Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Zeker waar de rozen nu staan moet dat bosgras weg vermoed ik.
Veel staat nog in pot en bak. Maar kasje heeft zijn eerste bewoners.

het zal even stilliggen. Iemand heeft mijn tuingereedschap gejat in het oude huis. Was daar ivm nog moeten doen van de tuin daar, enige dat ik hier had was een spa, een oude schoffel de strimmer, de electrische schrobzaag en een oude takkenschaar. Verder is alles maar dan ook echt alles verdwenen, harken, de gardena stelen en alle opzet stukken daarvoor, de grasmaaier ( de opvangbak hebben ze laten liggen
) plantschepje, hak, riek de spa van mijn opa. Snoeischaar, schrobzaag. Alles aangepast aan mijn gammele handen en lengte. Al het goed spul was nog daar. En nu is het weg
Zie maar eens vervanging te vinden dat werkt met mijn handen, gister al noodgedwongen snoeischaar en schrobzaag moeten kopen, nagenoeg alles is te groot, te zwaar in gewicht of gaat te zwaar, En wat ik kon bedienen was ook meteen het duurste, slik.even twee dingen 70 euro
Aangifte gedaan en maandag inboedel verzekering bellen en duimen dat het verzekerd is.
au. Flinke pijnstiller genomen die werkt een beetje. Net nog 5 minuten geschoffeld (gelukkig was er een hier, niet de beste maar hij werkt) en spul laten liggen maar, bukken wil niet. en paar plantjes de grond in op afstand. Toch beetje iets nuttig geweest.
te dikke wortels recht naar beneden, ik hoop dat dat uiteindelijk afsterft. Ik ga er als rug weer meewerkt doorbestraten en komt het tweede stuk overkapping daar ook. Gaan ze een groter geheel vormen. Eerste deel met deur tweede deel dicht denk ik. De bedoeling is een zijkant druif/kamperfoelie of clematis of passiebloem te laten begroeien.
terras wat afschermen met de bakken die ik heb voor lavendel of moestuin.