Zo inmiddels een beetje verder maar ook weer niet zo. De warme droogte heeft even flinke vertraging gegeven. Net als mijn weigerende lijf overigens. En alle andere lijst met klussen, en een bloedende hond enz.
Maar vandaag is het gedemonteerde tuinhuisje zojuist afgevoerd naar de stort net als het groen snoeiafval. De klikos staan tijdelijk weer achter. De poort achter moet wel inderdaad aangepast worden, het slot blijft klooien en ik heb meer maairuimte nodig voor mijn scootmobiel daar moet ik dus wel even nadenken wat wijsheid is.
Inmiddels staat ook al een deel van de overkapping. Dak moet er op nog en de zijwanden worden mogelijk van lichtgewicht oprolbaar zeil. Ik merk dat de honden het graag als doorsteekje gebruiken en het staat ook opener dan. Een groot deel van de planten achter staat al op zijn plek. Niet alles (warmte maakte het onmogelijk en ook het afval wat er lag) paar zijn er helaas doodgegaan lijkt door de droogte maar ik geef ze een kansje.
Voor zijn mijn plantblokken inmiddels ook over en geplaatst. Daar heb ik verder nog niet veel gedaan. Ook vanwege de warme droogte en de klikos die er tijdelijk stonden. Het ligt nu weer even stil vanwege herstel van mijn witte herder. Die bezorgde me een spannende nacht en een heleboel schoonmaakwerk na een aantal flinke bloedneuzen en een ruime liter bloed die in huis was achter gebleven overal op.
Fotos komen in de loop van de middag weer