Abercrombie schreef:Ben nu bij Gamma en daar hebben ze hele mooie nieuwe kleuren krijtverf. Wood&Wall heet de serie. Echt se moeite om te kijken voor je keuken.
Bedankt voor de tip
had al wat rond gegoogeld en ze raden inderdaad krijtverf aan voor zo'n glad oppervlak. Op naar de Gamma 
edit: https://www.gamma.nl/woodandwall die gentle green lijkt me wel wat, of een variatie daarop. Vond de kleursuggesties door meerdere bokkers hier in het topic erg leuk
en we gaan wel voor zo'n soort tint denk ik.
Karin: gelukkig niet! Ze genieten wel van het lange, frisse gras met deze temperaturen.
Morgen begint de verhuis en de planning is dat alles tegen zondagavond verhuist is. Het aquarium hou 'k als allerlaatste, durf er bijna niet aan te beginnen
Vandaag alle radiatoren afgespoten en opnieuw opgehangen, alle lichtschakelaars hangen terug. Oh en er kwam een poetsvrouw om alles van top tot teen te poetsen
Hadden we het geld wel voor over, geen puf meer na al het verven en wel handig dat zij poetst terwijl wij aan het werk zijn.
Het ziet er echt zo fris uit geverfd
Gaat wel raar zijn het verhuizen, woon al 27 jaar in hetzelfde dorp... ook nooit op kot gezeten. Bij het uit huis gaan zijn mijn vriend en ik vijf huizen verder, in dezelfde straat als mijn ouderlijk huis, gaan wonen
maar het nieuwe huis is zo'n fijne plek, dat komt wel goed