Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

grote wei (met nu nog veel gras) en gewicht onder controle houden is volgens mij een moeilijke combinatie .....
ze zijn gewend van altijd vol in het gras te staan 
voor nu heb 'k ze daarom het kleine weitje eerst laten leeg eten, dan kunnen ze daar afwisselend terug op en staan ze niet non stop op vol gras
Abercrombie schreef:Ben nu bij Gamma en daar hebben ze hele mooie nieuwe kleuren krijtverf. Wood&Wall heet de serie. Echt se moeite om te kijken voor je keuken.
had al wat rond gegoogeld en ze raden inderdaad krijtverf aan voor zo'n glad oppervlak. Op naar de Gamma 
en we gaan wel voor zo'n soort tint denk ik.
Hadden we het geld wel voor over, geen puf meer na al het verven en wel handig dat zij poetst terwijl wij aan het werk zijn.
Gaat wel raar zijn het verhuizen, woon al 27 jaar in hetzelfde dorp... ook nooit op kot gezeten. Bij het uit huis gaan zijn mijn vriend en ik vijf huizen verder, in dezelfde straat als mijn ouderlijk huis, gaan wonen
maar het nieuwe huis is zo'n fijne plek, dat komt wel goed

we zien wel, of 'k me blijf ergeren aan de kastjes of niet 
Solleke_Noah schreef:Het functioneert zekerwe zien wel, of 'k me blijf ergeren aan de kastjes of niet
Vandaag alle losse spulletjes verhuist en alle meubels uit elkaar gedraaid, morgen met een verhuiswagentje de meubels verhuizen. En dan is het écht paarden aan huis![]()
Nu met die hitte is het trouwens heerlijk koel in ons huis door de wilgen, ik ga bijna spijt krijgen dat we ze terug gaan knotten
)
werkt ook goed!
) maar onze eerste nacht en ontbijt in ons eigen huis zit erop
het sliep heerlijk, je hoort echt niks (voordeel van tussen de velden te wonen). En ontbijten buiten met zicht op de paarden is wel heel leuk.
te schattig!