Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
xx_Lyzet schreef:Heb vanmiddag de S6 Edge in mn handen gehad. Maar bah wat valt die tegen vergeleken met de S6... Note 5 zou ook zo worden las ik ergens, maar hoop toch 10000% een stuk minder en mooier!![]()
Dimphyl schreef:Hoe is het hier met alle s6 gebruikers?
Ik ben nog steeds heel tevreden!
Alleen sinds gister opeens mijn knopje voor de mobiele gegevens in de snelle balk bovenin kwijthoor/lees dat meer mensen daar last van hebben dus hoop dat t snel opgelost is..
Dimphyl schreef:Klopt faline, via de Samsung Facebook pagina zijn er heel veel berichten over. Waarschijnlijk komt het door een foutje in een update. De meeste mensen die er last van hebben zijn ook s6 gebruikers.
Hoorde ook iets over het clearview hoesje van de edge dat die krassen veroorzaakt?
Essie73 schreef:een kleinigheidje die ik mis is dat de wekker niet meer aangeeft over hoeveel tijd hij afgaat. Was voor mij altijd een reden om nu echt eens te gaan slapen
Eleionomae schreef:Je kunt de widget op je scherm zetten waarmee je je ram kunt legen. Maar er moet nog een update komen omdat het een bekend probleem is dat te veel ram wordt gebruikt waardoor de batterij snel leeg gaat. Ik kan op gewone dagen overigens prima de hele dag en nacht met de accu doen. Laad ik m op tijdens mn ontbijt en dan kan ik er weer tegen.
Faline schreef:Nu je het zegt... ik zie de mobiele gegevens ook niet meer in t rijtje...
Das irritant zeg! Maar eens even Google raadplegen of er een oplossing is.
Staat ineens ook ext.spaarstand bij in het rijtje, stond er eerst niet. Als je op bewerken klikt is de mobiel. Gegevens knop ook weg, dus van daar uit kun je 'm er ook niet weer terug bij zetten.
Verder trouwens nog wel super tevreden.