Samsung Galaxy S6

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-15 16:43

Heb vanmiddag de S6 Edge in mn handen gehad. Maar bah wat valt die tegen vergeleken met de S6... Note 5 zou ook zo worden las ik ergens, maar hoop toch 10000% een stuk minder en mooier! :D :+

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-15 19:09

xx_Lyzet schreef:
Heb vanmiddag de S6 Edge in mn handen gehad. Maar bah wat valt die tegen vergeleken met de S6... Note 5 zou ook zo worden las ik ergens, maar hoop toch 10000% een stuk minder en mooier! :D :+

Ik vond de s6 juist hartstikke tegenvallen tov de Edge.. heb ze naast elkaar in handen gehad en het scherm vd s6 was zo plat.. terwijl de edge meer dynamie leek te hebben (op zich logisch met een gebogen scherm) en naar mijn mening mooier uit kwam :')

manzano

Re: Samsung Galaxy S6

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-15 21:24

Ik heb van de week mijn Note Edge naast de S6 edge gehad.
Pfff wat ben ik blij met mijn note edge!!

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-15 21:32

Mss wennen dan ofzo maar vond m persoonlijk (nog) niet fijn, haha, sorry

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-15 21:36

Is ook persoonlijk. Ik vond de edge ook heel erg tegenvallen en het gebogen scherm heel irritant spiegelen.

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-15 21:40

Ik vind de edge ook totaal niet mooi en idd scherm heel irritant kijken/spiegelen.
Mijn neef heeft hem ook. En al een dikke barst overdwars erin zitten.. niet eens laten vallen.
Nee hoor geef mij maar de gewone S6 :D

Mijne is gister wel heel hard gevallen op de stenen.. de 1e beschadiging is een feit ^) heb hem uit nood in mijn oude insteek hoesje van mijn s4 omdat ik nog geen cover heb.. helaas past die niet helemaal en steekt ie net een halve cm uit. Maargoed als die er niet om zat was er vast veel meer stuk :=

Dimphyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-15 07:29

Hoe is het hier met alle s6 gebruikers?

Ik ben nog steeds heel tevreden!

Alleen sinds gister opeens mijn knopje voor de mobiele gegevens in de snelle balk bovenin kwijt :\ hoor/lees dat meer mensen daar last van hebben dus hoop dat t snel opgelost is..

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-15 10:34

Ik merkte het laatst ook al met de privé mode...
Mobiele gegevens had ik bij de S5 al niet dus die had ik nog niet gemist maar het zijn er meer dus...

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-15 10:41

Ik ben nog niks kwijt gelukkig. Maar had laatst wel dat mijn muziek ineens verdwenen was in de standaard muziek app terwijl t er wel gewoon nog op stond

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-15 10:54

Dimphyl schreef:
Hoe is het hier met alle s6 gebruikers?

Ik ben nog steeds heel tevreden!

Alleen sinds gister opeens mijn knopje voor de mobiele gegevens in de snelle balk bovenin kwijt :\ hoor/lees dat meer mensen daar last van hebben dus hoop dat t snel opgelost is..

Nou! Heb mij daar laatst ook een ongeluk om lopen zoeken. Stond het ergens verstopt in mijn instellingen... weet nu al niet meer waar :=
Zou fijn zijn ja als er weer gewoon een in dat rijtje bovenin kwam te staan.

Wat ik wel vreemd vond. We waren vh weekend in eindhoven. Nou had mijn vrienden gewoon 4G daar. Ik hele trage verbinding met H+.... zitten bij dezelfde provider. Hij heeft een A5 En ik een S6 :o?

Faline

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-15 11:16

Nu je het zegt... ik zie de mobiele gegevens ook niet meer in t rijtje...
Das irritant zeg! Maar eens even Google raadplegen of er een oplossing is.
Staat ineens ook ext.spaarstand bij in het rijtje, stond er eerst niet. Als je op bewerken klikt is de mobiel. Gegevens knop ook weg, dus van daar uit kun je 'm er ook niet weer terug bij zetten.

Verder trouwens nog wel super tevreden.

Dimphyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 10:25

Klopt faline, via de Samsung Facebook pagina zijn er heel veel berichten over. Waarschijnlijk komt het door een foutje in een update. De meeste mensen die er last van hebben zijn ook s6 gebruikers.

Hoorde ook iets over het clearview hoesje van de edge dat die krassen veroorzaakt?

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 12:00

Hier nog een s6 gebruiker.

Vraagje. Heel irritant als ik ergens uit wil dmv de middelste knop. Moet ik 2x drukken. Weet iemand waar ik dat kan instellen?

Essie73
Hoofdmoderator

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 17:37

Hier nog een S6 gebruiker. Wat mij erg tegenvalt is dat de batterij echt snel leeg is. Ik moet hem elke middag al aan de lader leggen.

Bij de S3 kon ik via de homeknop bij mijn ramstatus komen (en af en toe het geheugen wissen) Weet iemand of de S6 deze functie ook heeft en zo ja waar?

een kleinigheidje die ik mis is dat de wekker niet meer aangeeft over hoeveel tijd hij afgaat. Was voor mij altijd een reden om nu echt eens te gaan slapen :D

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 17:49

Je kunt de widget op je scherm zetten waarmee je je ram kunt legen. Maar er moet nog een update komen omdat het een bekend probleem is dat te veel ram wordt gebruikt waardoor de batterij snel leeg gaat. Ik kan op gewone dagen overigens prima de hele dag en nacht met de accu doen. Laad ik m op tijdens mn ontbijt en dan kan ik er weer tegen.

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 18:15

Dimphyl schreef:
Klopt faline, via de Samsung Facebook pagina zijn er heel veel berichten over. Waarschijnlijk komt het door een foutje in een update. De meeste mensen die er last van hebben zijn ook s6 gebruikers.

Hoorde ook iets over het clearview hoesje van de edge dat die krassen veroorzaakt?

Dat laatste heb ik ook van meerdere gehoord waaronder ook oa de man in de winkel die het me afrade..

Overigens geen problemen met batterij snel leeg.. Iig niet sneller dan mijn S5 heb ik het idee..

Dimphyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 18:37

Mijn batterij gaat gelukkig een stuk langer mee dan die van mijn s4.
Ik laadt hem 1x per dag op en gebruik hem volop. Heb nu nog 45 procent, vanaf 6uur vanochtend :D

Faline

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 19:30

Essie73 schreef:
een kleinigheidje die ik mis is dat de wekker niet meer aangeeft over hoeveel tijd hij afgaat. Was voor mij altijd een reden om nu echt eens te gaan slapen :D

Ohja mijn S2 deed dat ook en ik mis het nu ook, om dezelfde reden :))

Batterijgebruik is vergeleken met mijn oude S2 echt super. Ik kan er meestal makkelijk 2 dagen mee. :j

Essie73
Hoofdmoderator

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 19:38

Eleionomae schreef:
Je kunt de widget op je scherm zetten waarmee je je ram kunt legen. Maar er moet nog een update komen omdat het een bekend probleem is dat te veel ram wordt gebruikt waardoor de batterij snel leeg gaat. Ik kan op gewone dagen overigens prima de hele dag en nacht met de accu doen. Laad ik m op tijdens mn ontbijt en dan kan ik er weer tegen.

*\o/* Dank U Dank U, heb hem gevonden en meteen gebruikt!
Ik moet ook wel toegeven dat ik verslaafd ben aan een spelletje, mss gaat de batterij daarom zo snel leeg :D

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 20:17

Bij mij werkt het echt om hem altijd op de energie besparende stand te zetten, scheelt zoveel en je merkt er weinig van!

Essie73
Hoofdmoderator

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 20:34

bedoel je die extra energie besparende stand? Dan word het beeld zwart/wit. Zoooo saai haha

is het trouwens ook mogelijk om de standaard mailbox te verwijderen? Ik krijg nu steeds de melding dat hij geen verbinding kan maken (inlogfout). Ik heb outlook geïnstalleerd omdat ik die veel prettiger vind.

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 20:41

Oeh, ik heb nu een week de S6 edge!
Had eerst de S5

Vind de Edge echt super!
Bij filmpjes lijkt het of het beeld meer diepte heeft door het gebogen randje.

De nachtklok in het randje is ook top!

Ik ben fan :D

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 20:44

Faline schreef:
Nu je het zegt... ik zie de mobiele gegevens ook niet meer in t rijtje...
Das irritant zeg! Maar eens even Google raadplegen of er een oplossing is.
Staat ineens ook ext.spaarstand bij in het rijtje, stond er eerst niet. Als je op bewerken klikt is de mobiel. Gegevens knop ook weg, dus van daar uit kun je 'm er ook niet weer terug bij zetten.

Verder trouwens nog wel super tevreden.

Dit is mij ook al opgevallen!
Ook best irritant...
Zeker als je in het buitenland bent...

Essie73
Hoofdmoderator

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 20:48

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-15 20:49