Ah, jammer dat het met je vakantie niet lekker uitkomt

Krijg van m'n baas ook elke week een mail of ik al weet wanneer ik vakantie moet hebben

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Miriam91 schreef:Ik zou graag jullie advies willen:
In onze badkamer zit een radiator op een plek waar we eigenlijk een hoge kast willen maken. Geen idee wat de kosten zijn om de radiator te verplaatsen, maar we zitten er ook aan te denken om het helemaal weg te laten. Wat zijn de eventuele nadelen van geen radiator in je badkamer? Onze badkamer zit in het midden van een tussenwoning, dus geen ramen oid.
En zijn hier mensen die vloerverwarming in de badkamer hebben? Zouden we dan de radiator weg kunnen laten?
Vrijdag gaan we tekenen bij de makelaar!
Miriam91 schreef:Lijkt inderdaad een gezellige wijk te worden! Veel diverse woningen, speelplaatsen, veel water in de buurt en er komt nog een basisschool. Wij vullen een gaatje op in een stukje reeds gebouwde woningen dus we zitten gelukkig niet nog 5 jaar met bouwverkeer voor de deur (ze gaan nog 1200 huizen bouwen namelijk)
Stephanie heb jij geen badkamer inclusief dan? Wij gaan 7 oktober kijken hoe de standaard badkamer eruit ziet en dan eventueel beslissen wat we anders willen.