Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

saroanda schreef:Bij een blender moet ook meer dan alleen een banaan... Ik heb de grote blender van de action en maak er de lekkerste smoothies etc.. mee.
Maar die is niet van action.
er ging wel meer in dan een banaan maar blenden ho maar, het maakt werkelijk niet uit of je er veel of weinig in doet.. is echt een prutding maar kan haast niet anders voor dat geld, was ff tijdelijke "oplossing".
lor1_1984 schreef:Die kleine blender moet je een beetje yoghurt oid bij in doen als je fruit blenderd.
De grote blender heb ik nog niet gekocht dus weet niet hoe die is.
Dat setje van 5? kunststofachtige keukengerei enzo (oa een vleestang en opscheplepels oid) smelt weg waar je bij staat als je staat te koken/bakken ermee.
Diezelfde set kun je nu ook bij Ikea halen zag ik, maar ik blijf er mooi ver vandaan.
Ik heb 2! sets want ik gebruik ze echt dagelijks, en in die 5 jaar hebben ze me nog nooit in de steek gelaten. Zelfs wokken op hoge temperatuur is geen probleem. Ik zweer bij die dingen! Nassie schreef:marleen_usar schreef:Mijn dochter kocht daar 2 pannen, steeds als ze werden gebruikt stonk hier het hele huis naar een zeik lucht. Ik heb ze maar snel weggegooid.
Ik heb ook een pan van de action, erg tevreden over.
Ruik geen rare lucht, maar gebruik hem alleen als ik ga kamperen. Dan kook ik in de buitenlucht, dus misschien ruik ik het daarom niet![]()
had zelf een gekocht met een paarse buitenkant en daarmee stond ik na een week enkel meer met t handvat in mn handen
probeer dan je pan Nog maar es vant vuur te halen 
Zamora schreef:neem niet alles zo letterlijker ging wel meer in dan een banaan maar blenden ho maar, het maakt werkelijk niet uit of je er veel of weinig in doet.. is echt een prutding maar kan haast niet anders voor dat geld, was ff tijdelijke "oplossing".
Van de week wel mooi voor 6 euro een tuinslang met aansluitstukken etc gekocht voor op stal. Werkt heel goed!
lor1_1984 schreef:Het gekleurde fietsslot (snakeslot).
Zolang het droog is werkt 'ie prima, zodra het natter weer is heb je beter geen haast om de deur uit te gaan want dan gaat 'ie na veel gevloek en getier en moeilijk doen pas open.
En hij roest weg waar je bij staat.
De koptelefoons zijn idd ook waardeloos, slecht geluid en gaan snel kapot, wel handig voor nood.
De werparm, die houdt de bal vast en je moet heel veel kracht zetten wil je zorgen dat de bal wel gelost wordt, maar dan komt 'ie vaak 5 meter verderop met een rotvaart tegen de grond of de hond.
Heeft me ook al vele avonden spierpijn in m'n arm en schouder opgeleverd.
De tennisballen in zakjes zijn binnen 2 tellen kapot, de tennisballen in blik blijven langer heel.
Met de haarverf goed opletten of de goede tube verf in het doosje zit, ik heb eens 2x middenblond gekocht en dat bleek 1x middenblond en 1x platinablond te zijn, kwam ik uiteraard pas achter toen ik de flesjes aan het schudden was en 1 flesje niet op kleur kwam.
In mijn geval geen ramp omdat ik de kleuren er gewoon allebei in heb gemikt en er een soort natuurlijk coupe soleil effect mee kreeg maar niet aan te raden met andere kleuren.
De afwaskwasten van €0,28 zijn na 2x wel aan vervanging toe, goedkoop is dus duurkoop in dit geval.