Wat je vooral NIET bij Action moet kopen.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Wat je vooral NIET bij Action moet kopen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-14 16:54

Houten spatels/omschepdingen vliegen in de fik...

Zamora

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-14 17:01

Ik had mn blender gemold dus dacht koop er ff een bij de action, zelfs een geprakte banaan kan hij niet aan :')
Kaasschaaf schaaft niet en onderdelen van het bestek vallen eruit maar verder koop ik er graag wat hoor :Y)

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-14 17:49

Die kleine blender moet je een beetje yoghurt oid bij in doen als je fruit blenderd. :)
De grote blender heb ik nog niet gekocht dus weet niet hoe die is.

Dat setje van 5? kunststofachtige keukengerei enzo (oa een vleestang en opscheplepels oid) smelt weg waar je bij staat als je staat te koken/bakken ermee. :=
Diezelfde set kun je nu ook bij Ikea halen zag ik, maar ik blijf er mooi ver vandaan. :+

Zamora

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-14 19:41

Dat deed ik ook altijd wat erbij in de blender :')

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-14 19:42

takkie_muis schreef:
Hor , na paar dagen liet het al los :')

Die doet hier nu dienst als anti slakken net voor mijn andijvieplanten :')

Zamora

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-14 19:44

Ohja en onkruidverdelger werkte eerder als pokon haha

saroanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-14 19:47

Bij een blender moet ook meer dan alleen een banaan... Ik heb de grote blender van de action en maak er de lekkerste smoothies etc.. mee.

Zamora

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-14 19:51

Ik zeg net dat dat er ook altijd bij in ging ;)
Ik heb het overigens over de kleine :+

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-14 19:56

saroanda schreef:
Bij een blender moet ook meer dan alleen een banaan... Ik heb de grote blender van de action en maak er de lekkerste smoothies etc.. mee.

nou, ik vind het wel apart hoor, dat ie niet eens een banaan kan blenderen... ik stop ook altijd een pak bastogne koeken om te verkruimelen in de blender, en dat gaat prima :j Maar die is niet van action.

saroanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-14 20:54

1 banaan is denk ik voor het mes te weinig om te blenden. Hij smijt alles naar de zijkant zeg maar. Als je er 3 bananen in doet zal de massa denk ik wel groot genoeg zijn om te blenden.

odilekk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-14 20:55

De glow in the dark nagels zijn ook prut! Je moet sws 2 pakjes kopen, omdat er van elke maat maar 1 is. Ze blijven ook totaal niet plakken. (Ze kosten ook maar 80 cent ofzo ;) )

Ariannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-14 21:01

Ik heb ook de grote blender en die gaat al zo'n 6 maanden mee

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-14 21:03

Zamora schreef:
Ohja en onkruidverdelger werkte eerder als pokon haha

:D

Zamora

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-14 21:25

neem niet alles zo letterlijk :+ er ging wel meer in dan een banaan maar blenden ho maar, het maakt werkelijk niet uit of je er veel of weinig in doet.. is echt een prutding maar kan haast niet anders voor dat geld, was ff tijdelijke "oplossing".

Van de week wel mooi voor 6 euro een tuinslang met aansluitstukken etc gekocht voor op stal. Werkt heel goed!

Danielleeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-14 09:47

De fietsbel, heeft het even gedaan, is daarna helemaal geroest van binnen en de schroefjes zijn verlamd. Als ik de schroefjes strakker gedraaid heb, gaan ze na een paar meter fietsen weer losser zitten. Nu hangt er dus een verroeste, verkleurde, niet-werkende bel ondersteboven aan mijn fiets. :')

En ook de oortjes ja. Mijn zus had een keer oortjes gekocht en die waren al kapot toen ze ze uit de verpakking haalde. :')

Mintgroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-14 21:46

Margee schreef:
Mirjamsel schreef:
Mijn gekleurde oplaadkabeltje voor de iPhone werkt ook niet :(

Sh*t.... net vanmorgen een roze gekocht voor mijn Samsung collectie.....

misschien werkt die wel?

cream_1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-14 22:37

lor1_1984 schreef:
Die kleine blender moet je een beetje yoghurt oid bij in doen als je fruit blenderd. :)
De grote blender heb ik nog niet gekocht dus weet niet hoe die is.

Dat setje van 5? kunststofachtige keukengerei enzo (oa een vleestang en opscheplepels oid) smelt weg waar je bij staat als je staat te koken/bakken ermee. :=
Diezelfde set kun je nu ook bij Ikea halen zag ik, maar ik blijf er mooi ver vandaan. :+

Die set heb ik dus van de Ikea en echt... _/-\o_ Ik heb 2! sets want ik gebruik ze echt dagelijks, en in die 5 jaar hebben ze me nog nooit in de steek gelaten. Zelfs wokken op hoge temperatuur is geen probleem. Ik zweer bij die dingen!

Nassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 07:48

Nassie schreef:
marleen_usar schreef:
Mijn dochter kocht daar 2 pannen, steeds als ze werden gebruikt stonk hier het hele huis naar een zeik lucht. Ik heb ze maar snel weggegooid.

Ik heb ook een pan van de action, erg tevreden over.
Ruik geen rare lucht, maar gebruik hem alleen als ik ga kamperen. Dan kook ik in de buitenlucht, dus misschien ruik ik het daarom niet :+

Nou ik kom er van terug -O-
De aanbaklaag heeft losgelaten, stom.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 08:01

En ik bak al vier maanden in een action pan, bijna dagelijks. Geen gekke luchtjes of niets, en heb nog gewoon een aanbaklaag. Alleen de onderkant wordt heel snel zwart, kreeg ik vanaf begin niet goed schoon.

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 08:13

Wij hebben op de boerderij ook Action pannen, met zo'n witte binnenkant. Die doen t prima :j had zelf een gekocht met een paarse buitenkant en daarmee stond ik na een week enkel meer met t handvat in mn handen :') probeer dan je pan Nog maar es vant vuur te halen :))

Tosti ijzers zijn ook geen succes trouwens :n

tabaflab

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 21:08

Zamora schreef:
neem niet alles zo letterlijk :+ er ging wel meer in dan een banaan maar blenden ho maar, het maakt werkelijk niet uit of je er veel of weinig in doet.. is echt een prutding maar kan haast niet anders voor dat geld, was ff tijdelijke "oplossing".

Van de week wel mooi voor 6 euro een tuinslang met aansluitstukken etc gekocht voor op stal. Werkt heel goed!

Werkt prima hier hoor :')

piezze

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 21:30

Hihi geinig topic, zwembadje was bij ons na 1 dag lek. De kaasschaaf van de action is zo bot als een ploeg. Lafyshave idemdito, fietspomp is ook erg snel stukgegaan. Als ik dit zo lees is goedkoop eigenlijk wel duurkoop. Die blender van de action heb ik ook. Werkt wrl aardig maar is lastig schoon te maken. Daarbij geeft het rubber af zodat ik steeds zwarte theedoek heb en de onderkant afgeeft op de witte bovenkant van het onderstuk.beddengoed is megadun dus na paar keer wassen gaat het pluizen en rafelen. Maar ik heb ook wel dingen die supergoed bevallen zoals de wasmiddelen, schoonmaakmiddelen, doekjes, emmers enzo. Kinderen halen rr ook veel knutseldingrn echt superwinkel wel.

Marsu

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 12:29

Elektrische tandenborstel voor op vakantie gekocht. Hij deed het, maar zodra je hem tegen je tanden aan hield viel het borsteltje stil. Dan wordt het dus alsnog handmatig tanden poetsen.

baszo17

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 21:26

Best grappig dat Action de producten zo goed koop kan maken omdat ze het als partij inkopen.
dit zijn vaak restproducten die bijvoorbeeld normaal gesproken naar de blokker zouden gaan. ook de producten voor dieren liggen normaal in de dierenwinkel...

het is dus geen kwaliteit van de Action maar kwaliteit van het product.
Idd zijn de producten sneller van lage kwaliteit omdat producten van hogere kwaliteit minder wordt ingekocht door de grotere winkels... :P

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 21:58

lor1_1984 schreef:
Het gekleurde fietsslot (snakeslot).
Zolang het droog is werkt 'ie prima, zodra het natter weer is heb je beter geen haast om de deur uit te gaan want dan gaat 'ie na veel gevloek en getier en moeilijk doen pas open. :')
En hij roest weg waar je bij staat. :=

De koptelefoons zijn idd ook waardeloos, slecht geluid en gaan snel kapot, wel handig voor nood.

De werparm, die houdt de bal vast en je moet heel veel kracht zetten wil je zorgen dat de bal wel gelost wordt, maar dan komt 'ie vaak 5 meter verderop met een rotvaart tegen de grond of de hond. :oo
Heeft me ook al vele avonden spierpijn in m'n arm en schouder opgeleverd. :=

De tennisballen in zakjes zijn binnen 2 tellen kapot, de tennisballen in blik blijven langer heel.

Met de haarverf goed opletten of de goede tube verf in het doosje zit, ik heb eens 2x middenblond gekocht en dat bleek 1x middenblond en 1x platinablond te zijn, kwam ik uiteraard pas achter toen ik de flesjes aan het schudden was en 1 flesje niet op kleur kwam. :+
In mijn geval geen ramp omdat ik de kleuren er gewoon allebei in heb gemikt en er een soort natuurlijk coupe soleil effect mee kreeg maar niet aan te raden met andere kleuren. :+

De afwaskwasten van €0,28 zijn na 2x wel aan vervanging toe, goedkoop is dus duurkoop in dit geval.

oliebol _O-