Ik probeer ook van alles om mijn 4 plantjes te laten groeien, maar die hebben er geen zin meer in. Zaadje nr.5 heb ik laten vallen met de bak schoonmaken, dus nog 4 in de race, althans als ze verder willen groeien tenminste.
Nieuwe opdracht! Das een goeie. Dat word deze keer 1 die je kunt winnen zelfs als je plantje niet gekiemd is! Vind ik wel zo leuk voor de achter blijvers! Is het handig om te vertellen welke zaadjes ik heb gebruikt? Dan zouden zouden achterblijvers nieuwe kunnen halen/planten? Eis is dan uiteraard wel dat jullie dezelfde halen. (of tegen verzendkosten verzend ik nieuwe zaadjes!) Moet de rest er ook mee eens zijn uiteraard!
Opdracht 3: Pimp je potje! Maak je potje zo leuk/creatief mogelijk. Zorg bij deze opdracht weer dat je naam label zichtbaar is op de foto.
Deze sla ik over, succes allemaal met het pimpen van het potje. Mijn kleintjes zitten net in een paarse bloempot, in de hoop dat ze verder willen groeien ( bleek dat ik ze toch iets had verzopen ) En mijn paarse bloempotten bij mij heilig zijn.