zillionke schreef:Oke maar waar moet ik me dan precies inschrijven? Of nouja op welke site moet ik mezelf dan inschrijven? Sorry mijn ouders en ik weten namelijk daar niet zo heel veel vanaf..![]()
Op de site van de ssh (www.sshxl.nl)
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
zillionke schreef:Oke maar waar moet ik me dan precies inschrijven? Of nouja op welke site moet ik mezelf dan inschrijven? Sorry mijn ouders en ik weten namelijk daar niet zo heel veel vanaf..![]()
) naar een kamer naar Utrecht gaat en ik bedoel ook van ik ken daar niemand in Utrecht krijg je dan ook gemakkelijk aansluiting met mensen etcetra..
BaileyMix schreef:Wij hebben waarschijnlijk binnen 2 maanden een kamer vrij hier in huis, 5 meiden. Kamer van ca. 20m² , wel hospiteren. In Lombok-Oost. Dus mocht je tegen die tijd interesse hebben...
Emmaa_ schreef:Als je naar Utrecht wilt gaan zonder dat je connecties hebt zou ik me persoonlijk wel inschrijven. Wou dat iemand dat tegen mij gezegd had een hele tijd geleden, dan had ik nu in een veel luxere positie geweest en veeeeel minder betaald![]()
En ja, natuurlijk is verhuizen van een boerderij op het platteland naar een grote stad een grote overstap. Maar je went er snel genoeg aan
. Schrijf je gewoon nu al in, die inschrijvingen zijn meestal jaaren geldig. Had ik me maar in mijn 5e jaar al ingeschreven voor studentenwoningen in Amsterdam, dan had ik ook een veel luxere positie gehad. Ik ben (net als zoveel mensen), gewoon pas na de eindexamens gaan zoeken en dat valt goed tegen in zo'n populaire studentenstad.
. En vanaf je 17e mag je een kamer huren)
(na bijna een halfjaar
)

Rest van de foto's zijn een beetje te groot
Ben de naam even kwijt. Eulogy schreef:Ghostattack, zijn dat die appartementjes bij het AMC?Ben de naam even kwijt.