Ik zag op deze facebook een cadeaukaar gaaf dat ie dan eindelijk binnekort komt! (leuke pagina ook

Ik mag nog niet van mezelf anar de action , einde van de maand maar weer!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SimoneDV schreef:Ik weet dat bij de xenos bijvoorbeeld de mensen achter de kassa ook gewoon op de vloer staan, wordt steeds afgewisseld. Geen idee hoe dat bij de Action zit maar anders zou het dus niet uitmaken en weten de caisieres even veel.
takkie_muis schreef:http://www.facebook.com/ActionFanpagina
Ik zag op deze facebook een cadeaukaar gaaf dat ie dan eindelijk binnekort komt! (leuke pagina ook)
Ik mag nog niet van mezelf anar de action , einde van de maand maar weer!
tinkersjakie schreef:hetlevenwint schreef:Overmorgen gaat er hier dichtbij een goed bereikbare action open
Nou dan hoop ik niet dat je in het slechte gebied van sneeuw zit. Want hoorde dat de chauffeurs van gisteren al niet richting België rijden.
Dus hoop dat de winkel al zijn produkten heeft gekregen
Sting schreef:Eh... heb ze ooit hier in het topic gehad met foto, maar dan zou ik ff goed moeten zoeken. Strapless, soepel vallend stofje, beetje glimmend dacht ik (geen katoen ofzo), boven de knie en dan 1 met bruin/blauw printje en 1 met allemaal kleurtjes dacht ik
.
barbar schreef:ik vind dat jurkje uit de aanbieding ook erg leuk, wil je kijken hoe hij valt? (groot of klein)
SimoneDV schreef:Sting schreef:Eh... heb ze ooit hier in het topic gehad met foto, maar dan zou ik ff goed moeten zoeken. Strapless, soepel vallend stofje, beetje glimmend dacht ik (geen katoen ofzo), boven de knie en dan 1 met bruin/blauw printje en 1 met allemaal kleurtjes dacht ik
.
ah ze klinken wel leukJij draagt ze zelf dus nooit?
barbar schreef:ik vind dat jurkje uit de aanbieding ook erg leuk, wil je kijken hoe hij valt? (groot of klein)
Heb dat jurkje van de week aanbieding gepast, had een M genomen, ik ben zelf 1.85 en hij is niet te kort ofzo. Verder zit ie wel goed, ik heb geen grote cupmaat ofzoDenk dat ie gewoon redelijk normaal valt. Had hem ff snel boven een broek gepast, het stofje leek wel vrij dun dus moet nog ff kijken of het niet te erg doorschijnt
maar bij m'n BH leek dat wel mee te vallen
Ik heb de blauwe.