Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
shantal schreef:Hihihh ja idd,ik heb er ook nog aan zitten denken om zo een losse badkuip hier neer te zetten en dan de slang naar het putje toe om hem leeg te laten lopen hihihi.
Maar het is zo niet praktisch dan als ik wilde douche.
En languit kan ik er ook niet in liggen,want het zou dan een vierkante worden.
Maar had er wel een bubbelmat in kunnen leggen,en een warmte lamp had ik al in de douche toen.
Dus kon ik een soort van stoomcabine met bubbelbad cree ren hihihihi
LovingTweety schreef:http://Www.debommelmeubelen.nl
Ik heb er mijn buffetkast vandaan (romantic) en ben er erg gelukkig mee!
* ga weer terug in meeleesmodus*
secricible schreef:Dit is van het merk waar ook die kast vandaan komt die in de link staat idd. Echt prachtige kasten, maar alle mooie kasten zijn groot!!
Die 2de van jou is nog wel leuk marley!!
Mae schreef:Heerlijk om dit topic weer te volgen, zo leuk om al die ideetjes en interieurs van anderen te zien
Wauw heerlijk, die infrarooddouche!
Als ik ooit toch geld te veel had...dan zou ik wel een kleine sauna willen en een heerlijk luxe tweepersoonsbad met tv aan het voeteneind
Ik ben bijna jarig en wil oa van m'n verjaardagsgeld een mooie grote vaas kopen en deze vullen met (zijde)bloemen en takken. Nu valt het nog niet mee om iets leuks te vinden, ben al beetje aan het rondkijken. Moet nog naar de Intratuin (maar daar betaal ik natuurlijk de hoofdprijs), maar het moet passen in dit interieur [ Afbeelding ]
Het mag gekleurd glas zijn (bruin, taupe, zand) of keramiek (bruin, taupe, beige, roomwit)
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Waar zou je dit soort vazen kunnen vinden? Heb oa de webshop van Leen Bakker en Kwantum al bekeken, maar vind maar nergens echt wat ik zoek
En iemand misschien zelf een grote vaas met (nep)bloemen zodat ik eens kan zien hoe het er bij jullie uit ziet?