Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ik ga gewoon waar ik heen wil, ongeacht de prijs. Vorig jaar ben ik 3 keer op verre reis geweest, 2x op wintersport en een midweek naar Rome

Dimple schreef:Hier ook Mootje.......... zit toevallig net op Expedia te kijken wat de kosten zijn van 2 weken USA in de meivakantie.
En dan gaan we niet in de zomervakantie weg want dan is het veel te duur vinden wij. Maar we zitten vast een kindervakanties.![]()
Maak er een sport van om zo goedkoop mogelijk op vakantie te kunnen, maar wel wat verder weg. Heerlijk!!

Toch proberen we altijd voor de bouwvak te gaan, dat scheelt ook nog wel eens. Afgelopen jaren had vriendje 'vroeg' vakantie (werkt in het onderwijs) en gingen we al gelijk de eerste week. Dan had alleen deze regio nog vakantie en was het ook iets goedkoper.

. Het idee is dat je bij 'vreemde' mensen slaapt (waar je eerst van tevoren contact mee kan hebben). Je kunt ze 'uitzoeken', dus meestal klikt het heel goed! En al die mensen zijn zo aardig, we krijgen vaak zelfs hun sleutels mee. Vaak hadden we een tweepersoonskamer helemaal voor onszelf. En je leert echt zoveel van het land zelf kennen! idinn schreef:Alleen nu heb ik nog 200ml vieze houdbare melk over. Iemand tips om er een sausje van te maken voor lasagne/pasta ofzoiets? Ik ben niet zo van de sausjes maken (behalve tomatensaus). En gewoon opdrinken is het echt te smerig voor.
, beetje instant koffie er doorheen smaakt ook wel.