Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Zo zonde.......... Zat steeds rups in.
het ziet er gewoon niet uit

Daar is niets te krijgen voor een schappelijke prijs als particulier zijnde!

Mootje schreef:Ik heb het over authentieke huizen in het centrum (dus binnen de poorten en de phoenixstraat...) met een tuintje![]()
De rest van Delft vind ik 3x niets... Het centrum trouwens ook niet, door al die studenten en dagjesmensen in het weekend. Zouden die er niet zijn, wil ik er erg graag wonen
Heb heel veel leuke gordijnen, kaptafels, vloeren en keukens gezien!
) maar het begin is er! Eettafel en stoelen en nachtkastje/ladenkast worden door mijn moeder voor ons gepimpt, eettafel en stoelen worden wit, met een donkerbruin tafelblad en mijn oude kleine ladenkastje wordt een beetje turquoiseblauw. Dressoirkast en boekenkast moeten we nog kopen.
Hij is alleen 540 euro en dat heb ik nevernooitniet voor een kleed over
Is er toevallig iemand die een vergelijkbaar kleed kent, voor een vriendelijker prijsje?
Manzano, het zal idd niet duur zijn voor een goed kleed, maar ik hoef dan ook niet per sé een goed kleed
Ben zelf nog student en mijn vriend is net begonnen met zijn eerste baan, het is ons eerste huisje samen (tweekamerappartement) en veel geld hebben we nog niet te besteden. Ga er ook niet vanuit dat iemand een vergelijkbaar kleed weet voor een leuker prijsje maar niet geschoten is altijd mis 
Zelden iemand gezien met zo'n woedeuitbarsting

30 euro