sorry misschien verkeerd onthouden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:16. Laat de accu niet aan de lader liggen als hij klaar is. Hij blijft dan te warm, wat de levensduur van de accu verkort. Ook helemaal leeg laten lopen is niet aan te raden
Liesje1611 schreef:oliebol..
Sorry dat ik even zo het topic binnen kom vallen![]()
Ik heb vandaag precies een week een gloednieuwe S3, overgekocht van mijn baas. Zij heeft hem bij haar abbo gekregen maar vond de S3 te groot, dus heeft ze het abbo laten overzetten op een iphone. Ik heb dus de S3 voor haar overgekocht voor 300 euro. (simlock vrij, ik heb prepaid, geen abbo)
Nu ben ik gisteravond bij vriendlief kneiterhard van de trap gekletterd, had mijn jas al aan, en mn telefoon zat in mn jaszak. Nou, je raad het al, het héle scherm is naar de klote.. Overal barsten, van boven tot onder en van links naar rechts.![]()
Nu wil ik hem natuurlijk laten maken, maarja dan heb ik net een telefoon voor 300 euro aangeschaft en dan kan ik nu zeker nog voor 200 eurow scherm erin laten zetten..![]()
Ik weet dus ook niet of ik garantie op dit ding heb, of dat hij op een verzekering kan?? Heeft iemand hier verstand van?
Oftewel: Tips zijn welkom!
Ghostattack schreef:Ik heb zo'n hoesje voor mijn S3
http://www.trendigo.nl/image/cache/data ... 00x500.jpg
Die kan je helemaal ombuigen naar achter. Ik heb er 10 euro voor betaald, zelfde hoesje kostte bij een of andere telefoonwinkel 25 euro.