Samsung Galaxy S III

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LibertyLucky

Re: Samsung Galaxy S III

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 22:59

ehm ja ik dacht s 11 ? :?
sorry misschien verkeerd onthouden :\

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 12:20

Ik denk dat je de S2 (S II) bedoelt :)

LibertyLucky

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-12 12:30

ja inderdaad :) ik heb het even nagevraagd

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-12 14:25

Mijn S3 is binnen :D Helemaal blij haha. Moet wel zeggen dat mn batterij erg snel leeg lijkt te gaan. Mijne oude S'je ging nog langer mee en die was 2 jaar oud en bijna overleden :')

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-12 15:49

Een batterij moet altijd even indraaien :) Na een tijdje wordt hij steeds beter.

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-12 15:50

Ja zo'n vermoeden had ik al :) Ik laad hem 's nachts helemaal op en zorg dan dat hij 's avonds weer helemaal leeg is.

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-12 15:58

Helemaal leeg laten lopen mag ook niet! Hij mag volgens mij niet onder de 40% komen.. Even kijken of ik dat artikeltje nog kan vinden..

Edit: de eerste week is het wel goed voor het 'geheugen' maar daarna is het slecht voor je batterij om hem helemaal leeg te trekken.

Citaat:
16. Laat de accu niet aan de lader liggen als hij klaar is. Hij blijft dan te warm, wat de levensduur van de accu verkort. Ook helemaal leeg laten lopen is niet aan te raden

http://www.elsevier.nl/web/Nieuws/Inter ... sparen.htm

Mijn accu gaat makkelijk een dag mee :) Laad hem wel elke avond op uit automatisme.
Laatst bijgewerkt door _Reneee op 03-11-12 16:04, in het totaal 1 keer bewerkt

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-12 15:59

Mij werd juist verteld dat het goed is om hem helemaal leeg te laten lopen :')

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-12 16:05

Schijnt dat dat komt omdat we tegenwoordig andere accu's hebben :)

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-12 16:08

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-12 17:48

Ik mag over een maandje ook een nieuwe telefoon, heb nu nog de eerste galaxy. Heb toch even getwijfeld of ik niet naar een eiphone zou overstappen maar ga toch voor de S3.

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 10:16

Ik krijg vandaag of morgen mijn S3 :)
Ik ben erg benieuwd, heb wel wat getwijfeld omdat hij zo groot is maar ach, ik ben geen Iphone fan.. Ga nu even lekker dit topic doorlezen over iedereen zijn bevindingen.

Heb nu zelf nog de galaxy s1 geloof ik, de i9000 maar die begint nu wel te haperen. Maar mijn ouders nemen die gewoon over, die doen er toch amper iets mee :D

Nog een vraagje, ik ben alvast aan het rondkijken voor een hoesje want ik laat een telefoon veel vallen :o
Nu vind ik die flip covers wel handig lijken:
http://www.widgetcity.com.ph/sites/widg ... n-Mint.jpg

Heeft iemand hier deze? Kan je dit helemaal omflippen naar de achterkant?

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 12:21

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 13:13

oliebol..

Sorry dat ik even zo het topic binnen kom vallen :D
Ik heb vandaag precies een week een gloednieuwe S3, overgekocht van mijn baas. Zij heeft hem bij haar abbo gekregen maar vond de S3 te groot, dus heeft ze het abbo laten overzetten op een iphone. Ik heb dus de S3 voor haar overgekocht voor 300 euro. (simlock vrij, ik heb prepaid, geen abbo)

Nu ben ik gisteravond bij vriendlief kneiterhard van de trap gekletterd, had mijn jas al aan, en mn telefoon zat in mn jaszak. Nou, je raad het al, het héle scherm is naar de klote.. Overal barsten, van boven tot onder en van links naar rechts. |(

Nu wil ik hem natuurlijk laten maken, maarja dan heb ik net een telefoon voor 300 euro aangeschaft en dan kan ik nu zeker nog voor 200 euro een nieuw scherm erin laten zetten.. -O-
Ik weet dus ook niet of ik garantie op dit ding heb, of dat hij op een verzekering kan?? Heeft iemand hier verstand van?
Oftewel: Tips zijn welkom! *\o/*

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 14:45

Ik krijg mijne vandaag binnen! Een zwarte. Las dat er dus géén hoesje bijzat? Dan mag ik die wel even snel gaan halen dan :j Hij word binnen nu en 15:00 geleverd (volgens de site van Post NL), dus ben benieuwd.

Ben met een nieuwe telefoon écht een leek, dus kan in dit topic mooi gaan zoeken voor tips e.d haha.

Florale

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 15:04

Liesje1611 schreef:
oliebol..

Sorry dat ik even zo het topic binnen kom vallen :D
Ik heb vandaag precies een week een gloednieuwe S3, overgekocht van mijn baas. Zij heeft hem bij haar abbo gekregen maar vond de S3 te groot, dus heeft ze het abbo laten overzetten op een iphone. Ik heb dus de S3 voor haar overgekocht voor 300 euro. (simlock vrij, ik heb prepaid, geen abbo)

Nu ben ik gisteravond bij vriendlief kneiterhard van de trap gekletterd, had mijn jas al aan, en mn telefoon zat in mn jaszak. Nou, je raad het al, het héle scherm is naar de klote.. Overal barsten, van boven tot onder en van links naar rechts. |(

Nu wil ik hem natuurlijk laten maken, maarja dan heb ik net een telefoon voor 300 euro aangeschaft en dan kan ik nu zeker nog voor 200 eurow scherm erin laten zetten.. -O-
Ik weet dus ook niet of ik garantie op dit ding heb, of dat hij op een verzekering kan?? Heeft iemand hier verstand van?
Oftewel: Tips zijn welkom! *\o/*

.
Hubs had HTC one x,haalt hem uit zijn broekzak(in een hoesje) scherm helemaal stuk.
Ingediend bij de inboedelverzekering,deze hebben het volledig vergoedt,zelfs de verzendkosten
Toestel viel niet meer te repareren en hij heeft een nieuwe gehad,hij moest overigens wel een nota laten zien

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-12 15:23

@Liesje1611: Is er geen verzekering op het toestel afgesloten? Als dat wel zo is wordt het gewoon verzekerd en wordt hij gemaakt of krijg je een nieuw scherm. Of het binnen de garantie valt durf ik eigenlijk niet te zeggen, als je alle boekjes hebt zal het daar wel in moeten staan.

Ik heb die van mij nu alweer zo'n 5 maanden en ben er nog steeds helemaal happy mee :)

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 15:33

Ghostattack schreef:
Ik heb zo'n hoesje voor mijn S3 :)
http://www.trendigo.nl/image/cache/data ... 00x500.jpg
Die kan je helemaal ombuigen naar achter. Ik heb er 10 euro voor betaald, zelfde hoesje kostte bij een of andere telefoonwinkel 25 euro.

Zo één heb ik nu voor mijn vorige galaxy en ik vind het niet altijd fijn werken daarom dacht ik zo eentje dat opzij opent te nemen :)

Argh daarnet telefoon gehad dat er niemand thuis was om mijn telefoon in ontvangst te nemen, dus nog even wachten tot morgen..

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 15:34

Ik wil liever ook geen flipcover voor mijn S3, maar ik heb nog nergens ontdekt waar ze andere leuke hoesjs hebben. Het lijkt wel of ze die alleen voor de eiphone hebben.

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 15:46

Bij www.miniinthebox.com hebben ze hele leuke hoesjes, ook die wat je naar de zijkant opent. Hele goedkope site, je betaald geen verzendskosten, enigste nadeel is dat je wel even moet wachten tot het binnen is (las dat het ongeveer 24 dagen duurt, voordat je het binnen hebt). Heb daar een leuke gezien, zo'n hoesje wat je opzij klapt met crocoprint voor nog geen 6 euro!

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 16:57

Sharoontje, wat een leuke site! Ik ga binnenkort bestellen dan, ik krijg mijn S3 toch pas over 4 weken.

xkimmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 17:29

Hier kan je leuke hoesjes laten ontwerpen met leuke prints of een eigen foto. :D Is maar 15 euro (excl verzendkosten)

http://designskins.nl/

Yannicke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 15:31

Op de site van de Hema kun je ook zelf je hoesje ontwerpen!

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 18:46

Ik heb eindelijk mijn samsung ontvangen :) Nu weet ik wel niet, moet je de gsm eerst helemaal een dag opladen, of eerst gebruiken en zodra hij leeg is helemaal opladen?
De gebruiksaanwijzing is in het pools ofzo :+

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 18:54

Eerst gebruiken tot hij leeg is :)