Citaat:
Evelyne: Wat leuk dat je bij een motorclub zit! Het plan is om volgend weekend met een groep te gaan rijden (ongeveer 15 man). Kun je misschien vertellen hoe jij het ervaart met zo'n groep? En heb je misschien nog tips?
Ik vind dat je meteen meer ervaring opdoet door met een groep mee te rijden, ondanks dat je gewoon op je eigen kunnen moet rijden dus laat je niet jagen
maar je ziet hoe de andere motorrijders rijden en daar kun je ook weer heel veel uithalen ( ook dingen die je niet moet doen

)
wat het fijnste is als je nog een onervaren rijder bent is direct achter de voorste rijder gaan rijden, ook gewoon vragen of ze je niet in gaan halen.
Voorin is het nl makkelijker bij te rijden, des te verder je achteraan gaat rijden, des te meer je je best moet doen om bij te blijven.
en daarbij kan de voorrijder rekening met jou houden door jou mee in de gaten te houden
Ik kreeg al de complimenten hoe ik al aardig mee over kon
wij kregen een bon van 25,- korting bij besteding vanaf 100,-
ik was al helemaal voorzien dus had ik eigenlijk weinig aan die bon.
Afgelopen woensdag toch een nieuwe motorjas gekocht, die andere had ik nu 5 jaar en daar ging de rits steeds moeilijker van.
dus me een jas gekocht van hetzelfde merk waar ik de broek van heb, dan kan ik die ook aan elkaar ritsen.
had nog een mazzeltje, ik kreeg nog 25,- extra korting omdat ie goedkoper op de site stond. dus mooi 50,- van de prijs af

Ik heb een textiel jas, voordeel daarvan, de buitenjas is waterafstotend, er zit nog een binnenjack in die is waterdicht, die is er uit te halen en er zit nog een uitneembare thermovoering in.
nadeel van leer is dat het niet waterdicht is, zo heb ik al eens de blackberry van een motormaatje gered door die in mijn pak te doen, hij had het water in z'n laarzen staan en was doorweekt. dat probleem hebben wij nog nooit gehad, ik kan ook mijn handschoenen uitwringen na een fikse regenbui maar ik heb geen natte handen.
Superspul