Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kreef schreef:Relaxed schreef:Idd, die noodles had hij ook altijd en blikjes soep die hij zo op kon warmen voor het geval hij niet bij een restaurant kon staan..
maar alleen een blikje soep, daar heb je niet genoeg aan als je 15 uur in touw bent,
Sheran schreef:Als ik geen echt vieze kleding heb was ik het vaak met soda (wasmiddel) en azijn (wasverzachter/geurtjesverdrijver). Werkt prima, je kleding krijgt er alleen geen lekker luchtje van. Het is wel goed voor je machine
Verder gebruik ik nooit wasverzachter, hooguit azijn (dat is ook een besparing!)
Arabesk schreef:Sheran schreef:Als ik geen echt vieze kleding heb was ik het vaak met soda (wasmiddel) en azijn (wasverzachter/geurtjesverdrijver). Werkt prima, je kleding krijgt er alleen geen lekker luchtje van. Het is wel goed voor je machine
Verder gebruik ik nooit wasverzachter, hooguit azijn (dat is ook een besparing!)
Waar moet je die azijn instoppen? In een vakje van de wasmiddel lade?
Kreef schreef:@relaxed, ik bedoelde het niet verkeerd al leek het daar wel op
ik bedoelde dat mijn man wel veel meer nodig heeft qua boodschappen dan een blikje soep, en dat kost ook veel geld
Relaxed schreef:Kreef schreef:@relaxed, ik bedoelde het niet verkeerd al leek het daar wel op
ik bedoelde dat mijn man wel veel meer nodig heeft qua boodschappen dan een blikje soep, en dat kost ook veel geld
Ja dat gaf ik in een eerdere post ook aan, dat het een dure tijd was toen ie op het buitenland reedEn helaas had ie ook nog een baas die niet betaalde
Kreef schreef:dat klopt vrachtwagenchaffeurs worden slecht betaald
Mri schreef:In mijn mbo tijd deed ik thuis regelmatig de was.
Ik was er heilig van overtuigd dat ik en er wasverzachter bij deed. Dat mijn spijker broek een klein beetje ging schuimen als ik in de regen fietste vond ik de normaalste zaak van de wereld. Mijn moeder had altijd was poeder en was dus geen vloeibaar spul gewend
Echt heel veel later stond mn zusje er een kweekte bij en die zei:"waarom stop je er vloeibaar wasmiddel bij? Je hebt er toch all was poeder in gedaan? Dat vakje jdjdj voor de verzachter?"
Euhhhmmmmm oepsie! Deed dus al maanden lang vloeibaar wasmiddel bij de was ipv wasverzachter :»