Wel wat andere dingetjes gekocht zoals een ovenschaal, schoonmaakazijn en schoonmaakdoekjes.
En ook armbandjes voor het EK, maar die zijn al kapot

Maar om nu 10 kilometer te gaan rijden om iets van 95 cent vind ik ook weer overdreven.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sting schreef:Broek in mn handen gehad en ik werd er niet heel blij van. Wel gevulde koeken meegenomen! En wilde die fleecetrui in het roze, maar die hadden ze hier niet in de goeie maat. Dus van de week even bij het andere filiaal kijken. Ook nog een zomerjurkje meegenomen, al weet ik niet of dat echt iets voor mij is, anders breng ik hem wel weer terug
en een thermolegging (die zitten heel fijn en de gewone leggings hebben ze alleen voor 7/8 ste en ik heb nogal lange benen....)
xJolien schreef:Wat voor kattenspullen hebben ze trouwens bij jullie?
Hier echt bijna niets meer, het rek puilt uit van de hondenspullen....
Ze hadden van die Senior natvoer zakjes, Whiskas pakket (volgens mij 6 verschillende voedingsdingen?), etensbakjes, dat plankje met die veer waarop een balletje zit en that's it.... Oja, en de vlooienbandjes...
_Lisanne schreef:Ben eigenlijk wel benieuwd naar die broek. Zoek eigenlijk nog een nieuwe broek om in te werken en vind een tientje dan wel een prima bedrag. Zou alleen even moeten kijken wanneer ik tijd heb om langs te gaan.
Weet iemand hoe de broek valt?
RM94 schreef:had een paar weken geleden al de ballerina's in poederroze meegenomen voor 5 euro krijg er steeds complimenten over ik lach me rot hahahahaha
Heb zaterdag ook simpele witte gympies meegenomen leuk voor de zomer
freyatjee schreef:ik heb die broek gehaald en eentje voor mn zusje,
maar ik zag dat je twee verschillende heb en ik heb de donker blauwe, die is te klein.
en mn zusje die licht roze en die is veel te groot...
dus wil zij de doker blauwe in maatje 36 en neem ik zn lichte.
die lijken wel groter te vallen.
Sting schreef:Ik heb vanmiddag de 5-manieren-bh gehaald. Vond het wel praktisch, al die manieren voor nog geen 5 euro. Helaas zit hij niet héél mooi, maar ik heb niet veel strapless of op andere manieren dus daarvoor is hij prima.
Die strapless shirtjes, kan je die als vervanging voor BH gebruiken of is dat te slap? Want er zit wel een dubbele band in zag ik? Heb nl 1 shirtje waar ik het mooier vind als ik er iets onder aan heb (qua voorgevel), maar moet ik dan óók nog een BH?