Dankjewel allemaal voor de snelle reacties!! Helaas kan ik de site niet bekijken (mijn scanner accepteert dat niet, denk dat er te veel plaatjes oid op staan..
Is dat plakplastic een beetje mooi? Heb het nog nooit zien liggen bij de action, veder ook geen ervaring mee.
Ik heb mijn hele huis schoongemaakt, lampen verhangen (en dat te bedenken dat ik daar vorige keer een electricien voor liet komen ) en heb nu alles staan zoals ik het in gedachten had!
Haha, het is altijd zo netjes bij mij Hoezo is er bij jou een bom ontploft? Ik ben trouwens helemaal weg van die hoekkastjes op de boktmarkt. Jammergenoeg hier geen vrije hoeken
dems75
Geplaatst: 10-03-12 17:46
Nou....het scheelt niet veel hoor. we zijn alles aan het leegruimen, dan hoeven we straks niet in 1x als we voor de verbouwing gaan leegruimen. Alles wat maar weg is, is maar weg. Net een ritje vuilstort gedaan met de paardenvrachtwagen...wat een rotzooi komt er dan uit een schuur...pfffffffffffffffffffffffffffffffff
snoeppapier
Geplaatst: 10-03-12 18:00
Gezellig zeg Mootje, leuke smaak heb je! En wat een gave vaas die roze, zou hier ook mooi staan nu
Heb een kleurentic, weten sommigen misschien wel uit het vorige topic, ik verander om de zoveel maanden volledig van accessoires en nu had ik helemaal zin in roze
Haha dems, schuren staan meestal garant voor veeeeel troep
Dems, Het is iig voor een goed doel Mae, Vriendinnetje hield hem omhoog in het tuincentrum. Toen moest en zou ik hem hebben Gelukkig zwaar afgeprijsd, want hij was volle prijs € 90 ! De schaal waar de drie kaarsen op staan (tv-kast rechts) komt uit dezelfde serie. Waar heb jij je (kunst)bloemen vandaan in de vaas links van de tv? Je butlertray en drieluik (zelf gefotografeerd?) vind ik helemaal leuk!
Wow, €90 is idd wel erg prijzig voor een vaas, heb je veel mazzel mee gehad, hij is echt gaaf!
Het drieluik is van Ikea, we hadden eerst een nogal groen canvasschilderij en dat was ik al na 2 wk zat, maanden rondgekeken voor iets anders en toen helemaal verliefd dit drieluik, hij verveelt me nog geen moment (en dat wil wat zeggen bij mij ). Die grote nepbloem (foam-achtig) komt van de Intratuin, de andere van de Xenos, hebben ze momenteel enorm veel leuke (roze) nepbloemen
M'n vriend is niet zo'n roze-fan, maar na voorzichtig peilen leek hij er niet heel fel op tegen dus die kwam van de week ineens thuis in een roze woonkamer en kon hij niet meer terug, hihi, tactisch aangepakt door mij
Kentaro
Geplaatst: 10-03-12 18:12
Wat een leuke interieurs!!! Bij Het Oosten hebben ze ook erg veel en mooie kunstbloemen!
Het tuincentrum hier in het dorp vind ik erg beperkt! De intratuin in Den Haag vind ik om te huilen... Aalsmeer wil ik best naar toe voor leuke planten en wat accesoires