Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

worden we vandaag gebelt dat een flat waarop we gereageerd hadden een sloopflat is en volgend jaar tegen de vlakte gaat.. Daar was helemaal niets over gezegd op Woonkompas. zo stom.. Sonja_vR schreef:getver suuskipje...maar als jullie dit appartement wel nemen, staat daar dan wat tegenover op het moment dat je er weer uit zou moeten?
ik weet dat ene kennisje een sloopwoning heeft gehad en die kreeg voorrang op ene nieuwe woning toen ze daar weer uit moest
maar ja, als je inschrijftijd best lang is, heb je die voorrang waarschijnlijk niet nodig
) ook om te kijken of alles goed gaat tussen ons, als dat zo is dan schrijf ik mij bij maar als we dan alsnog er binnen een jaar weer uit moeten en ik sta al ingeschreven dan kunnen we geen sociale huur meer krijgen omdat we teveel verdienen. Particulier huren dat trekken we financieel dan weer niet..
maar ik snap dat het erg vervelend is ook met het plannen met je werk
http://media.woningnet.nl/R/08/P/large/1354GE-307-0-P.jpg
vriendje heeft net gebelt en alvast gezegd dat we de flat weigeren en toen kregen we gelijk te horen dat we binnenkort ene uitnodiging krijgen voor de eengezinswoning