HTC Telefoons - deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Stoof

Re: HTC Telefoons - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 13:52

Ik ben van de Samsung star naar een One S gegaan en ik was het gewend na 2 dagen. Ik kan ook niet meer zonder. Wel steek ik hem niet meer in mijn broekzak.

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 15:09

Heb je geen moeite met smsen? Mijn vriend heeft de Sensation XE, en ik probeerde laatst te smsen maar ik kan niet eens handig bij alle letters..of went dat ook?

Stoof

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 15:54

Sms'en gaat heel makkelijk vindt ik, de toesten zijn mooi groot en het scherm reageert al bijna voor je het aanraakt. Het went zeker wel. :j

xJess

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 14:27

Heeft iemand hier een HTC sensation XE, zo ja hoe bevalt die?

Roquen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 21:44

Ik heb sinds een paar weken de HTC Desire C. Superfijn toestelletje, maar ik heb een probleempje... Hoe krijg ik de snelkoppelingen van mijn bureaublad af?

PrimaDonna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 21:49

Sushilla88 schreef:
Ik heb sinds een paar weken de HTC Desire C. Superfijn toestelletje, maar ik heb een probleempje... Hoe krijg ik de snelkoppelingen van mijn bureaublad af?

Aandrukken en en even vastgedrukt houden en dan naar de prullenbak slepen! ;)

Roquen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-12 18:25

PrimaDonna_ schreef:
Sushilla88 schreef:

Aandrukken en en even vastgedrukt houden en dan naar de prullenbak slepen! ;)

Haha, hoe makkelijk, ik ben echt een smartphone leek!

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-12 09:27

DendroFleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-12 15:15

Heb net een HTC One S besteld.

Stoof

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-12 15:24

DendroFleur schreef:
Heb net een HTC One S besteld.

Leuk! In welke kleur? Ik heb hem in het grijs. :D

DendroFleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-12 15:44

Gewoon zwart. Wist niet dat er keuze was maar het voelde wel goed aan. Heb nu nog de Legend maar die begint traag te raken en vol.

Meya_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 10:32

Gisteren de htc desire C gekocht, aangezien mijn wildfirse S was gestolen.. Zit wel ongelovelijk veel apps op, maar goed :')

DendroFleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 22:07

De One S is binnen. Dus veel instellen en 's nachts gewekt worden omdat ik nog niet alle meldingsgeluiden heb uitgezet. Maar mooi ding, wel groter dan de Legend maar veel dunner.

wiifke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-12 13:12

Meya_ schreef:
Gisteren de htc desire C gekocht, aangezien mijn wildfirse S was gestolen.. Zit wel ongelovelijk veel apps op, maar goed :')

Wat balen dat je telefoon gestolen is zeg. Mijn wildfire is bevrijdingsdag gestolen, heb nu een wildfire s maar ben er niet zo tevreden over. Beviel hij jou goed?

Meya_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-12 14:08

Ja hij beviel mij prima! :D Echt super telefoon! Maar ik was ook de enige, hoorde van meer dat ie niet helemaal beviel... Geloof dat ik een bijzondere telefoon had :P

wiifke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-12 14:15

Ik heb veel problemen met het interne geheugen. Waarschijnlijk omdat vodafone er ontzettend veel app's op heeft gezet die voor mij volkomen nutteloos zijn, maar ik krijg ze er niet af. Krijg nu telkens een melding dat mijn geheugen minder is dan 15 mb. Ik heb nu geloof ik ongeveer de helft van de applicaties op mijn telefoon dan dat ik op de gewone wildfire had. Best wel frustrerend. Verder zijn er wel meer kleinere problemen, maar die lossen zich meestal vanzelf wel weer op.

Celinee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-12 15:12

wiifke schreef:
Ik heb veel problemen met het interne geheugen. Waarschijnlijk omdat vodafone er ontzettend veel app's op heeft gezet die voor mij volkomen nutteloos zijn, maar ik krijg ze er niet af. Krijg nu telkens een melding dat mijn geheugen minder is dan 15 mb. Ik heb nu geloof ik ongeveer de helft van de applicaties op mijn telefoon dan dat ik op de gewone wildfire had. Best wel frustrerend. Verder zijn er wel meer kleinere problemen, maar die lossen zich meestal vanzelf wel weer op.

Om dezelfde reden heb ik een andere telefoon genomen. :)

wiifke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-12 15:45

Daar zit ik inderdaad ook aan te denken, echter heb ik deze pas sinds 5 mei. Vind het zo zonde om nu al een andere te kopen.

Paris_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-12 15:49

Handig topic. :D Ik sta op het punt om een nieuwe mobiel te kopen, maar welke neem je dan als je de keuze hebt uit 101 smartphone's, variërend van 80,- tot 650,- euro.... -O-

Ik zag de HTC One V, en ben benieuwd of deze telefoon de prijs waardig is. Heeft er iemand een One V, en wat zijn de ervaringen ermee? Plus-/Minpunten, som alles op wat in je opkomt. Via PB mag ook. ;)

x_spekkie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-12 06:49

wiifke schreef:

Dat probleem had ik ook. Ik heb nu een speciale instelling gebruikt om de apps automatisch op de SD-kaart op te slaan in plaats van op de telefoon. Je moet wel een beetje handig zijn. Zie mijn quote van vorig jaar:

x_spekkie_x schreef:
Mijn 30 apps: wordfeud (betaalde versie), wordfeud free, angrybirds, mouse (spel), jewels (spel), colornote, ak notepad, fbreader, shazam, barcode scanner, documents to go, documents to go full (betaalde versie), traffic monitor, 9292ov pro, reisplanner ns, twitter, teslaled, het weer, sygic, sygic downloader, market, whatsapp, droidstats, quick profiles, quick profiles pro (betaalde versie), es file explorer, my backup pro, app 2 sd pro, swype installer, swype.

Van de 150mb hou je trouwens maar 122mb over nadat je telefoon is opgestart en ingesteld, dus dat is niet raar!
Van die 122mb heb ik 56mb gebruikt voor deze 30 apps (!!) (en ik heb 1,5gb op mijn sd-kaart staan, inclusief kaarten voor mijn navigatiesysteem en een heleboel muziek) en ik heb nu dus 66mb over. Maar dat komt dus door die speciale instelling waardoor je telefoon alles meteen wegschrijft naar je sd-kaart en niet naar je interne geheugen.

Als je een beetje handig bent met computers, gebruik dan echt die speciale instelling!!
Dit is de handleiding: http://androidforums.com/htc-wildfire-s ... -root.html
Wat je doet is de instelling in je telefoon wijzigen van "programma's installeren op het interne geheugen" naar "programma's installeren op de sd-kaart". Op dezelfde manier (via die handleiding) kun je dus ook de instelling weer terugzetten. (ipv pm setInstallLocation 2 gebruik je dan pm setInstallLocation 0) Je verandert dus verder niets aan je telefoon! Veilige methode is het :)
Helaas zal hij niet alles naar de SD-kaart installeren, daarom heb ik hiernaast ook nog de app move 2 sd. En ik heb 4 apps die niet via de SD-kaart kunnen draaien, want dan werkt het programma niet. (market, teslaled, colornote, traffic monitor)
Op deze manier heb ik zeker 40mb aan ruimte bespaard. En dat is zeer handig met zo weinig intern geheugen :)

[edit]
Een app kan nooit volledig via je SD-kaart draaien, daarom blijft er altijd een gedeelte van de app op je telefoongeheugen achter. Vandaar dat ik ook 56mb heb moeten gebruiken voor die 30 apps :)

Szan

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-12 21:27

Aangezien hier veel HTC gebruikers zitten, hoop ik dat jullie mij kunnen helpen :D

Mijn moeder wil graag een smartphone voor haar verjaardag, maar we komen er niet uit welke geschikt zou zijn. Onze eisen zijn dat het maximaal rond de €250 kost, en dat het een touchscreen heeft. Het hoeft dus geen nieuwe HTC te zijn, maar ben juist benieuwd naar ervaringen met de wat oudere modellen die nog te koop zijn :D

Szan

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-12 23:43

Ik kan mijn bericht niet meer editten, maar inmiddels zijn we heel veel goede reacties over de HTC Rhyme tegengekomen. Dat lijkt een perfecte telefoon, maar ik kan nergens een website of winkel (nog liever) vinden waar de telefoon nog te koop is. Weet iemand of ie echt niet meer leverbaar is?

_Balou

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 17:19

Mag ik me voor een paar vraagjes melden? :P

Ik kan via het werk van mijn moeder een htc touch hd kopen voor 20 euro, die hebben die mensen daar gebruikt als pda. Wat zal ik doen? Heeft iemand ervaring met die mobiel? En kan er trouwens ook whats app op?

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 17:23

Dan zou ik toch echt voor iets nieuwers gaan.
Er zit Windows Mobile op en daarom kan er geen Whatsapp op.

Choiix

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 18:09

Hoe kom je daarbij? De HTC Touch HD is nou net 1 van de telefoons waar ook zonder problemen Android op kan. Met een beetje werk kan je daar prima op whatsappen, heb er hier 1 naast me liggen, ook met Android :)