yvonnedv schreef:Ik heb vanmorgen de fluoricerende halsband gehaald, zou een small zijn maar hij is veel te groot voor mijn jack russel, mijn americaanse bulldog past hem wel maar daar vind ik hem weer te iel/zwak voor.
je kunt hem stellen hé? bij ons past de jack russel hem namelijk wel goed, helemaal terug geschoven het bandje. 1 riem is helaas al gesneuveld, heeft iemand er al een borsttuig van gemaakt? (fotoo zien zien zien!!)
Elevien schreef:Die poppetjes heb ik ook al aangeschaft

Maar dan de grijze variant.
die zijn lief!

hetlevenwint schreef:even vlug reageren :d voor ik het kwijt ben

.
Zijn er hier trouwens nog die dagelijks/om de 2 dagen het serum/anti-klit nodig hebben bij een paard met dikke staart ? Het helpt zeker ik hoor hier alleen dat sommige het 1x in de week of 2 weken nodig heeft.
domme ik ben ik vergeten dat óók nog in de OP te zetten.

je moet het echt niet zo vaak gebruiken, dat lijkt me hardstikke slecht! buiten dat lijkt me ook dat die staart enorm vet wordt!
xXutopiaXx schreef:Ik doe het denk 'k zelfs nog minder!!

Maar ik freubel dan ook absoluut niet veel in de manen/staart. Smeer er af en toe dit spul in en verder kam ik het ook niet

hier ben ik het helemaal mee eens, niet teveel klooien
Air schreef:Even een ''waarschuwing'':
Dat touw is geen 6 mm

Helaas. Het is dus te scherp om te gebruiken.
had ik dat niet ook in de OP gezet? dacht van wel (heel duidelijk toch??) ach ja, er staat wel heeel veel in de OP idd

heeft iemand toevallig de 3e borstel op deze foto? is volgens mij officieel voor je autobanden oid, maar ik gebruik hem voor de hoeven, superfijn! (en dus niet dat gepriegel met het nagelborsteltje v/d action

)