Wat koop je bij de Action? Deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-11 18:51

LaUrOssssss schreef:
weet er iemand of de action spiegels verkoopt? Vrij grote?

Zag vandaag nog iemand lopen met een vrij grote spiegel, maar geen idee of die overal te koop zijn.

Liep vanmiddag tegen leuke dingen aan. Jullie kennen vast die flesjes met stokjes als geurverspreiders, ze hebben nu iets soortgelijks met een grote bloem met een lont die in de vloeistof hangt, érg leuk! :D

MyLittleLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-11 18:53

Ik ga morgen ook langs de action, mijn lijstje :
- Haarserum (na het lezen van de reviews wil ik hem toch wel eens uitproberen)
- Wat leuke spulletjes voor bij mijn fotomuur.

Heb een paar dagen geleden bij de action 10 fotolijstjes gekocht, schade was in totaal 4,20 :')

Donna_

Re: Wat koop je bij de Action? Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-11 19:08

Foto's:

Afbeelding

Afbeelding

Nu heb ik er een wit papiertje inzitten, maar ik wil er eigenlijk een stukje leuk kadopapier onder doen, of allemaal fotootjes. Dan wordt hij wat fleuriger! :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-11 19:16

Oeh wat leuk! Dat ga ik ook doen :))

Donna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-11 19:19

Lijst was 82 cent, 4 stiften 99 cent :D

boooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-11 19:20

Wat leuk! :D

Miepie77

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-11 19:25

Leuk die review, maar geef er geen waarde aan, is de mening van 1 persoon, ik gebruik die spullen ook en hier hoef je geen recensent voor te zijn wat er word opgemerkt.

Erg leuk gemaakt dat notitiebord. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-11 19:32

Dat is geen geld zeg, en dan leuke foto's er onder en zo helemaal leuk :):)

HubbaBubba

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-11 20:33

Jeetje wat een creabea ingeving dOnnaa_dan!!

Vandaag ook weer geweest, moest even snel heen voor diepvriesbakjes en kok thuis met... juist, meer!! :D

6 kwasten
Doos latex handschoenen
4 10 liter emmers
5 diepvriesbakjes (moest er meer hebben maar was het laatste pakketje)
Witte reus lavendel (hmmmmm wat ruikt dat lekker)
crème pedaalemmertje voor op het toilet
Afplaktape (om op de diepvriesbakjes te plakken met wat voor gerecht er in zit)
Kauwbotjes voor m'n lieve honties :D

€ 23,88

Roomz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-11 21:51

hebben ze bij de action ook muffinbakvorm dingen? :)

Mintgroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-11 21:52

Geloof dat ik ze heb zien liggen ja!

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-11 21:53

ja hoor die hebben ze

TanteSabien

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-11 21:57

Muzefee schreef:
LaUrOssssss schreef:
weet er iemand of de action spiegels verkoopt? Vrij grote?

Zag vandaag nog iemand lopen met een vrij grote spiegel, maar geen idee of die overal te koop zijn.

Liep vanmiddag tegen leuke dingen aan. Jullie kennen vast die flesjes met stokjes als geurverspreiders, ze hebben nu iets soortgelijks met een grote bloem met een lont die in de vloeistof hangt, érg leuk! :D

Wat is de schade voor die bloem-geurverspreiders? :P
Ik heb nu die stokkies maar dat staat niet echt mooi in huis. Ruikt wel heerlijk trouwens en kost maar €1,50 per flesje+stokkies :D

barbar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-11 22:10

ik ben vadaag weer bij de action geweest en heb weer heel wat gekocht.
bloemgeurverspreider (kost trouwens 2.98)
impregneerspray
rvs spray
keukenreiniger
badkamerreiniger
corigernd hemdje
inlegzooltjes
deurkapstok
lip/oogschaduw stick 4x
foundation 2x
smokey eyes set
parkeerschijf
gympen
make-up reinigingsdoekjes 2x
en een tas om alles in te doen
ik was 27.27euro kwijt (grappig bedrag).

Roomz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-11 22:11

Zijn ze er ook van blik dan? of alleen siliconen? kon ze maandag namelijk nergens vinden :)

TanteSabien

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-11 22:13

Oh das niet duur *gaat dus morgen weer ff naar de action* :D

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-11 22:14

Roomz schreef:
Zijn ze er ook van blik dan? of alleen siliconen? kon ze maandag namelijk nergens vinden :)

Ik dacht alleen siliconen..

Connie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-11 22:14

Roomz schreef:

Allebei!

LaUrOssssss

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-11 22:47

Ik heb inderdaad die bloemverspreiders ook gezien :D
Ik vond ze ook heel mooi! Ze staan op mijn lijstje voor de volgende keer :j

Zidore

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-11 23:32

ze hebben sinds kort ook kleine ronde spiegels en vierkante maar die zijn geloof ik om kaarsen op te zetten
ik zag ze in ieder geval bij de kaarsen liggen

dat aan mensen vragen in de winkel heb ik ook al eens ervaren 'nee, dat hebben we niet' en 2 paden verder springt het bijna in je gezicht. Ik wordt daar wel een beetje boos om, zeg dan liever. 'sorry mevrouw maar we verkopen hier zoveel pleuriszooi dat ik ook niet weet of we dat hebben' ik ben al een paar x terug gegaan naar die desbetreffende chick en gezegd 'kijk jullie hebben het wel, dus ik hoop dat je de volgende x gewoon zegt dat je het niet weet, bedankt doeiiiii!!!' als iedereen dat uit dit topic nu gaat doen :D :D

ik snap namelijk heel goed dat je niet weet wat er allemaal in het assortiment zit. als ik die 100 nieuwste artikelen bekijk op de site dan snap ik dat nog beter, dat gaat zo snel en de action verkoopt zoveel. heel begrijpelijk dus. maar zeg dan idd 'ik weet het niet, maar als we het zouden hebben dan zou het daar of daar kunnen liggen' (zoals bijv. tuinspullen bij de tuinspullen en de shampoo bij de shampoos dat is in iedere action allemaal bij elkaar)

muffinbakvormen hebben ze de siliconen ik heb ze in het blauw en vind ze erg fijn! :j

de kohlpotlood is idd erg fijn, grappig met dat slijpertje er aan

wat zijn bloemverspreiddinges??

weet iemand al waar de diepvrieszaketiketten liggen want ik zoek me nog steeds rot! ;)

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-11 23:51

Ik zal morgen foto maken van de bloemengeurverspreiddinggevallen. :P

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 10:32

Zidore schreef:
ze hebben sinds kort ook kleine ronde spiegels en vierkante maar die zijn geloof ik om kaarsen op te zetten
ik zag ze in ieder geval bij de kaarsen liggen

dat aan mensen vragen in de winkel heb ik ook al eens ervaren 'nee, dat hebben we niet' en 2 paden verder springt het bijna in je gezicht. Ik wordt daar wel een beetje boos om, zeg dan liever. 'sorry mevrouw maar we verkopen hier zoveel pleuriszooi dat ik ook niet weet of we dat hebben' ik ben al een paar x terug gegaan naar die desbetreffende chick en gezegd 'kijk jullie hebben het wel, dus ik hoop dat je de volgende x gewoon zegt dat je het niet weet, bedankt doeiiiii!!!' als iedereen dat uit dit topic nu gaat doen :D :D

ik snap namelijk heel goed dat je niet weet wat er allemaal in het assortiment zit. als ik die 100 nieuwste artikelen bekijk op de site dan snap ik dat nog beter, dat gaat zo snel en de action verkoopt zoveel. heel begrijpelijk dus. maar zeg dan idd 'ik weet het niet, maar als we het zouden hebben dan zou het daar of daar kunnen liggen' (zoals bijv. tuinspullen bij de tuinspullen en de shampoo bij de shampoos dat is in iedere action allemaal bij elkaar)

muffinbakvormen hebben ze de siliconen ik heb ze in het blauw en vind ze erg fijn! :j

de kohlpotlood is idd erg fijn, grappig met dat slijpertje er aan

wat zijn bloemverspreiddinges??

weet iemand al waar de diepvrieszaketiketten liggen want ik zoek me nog steeds rot! ;)

Bij de pennen en de paperclips enzo. Daar hangen ze in Utrecht in ieder geval. Zijn van die simpele etikketjes.

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 10:39

Zidore schreef:

Nou! Dat had ik nou ook pasgeleden met die leerdoekjes. Komt ze eerst met een zeem aan :') _O- Hahaha!
En dan met zn 3en (!!) stom gaan lopen doen, van alles naar mekaar toe gooien.. En ik sta daar maar.. :roll: Om vervolgens zonder me aan te kijken even mede te delen dat ze dat niet hebben..
Loop idd 2 gangpaden verder, en wat kom ik tegen.. Juist, leerdoekjes..

Heb me kunnen inhouden en ben niet terug gelopen :P Haha!

tinkersjakie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 10:47

Nou ga me bijna schamen voor collega's in andere filialen, vind ik ook zeker niet netjes.
Bij ons lopen ze dan mee om te kijken of te kijken of het ook er is (bijv laptoptassen dan kijken we bij de computerspullen of het erbij staat)

Moet wel zeggen heb het wel een keer gehad, kwam een man naar me toe en vroeg naar stoffen zakdoeken. Nee sorry die hebben we niet. Komt ie later naar me toe en zegt wat is dit dan.....ik stond heel dom te kijken wist wel zeker dat we ze niet hadden. Dus ik naar het cosmeticapad, liggen ze daar gewoon. Bleek dat ze dag ervoor nieuw binnen zijn gekomen en toen had ik niet gewerkt.

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 10:49

Ooooh haha, dat is wel een beetje banketstaaf ja :') Maar daar kon jij ook niks aan doen :P

't Komt gewoon omdat ze zo goedkoop mogelijk krachten willen inzetten.. Deze meiden ook, als je zegt dat ze 12 waren dan geloof ik je :P