ze hebben sinds kort ook kleine ronde spiegels en vierkante maar die zijn geloof ik om kaarsen op te zetten
ik zag ze in ieder geval bij de kaarsen liggen
dat aan mensen vragen in de winkel heb ik ook al eens ervaren 'nee, dat hebben we niet' en 2 paden verder springt het bijna in je gezicht. Ik wordt daar wel een beetje boos om, zeg dan liever. 'sorry mevrouw maar we verkopen hier zoveel pleuriszooi dat ik ook niet weet of we dat hebben' ik ben al een paar x terug gegaan naar die desbetreffende chick en gezegd 'kijk jullie hebben het wel, dus ik hoop dat je de volgende x gewoon zegt dat je het niet weet, bedankt doeiiiii!!!' als iedereen dat uit dit topic nu gaat doen

ik snap namelijk heel goed dat je niet weet wat er allemaal in het assortiment zit. als ik die 100 nieuwste artikelen bekijk op de site dan snap ik dat nog beter, dat gaat zo snel en de action verkoopt zoveel. heel begrijpelijk dus. maar zeg dan idd 'ik weet het niet, maar als we het zouden hebben dan zou het daar of daar kunnen liggen' (zoals bijv. tuinspullen bij de tuinspullen en de shampoo bij de shampoos dat is in iedere action allemaal bij elkaar)
muffinbakvormen hebben ze de siliconen ik heb ze in het blauw en vind ze erg fijn!

de kohlpotlood is idd erg fijn, grappig met dat slijpertje er aan
wat zijn bloemverspreiddinges??
weet iemand al waar de diepvrieszaketiketten liggen want ik zoek me nog steeds rot!