Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nicky__ schreef:Hoi!
ik heb een vraag aan de vele experts hier. ik heb sinds 26 mei een 2ehands iphone 3gs.
helemaal blij ermee, tot hij gistermorgen niks meer deed, niet aan, niet rebooten helemaal niks.
na een paar minuten kwam ik erachter dat hij het nog wel deed, maar het scherm extreem donker was ( ik zie alleen iets in ene felle lamp en dan nog met moeite).
toen ging ik natuurlijk googlen, sommige mensen zeiden dat ze dit vaker hadden, maar dat de helderheid dan gewoon laag stond, nou ik kon hem hoog of laag zetten er veranderde niks. andere mensen zeiden dat rebooten moest helpen, maar dit had ik inmiddels als een stuk of 8 keer gedaan zonder succes.
weer andere zeiden dat het aan de software lag, dus ik nieuwe software erop ( dag jaillbreak en whatsapp) maar dit haalde ook niks uit
ik had eigenlijk de hoop al opgegeven, en probeerde het van morgen nog een keer, en jahoor het lampje ging weer aan! ik dolgelukkig, tot hij na 5 seconde weer donker werd. en bleef
na nog 3 keer rebooten deed hij het nog niet. hij geeft alleen een miliseconde licht als ik op de unlock knop druk.
iemand enig idee wat dit kan zijn?
alvast bedankt!!!
Sanneee_ schreef:@WillemYntJee, dat is toch van je computer naar je Iphone? Ik bedoel van mijn Iphone naar de computer..