[centraal] iPod - iPad - iPhone - iTunes

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ariebombarie

Re: [centraal] iPod - iPad - iPhone - iTunes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 10:54

of de printer stond niet aan, kan ook nog :')

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 10:55

nee toch? :=

ik vind het niet erg om tips te geven en mensen te helpen die problemen hebben, maar ik weet uit andere topics dat mensen soms niet lezen en 30x dezelfde vraag wordt gesteld..

Papier was op?

vanLotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 10:57

Ik was wel zo snugger om te checken of het aan/uit knopje aanstond. *\o/*
Maar ja, een stekker eruit, dat verwacht je toch niet??! }:0

LaUrOssssss

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 13:11

haha :D geweldig!

Nicky__

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 15:14

Hoi!
ik heb een vraag aan de vele experts hier. ik heb sinds 26 mei een 2ehands iphone 3gs.
helemaal blij ermee, tot hij gistermorgen niks meer deed, niet aan, niet rebooten helemaal niks.
na een paar minuten kwam ik erachter dat hij het nog wel deed, maar het scherm extreem donker was ( ik zie alleen iets in ene felle lamp en dan nog met moeite).
toen ging ik natuurlijk googlen, sommige mensen zeiden dat ze dit vaker hadden, maar dat de helderheid dan gewoon laag stond, nou ik kon hem hoog of laag zetten er veranderde niks. andere mensen zeiden dat rebooten moest helpen, maar dit had ik inmiddels als een stuk of 8 keer gedaan zonder succes.
weer andere zeiden dat het aan de software lag, dus ik nieuwe software erop ( dag jaillbreak en whatsapp :Y) ) maar dit haalde ook niks uit
ik had eigenlijk de hoop al opgegeven, en probeerde het van morgen nog een keer, en jahoor het lampje ging weer aan! ik dolgelukkig, tot hij na 5 seconde weer donker werd. en bleef :+
na nog 3 keer rebooten deed hij het nog niet. hij geeft alleen een miliseconde licht als ik op de unlock knop druk.
iemand enig idee wat dit kan zijn?
alvast bedankt!!!

vanLotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 16:17

LaUrOssssss schreef:
haha :D geweldig!

ja, dat vond meneer IT ook _O-

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 21:47

@nicky,
Ik heb dat gehad met mijn laptop, maar toen was de lamp stuk ofzo. Iig, het was met maken niet waard (oude laptop). hoe dat bij de Iphone zit? Geen idee...

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 23:32

vanLotje schreef:
Ik was wel zo snugger om te checken of het aan/uit knopje aanstond. *\o/*
Maar ja, een stekker eruit, dat verwacht je toch niet??! }:0

ik wist het :')

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-11 23:33

Nicky__ schreef:
Hoi!
ik heb een vraag aan de vele experts hier. ik heb sinds 26 mei een 2ehands iphone 3gs.
helemaal blij ermee, tot hij gistermorgen niks meer deed, niet aan, niet rebooten helemaal niks.
na een paar minuten kwam ik erachter dat hij het nog wel deed, maar het scherm extreem donker was ( ik zie alleen iets in ene felle lamp en dan nog met moeite).
toen ging ik natuurlijk googlen, sommige mensen zeiden dat ze dit vaker hadden, maar dat de helderheid dan gewoon laag stond, nou ik kon hem hoog of laag zetten er veranderde niks. andere mensen zeiden dat rebooten moest helpen, maar dit had ik inmiddels als een stuk of 8 keer gedaan zonder succes.
weer andere zeiden dat het aan de software lag, dus ik nieuwe software erop ( dag jaillbreak en whatsapp :Y) ) maar dit haalde ook niks uit
ik had eigenlijk de hoop al opgegeven, en probeerde het van morgen nog een keer, en jahoor het lampje ging weer aan! ik dolgelukkig, tot hij na 5 seconde weer donker werd. en bleef :+
na nog 3 keer rebooten deed hij het nog niet. hij geeft alleen een miliseconde licht als ik op de unlock knop druk.
iemand enig idee wat dit kan zijn?
alvast bedankt!!!

backlight kapot, kost wat als je het wilt laten maken... ik zou ermee terug gaan naar de verkoper. je mag het binnen 30 dagen terug brengen en je geld terug krijgen volgens de wet.

Sanneee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 17:39

Hoe zet je foto's van je Iphone op de computer? :)

WillemYntJee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 18:58

*\o/* Sinds kort ook trotse bezitster van een witte iphone 4, helemaal gelukkig mee.
Nog even wachten tot mn nieuwe abo bij Vodafone in gaat, zodat ik overal internet heb maar voorlopig werkt de wifi thuis en op t werk prima :)

Nog leuke apps (naast hyves, facebook en angry birds :P ) die iedereen zou moeten hebben?

Sanne, die vraag is hier al heel wat keren gesteld!
Mapje aanmaken op je computer en itunes dan met die map laten synchroniseren.

Sanneee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 19:00

@WillemYntJee, dat is toch van je computer naar je Iphone? Ik bedoel van mijn Iphone naar de computer..

WillemYntJee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 19:02

Maar dat zou toch precies hetzelfde moeten werken? aangezien ie synchroniseert, dus 'hetzelfde maakt'. Maar heb t nog nooit geprobeerd dus zeker weten doe ik t niet!

essie_blue

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 19:05

Hoi! Ik zit er aan te denken om een Ipod touch te kopen, want de Ipod die ik nu heb is langzaam aan het overlijden, hij is dan ook wel heel erg oud :+

Wat vinden jullie van de nieuwe Ipod touch? Die met die camera in ieder geval.
Gebruik het vooral voor liedjes natuurlijk, maar ook voor foto's en filmpjes. :)

_MG

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 19:07

Ik heb even een vraagje over de i-pod nano. Ik heb hem al zeker vijf jaar, maar gebruik hem niet altijd even veel. De laatste keer adt ik hem gebruikte, kreeg ik hem niet meer uitgeschakeld. Wel op pauze gezet, maar verder dan dat kwam ik niet >;) Uiteindelijk heb ik maar de batterij leeg laten gaan. Heb dit al vaker gehad, maar na een paar keer proberen ging hij uiteindelijk toch uit. Iemand enig idee hoe dit kan? En hoe ik het kan verhelpen?

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 19:26

Kom ik even de topic binnenvallen. Ik heb sindskort een iphone 3gs, er zit (natuurlijk) whatsapp erop. Erg handig maar alleen.. als ik een berichtje krijg op whatsapp trilt mijn foon niet. Hij trilt wel als ik al bezig ben met foon. Hebben jullie dat ook of heb ik iets verkeerd ingesteld?

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 19:32

Sanneee_ schreef:
@WillemYntJee, dat is toch van je computer naar je Iphone? Ik bedoel van mijn Iphone naar de computer..

Google is your best friend! 'Foto's iphone naar pc'.
Als je iphone aansluit, komt er een melding op je pc dat je nieuwe softwaren kan openen. Dan gewoon als camera zeg maar de foto's eraf halen :j

Apps die je moet hebben? Ik heb een serieuze verslaving aan Farm Story, Treasure story, Angry Birds (ik heb 4 versies _O- ), What's App, Unblock me en Poker :') .
Verder, altijd handig: App van je bank, om overal je saldo te checken, Vertalings App, SlamFm om radio te luisteren, Hi Belstatus en Appie :D
Ik heb ook enkele taalcursussen van TeleacNot eropstaan. Als ik me verveel, ga ik Chinees leren :')

Verder voor mij geen vragen of klachten (alleen dat de batterij zooo kort mee kan := kon met mijn Samsung makkelijk 5 dagen zonder lader, nu amper 24 uur := ).
Alleen maar heil voor de Iphone :j

VLIMBOS

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 19:34

Wie o wie weet hoe je muziek op je ipod touch moet zetten...
Ik heb Itunes geinstalleerd en muziek daarop gezet maar ik zie ze niet op mijn Ipod...?

Zirkonia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 23:54

Ik ben net nieuwe in de iphone wereld :') en heb meerdere iphone fanaten in mijn buurt dus hulp heb ik opzich wel, maar hier even een stipje voor het geval dat! *ja stipje bovenaan heb ik al aangevinkt ;) *

Liesje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 23:56

VLIMBOS schreef:
Wie o wie weet hoe je muziek op je ipod touch moet zetten...
Ik heb Itunes geinstalleerd en muziek daarop gezet maar ik zie ze niet op mijn Ipod...?

Je moet 'm wel synchroniseren :P

VLIMBOS

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 07:56

aha... en hoe doe ik dat? :o

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 08:11

Marieke_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 15:26

Misschien dat iemand mij hier kan helpen :) Ik heb nu ruim een jaar een Iphone 3GS, provider is T-mobile. De laatste weken heb ik 'last' van het feit dat ik oproepen mis.

Ik heb volledig bereik, iemand belt mij en krijgt direct mijn voicemail. Ik krijg ook geen gemiste oproep te zien, alleen een tijdje later een sms van T-mobile dat ik een oproep heb gemist van persoon x.

Ik heb al een beetje op internet zitten zoeken, maar ik kom er niet echt uit. Ik heb altijd 3G aan staan en thuis WiFi. Zowel thuis als buitenshuis heb ik dit probleem. Mobiele data heb ik nu maar uitgezet, van internetfora begreep ik dat het iets kan zijn met GRPS ofzo? :o?

Iemand ervaring? Softwareversie 4.3.3 is geïnstalleerd.

Macha876

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 18:51

Ligt dat niet gewoon aan je provider? Heeft niks met internet te maken toch? Of je moet skypen..

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 19:13

lijkt mij ook aan je provider te liggen hoor..