favoriet... *klik*

yeahh....

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xConnie schreef:Vind het zo ontzettend balen dat morgen de probeerperiode van sleep as an droid voor mij afgelopen is... Ik wil hem graag unlocken voor 1 euro maar ik en niemand die ik ken heeft een creditcard. Laatst las ik wel iets over zo'n virtuele 'nep'kaart, 3vcash, maar dat was vanaf 20 euro en dat is een beetje teveel van het goede.
Iemand nog andere tips?
Lauraennala schreef:even een vraagje
ik heb 3G watchdog pro. deze app zou bij moeten houden hoeveel data ik verbruik.
Ik heb deze al gewoon vanaf het begin van de maand, en ik had een beetje zitten internetten,
ik zou volgens de app 109 mb verbruikt hebben ( in mijn abbo heb ik 500 mb ) dus ik dacht yes doe ik goed, ahum niet duskijk ik op de site, zie ik dat ik al aan de 390 zit
![]()
wie hebben dit ook gehad dat deze app het niet goed bijhoud, of weet iemand wat ik misschien fout gedaan zou kunnen hebben?![]()
Ik vroeg trouwens een tijdje terug ook of iemand een app had waarmee je muziek kon luisteren, maar die na een bepaalde tijd je muziek stopte ( handig in bed)
Er waren er hier een aantal ( dacht ik ) die het niet wisten maar wel wilde weten, ik heb er nu dus eentje gevonden, de sleeptimer ( de naam zegt het al) Werkt echt heel erg fijn!