Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zonnetje81 schreef:Ik vind het helemaal niet mooiZo zie je dat smaken verschillen. Vind er weinig rust en eenheid door die felle kleur.
laetitia schreef:Loiz schreef:Haha bedanktVeel mensen vinden het heel gewaagt, zo'n felle kleur op zo'n lange muur (rechts loopt hij nog door, daar staat de eettafel), maar vinden het wel gaaf
Supergaaf!!! Heel mooi! Lekker vrolijk!
Hoe komen jullie dan aan die hondenmand in die specifieke kleur?
brendalevita schreef:Wat zie ik trouwens fantastische woonkamers voorbij komen zeg,voor de kamer van lioz super goed gedaan!
Bianca41 schreef:De hondemand van lois is er één op jalours op te zijn.wij hebben ook wel een grote maar van riet.
dems75 schreef:mbkaatje: dat heb je helemaal goedwe wonen niet helemaal in de bínnenstad, maar in de Spoorbuurt, de Sint Josephstraat om precies te zijn
Echt zo'n lief volksbuurtje met allemaal kleine poppenhuisjes! Als je eens in de buurt bent....we wonen op nr. 25, daar waar het ijslanderuithangbord hangt en de paardenbel (hoe kan het ook anders?)
Kom gerust eens kijken zou ik zeggen!
Loiz schreef:Zonnetje81 schreef:Ik vind het helemaal niet mooiZo zie je dat smaken verschillen. Vind er weinig rust en eenheid door die felle kleur.
De kleur is in het echt meer turqoise, wat minder fel. Vraag me af waarom je er weinig eenheid in ziet?
De overige 3 muren hier omheen zijn trouwens wel gewoon wit.
Krijgen trouwens af en toe wel de reactie dat het voor andere te fel is, maar zo'n rustige witte kamer is ook niks voor ons.