HTC Telefoons

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

ZZZZZ

Re: HTC Bokkers!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 22:09

Ik heb nu een silicon hoedje. En een stoffen/ nepleren voor eromheen.

madeliefw

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-10 23:36

die siliconen heb ik ook bij gsm paradise besteld voor een tientje zonder verzendkosten zelfs! Hij is dus wel lelijk maar beschermt goed haha. En er zat ook een beschermfolie bij voor het scherm, maar die heb ik zelf verprutst, was een nogal lastige uitleg van twee stappen :o?

Honeybee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 00:08

Ik heb een golla hoesje van ribstof. Flap open en telefoon erin.
Dan zit er ook nog een extra vakje in, welke ik zelf gebruik voor geheugenkaartjes voor mijn camera en aan de achterzijde zit een rits waar ik mijn centjes in kwijt kan.

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 06:48

Ik heb een leren hoesje met een touwtje. Dus kan aan het touwtje trekken en dan komt hij er uit :D

onne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 07:19

Bij mij zat er al een leer hoesje en folie voor het scherm standaard bij.

gabyfedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 20:49

Nou, sinds vanmiddag een HTC Legend.
Ziet er allemaal mooi uit enzo. Maar lukt me niet om bij Google aan te melden en internet werkt ook niet echt lekker (2e is waarschijnlijk het gevolg van 1e). Had met andere gsm en zelfde SIM vol bereik en nu nog maar 1 streepje. Staat ook geen 3G enzo in het scherm. :(

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 15:17

Ha fijn, een HTC topic, daar was ik net naar op zoek :D

Ik heb sinds gisteren een HTC hero te leen, van m'n stage. Om lekker mee te spelen, mijn taak is namelijk het ontwerpen van een App voor in de market. Anyway, ik wilde een beetje met die market gaan spelen, verschillende apps bekijken enzo, alleen ik kom niet in de market. De market gaat laden, en vraagt dan om een wachtwoord, van de gmailaccount van mijn collega.

Natuurlijk heb ik vanmorgen mijn voor mijn eigen gmail een account aangemaakt in de hero, krijg ook gewoon mijn eigen mails binnen en niet meer die van mijn collega, dus dat gaat gewoon goed, maar in de market kan ik blijkbaar niet switchen.. Klopt dit, of kan ik er op de een of andere manier nog omheen?

Loiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 15:18

Dat probleem heb ik ook Renee.. daarom moet ie nogsteeds een keer terug naar de fabriek...

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 15:25

Oh, das nou jammer -O- Ik had zo gehoopt dat het wel op te lossen viel. Tja, ik heb 'm ook alleen maar te leen, dus daar kan ik verder niet veel mee.. Jammer jammer jammer..

vind het wel een erg fijn toestel verder :D Helaas moet ik nog even een half jaar met mn eigen Nokia verder..

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 20:49

Als je je telefoon reset kan dat er uit, hoef je hem niet voor op te sturen!

Je kunt in je menu de instellingen naar fabrieksinstellingen terugzetten!

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 21:59

Oh, dan ga ik eens even vragen of ik dat mag doen.. Het is natuurlijk mijn telefoon niet, ik heb 'm ook maar te leen :P

Loiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 06:22

Hmm tja bij die van mij werkt dat dus ook nie.. is al gebeurt, zelf gedaan en iemand in de tmobile winkel..
Nieuwe simkaart (hij gaf aan dat het door een oude simkaart kon komen) maar nogsteeds niet

Chans

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 12:38

Hmm vreemd daar heb ik met mijn Hero helemaal geen last van. Wellicht heeft het iets te maken met welke android je erop draait? Nu is de 2.1 voor hero pas uit maar daarvoor was het 1.6 met een systeem update. Zou het daaraan kunnen liggen marije of zeg ik nu iets heel raars?

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 13:02

Ik denk dat het probleem van Loiz ergens anders in zit.. Want op het moment dat een reset niet werkt doet de reset niet goed zijn werk. Want met een reset verwijder je echt álle gegevens! Dus ook de gegevens van de Market!

Wienna

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 13:49

na de laatste update van mijn Legend heb ik als ik mijn berichten open dat ik helemaal naar beneden moet scrollen voor het laatste bericht. Echt mega irritant!!!! En krijg het ook niet terug....

Loiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 14:42

Heb trouwens een Tattoo, maar hij werkt idd na een reset nogsteeds niet.. ook halve dag uit gehad, aan internet gekoppeld..
Niks, dus hij is, volgens de meneer in de winkel niet goed van binnen, dus moet ie terug naar de fabriek..
Maarja, vooral nu met die vele tussenuren wil ik mn internet eigenlijk niet missen :+

corine1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-10 22:49

Weet iemand nog leuke aps die je niet mag missen??

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-10 17:06

Ik heb zojuist een systeemupdate binnen gehaald op mn Desire, hoop dat hij nu weer wat beter draait. Had na de eerste update (naar 2.2) problemen dat hij traag was en had problemen met geheugenkaart en bereik. Wilde hem bijna opsturen naar HTC maar wacht het nu eerst weer even af!

Tilmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 07:16

Als het goed is dan krijg ik deze week eindelijk mijn desire! Ik kan niet wachten. Bij Vodafone bleken ze wel op voorraad, dus ik heb daar mijn abonnement verlengd.

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 09:48

__Marije__ schreef:
Ik heb zojuist een systeemupdate binnen gehaald op mn Desire, hoop dat hij nu weer wat beter draait. Had na de eerste update (naar 2.2) problemen dat hij traag was en had problemen met geheugenkaart en bereik. Wilde hem bijna opsturen naar HTC maar wacht het nu eerst weer even af!

Ik met dat ik de bovenste mailtjes niet kan openen of dat ik niks meer kan met de adresbalk van internet :? De systeem update heeft niet geholpen...

Freggel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 12:53

Tilmar schreef:
Als het goed is dan krijg ik deze week eindelijk mijn desire! Ik kan niet wachten. Bij Vodafone bleken ze wel op voorraad, dus ik heb daar mijn abonnement verlengd.

Ik kreeg maandag te horen dat het nog wel anderhalve week kon duren voordat ze weer konden leveren.

Tilmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 13:18

Nou, ik hoop dat die mevrouw van Vodafone niet gejokt heeft. Ze zei dat ze ze gewoon hadden liggen en dat ik hem binnen een paar werkdagen zou ontvangen. We wachten het af..

Tilmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 15:01

Update: mijn zoontje belt net: mijn desire is er!!! Dus ik weet wel wat ik vanmiddag doe :D :D :D

corine1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 17:44

Tilmar schreef:
Update: mijn zoontje belt net: mijn desire is er!!! Dus ik weet wel wat ik vanmiddag doe :D :D :D

Heel veel plezier ermee vast!
Zijn echt super telefoons, ben nog nooit zo blij geweest met een toestelletje :o

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 17:50

Hmm ik heb ook wat rare dingen hoor, hij stond vanmiddag ineens in de autostand en was hartstikke leeg, terwijl ik hem vannacht had opgeladen en er niets mee had gedaan... Ook geeft hij constant aan dat hij geen mail kan versturen terwijl ik 100% zeker ben dat hij de instellingen goed heeft en sommige mailtjes verstuurt hij wel..