Mystic : hebben jullie ook dat leuke huis in Nuth bekeken ? Die stond echt een hele tijd te koop , geen geld , moet bijna wat loos mee zijn geweest

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pmarena schreef:Mystic : hebben jullie ook dat leuke huis in Nuth bekeken ? Die stond echt een hele tijd te koop , geen geld , moet bijna wat loos mee zijn geweest
Zesiram schreef:Je kan beter naar een sloop bedrijf om een groene pot dan, niemand die die dingen op marktplaats zet![]()
Heeft naar boerderijtjes in Friesland gekeken, mooi hoor, voor mooie prijzen ook! Wij kiezen er niet voor, maar ik kan me voorstellen dat veel bokkers zo hun droom waar zouden willen maken.
MysticTinker schreef:pmarena schreef:Mystic : hebben jullie ook dat leuke huis in Nuth bekeken ? Die stond echt een hele tijd te koop , geen geld , moet bijna wat loos mee zijn geweestJa, daar is echt elke paardengek in Limburg al bij geweest haha!
Ding lag tussen het spoor en de autosnelweg in, en er wordt binnenkort een stuk grond ingenomen om de snelweg te verbreden of iets dergelijks
vonneke schreef:Zesiram schreef:Je kan beter naar een sloop bedrijf om een groene pot dan, niemand die die dingen op marktplaats zet![]()
Heeft naar boerderijtjes in Friesland gekeken, mooi hoor, voor mooie prijzen ook! Wij kiezen er niet voor, maar ik kan me voorstellen dat veel bokkers zo hun droom waar zouden willen maken.
voor de prijs zou ik ook wel naar friesland willen, maar ben zo verknocht aan brabant dat ik daar echt nooit meer weg ga!
Ffortuna schreef:Heeft iemand hier er ervaring mee als 1 van de 2 een intentieverklaring krijgt, en de ander dus niet? Mijn vriend heeft nml een tijdelijk contract (en daarna houdt zijn baan op), maar ik heb wel een jaarcontract met uitzicht op een vaste baan (en krijg dus wsl wel de verklaring).
Hij werkt fulltime, ik 80%.
We zijn nu bezig dit uit te zoeken maar het duurt wel even, dus wellicht weet iemand het hier al?