Josefien schreef:DenK4ever het lukt niet, kun je het wat meer uitleggen?
Zal ik vanavond even proberen als ik thuis achter mijn laptop zit

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Chrissie_ schreef:ik ben mijn iphone vannacht kwijt geraakt vannacht met stappen.
Had er een verzekering op staan en ga vanmiddag naar politiebureau.
D_nies schreef:Voor alle mensen die de iPhone te duur vinden.. Houd de Nexus One (HTC toestel met Adroid OS systeem van Google) in de gaten. Deze is vele malen goedkoper en van vergelijkbaar kwaliteitsniveau. Ook heeft deze bijv een 5 mp camera, i.p.v. 3 mp bij de iPhone. Voor sommigen kan dit toestel een uitkomst zijn.
Ik hoop dat dit toestel een geduchte concurrent zal worden, want dat houdt Apple scherp. Ik hoop in de lente op een nieuwe iPhone met een ander uiterlijk en vele nieuwe functies en/of verbeteringen!
Shadow0 schreef:Wat voor reclametroep bedoel je precies, [naam]? En waar wordt dat heen gestuurd? Ik heb namelijk een Android-telefoon en nog niets vreemds gemerkt?
vonneke schreef:D_nies schreef:Voor alle mensen die de iPhone te duur vinden.. Houd de Nexus One (HTC toestel met Adroid OS systeem van Google) in de gaten. Deze is vele malen goedkoper en van vergelijkbaar kwaliteitsniveau. Ook heeft deze bijv een 5 mp camera, i.p.v. 3 mp bij de iPhone. Voor sommigen kan dit toestel een uitkomst zijn.
Ik hoop dat dit toestel een geduchte concurrent zal worden, want dat houdt Apple scherp. Ik hoop in de lente op een nieuwe iPhone met een ander uiterlijk en vele nieuwe functies en/of verbeteringen!
nadeel is alleen dat google in de gaten houd welke sites je bezoekt en je aan de hand daarvan reclame troep stuurt...