Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
shamrock06 schreef:Doe dit via de kabel. Niet via de cd. Gaat net zo makkelijk
shamrock06 schreef:Bij mn vorige samsung, had ik in de telefoonlijst meteen het nummer eronder staan. Nu niet meer, dan moet ik eerst
bij de naam openen om het nummer te zien.
Weet iemand of dit veranderd kan worden? Das namelijk handiger![]()
En als je gebeld hebt en ophangt, heb je allemaal kleine icoontjes in je scherm. Maar kan niet ontdekken waar het voor is, omdat als ik ophang het meteen verdwijnt.
En....staat wisselgesprek standaard ingesteld??
shamrock06 schreef:shamrock06 schreef:Bij mn vorige samsung, had ik in de telefoonlijst meteen het nummer eronder staan. Nu niet meer, dan moet ik eerst
bij de naam openen om het nummer te zien.
Weet iemand of dit veranderd kan worden? Das namelijk handiger![]()
En als je gebeld hebt en ophangt, heb je allemaal kleine icoontjes in je scherm. Maar kan niet ontdekken waar het voor is, omdat als ik ophang het meteen verdwijnt.
En....staat wisselgesprek standaard ingesteld??
Niemand die hier antwoord op weet???
shamrock06 schreef:Mij valt op dat ie snel van de toetsenblok afgaat. Ook al staat er dat je dat vierkant moet aanraken om te ontgrendelen. Als ik gewoon over het scherm veeg (als ik eerst opzij heb geduwd) dan ontgrendeld ie ook en meteen camera funktie of zo. Das toch raar. Heb geen teken ingevoerd om te ontgrendelen.
Verder issie errug leuk
annehoe schreef:shamrock06 schreef:Mij valt op dat ie snel van de toetsenblok afgaat. Ook al staat er dat je dat vierkant moet aanraken om te ontgrendelen. Als ik gewoon over het scherm veeg (als ik eerst opzij heb geduwd) dan ontgrendeld ie ook en meteen camera funktie of zo. Das toch raar. Heb geen teken ingevoerd om te ontgrendelen.
Verder issie errug leuk
dit probleem had ik ook, dit is vrij makkelijk op te lossen
ga naar menu, instellingen, sim ontgrendeling en dan staat gebaar voor ontgrendeling waarschijnlijk aan.
dit moet uit staan.
als het aan staat gaat hij namelijk van de toetsvergrendeling af als je een letter maakt op het beeldscherm.
schijnbaar doe je dit vrij snel.
Mijn telefoon heeft sinds dit zo is ingesteld geen problemen meer.
shamrock06 schreef:annehoe schreef:Klopt, tis idd minder.
Alleen als ik ga rijden, dan doe ik hem in een hoesje, met een klepje ervoor (flipover case...ofzoiets)
Dan zit hij in mn rijbroek en komt er voor mn idee druk op de knopjes....
Weet je dan ook antwoord op mijn bovenstaande stukje??