Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Ik probeerde 'm toe te voegen als extra bibliotheek
. Dacht dat dat hiervoor ergens in de uitleg stond
.
Knap werk CalvinM. Mijn complimenten !!
Veulen84 schreef:Eigenlijk zou me reader ideaal zijn als ik hem kon opladen in de auto... Ja ik lees vele onderweg.
Even tussen 2 klanten door internetten (ja dat kan op mijn reader) en boekje lezen. Alleen nu moet ik toch elke avond nog opladen. Maar daar vinden ze vast de oplossing ook voor.
Er staan nu 110 boeken op, en er staan ook nog 150+ boeken op mijn laptopje die ik nog niet over heb gezet, en ik heb er ook weer een heleboel besteld
. Het is echt geweldig om heen en weer te kunnen treinen naar Frankrijk met een hele boekenkast in mijn tas, zonder dat ik het gewicht van een boekenkast hoef te dragen... 
CalvinM schreef:Haha snap ik Kiwipitje! Ik nog niet zo, heb straks nog een boel werk. Maar.. wel heel leuk werk.
Weet iemand toevallig of je op je ereader mappen kunt maken? bijvoorbeeld een map met nl talig en eentje met engels talig en dan daar de boeken onder kunt stoppen? Zal vast wel kunnen, maar heb het zelf nog niet uitgeprobeerd. Ben dus nieuwsgierig wie wel!
) mappen aanmaken onder collecties, ik heb nu mijn favoriete schrijfsters waar ik 10+ boeken van heb ieder een eigen mapje gegeven...