Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Roodvos schreef:Is die sokkel massief hout?
Dan kan je die misschien plat leggen?
Dan valt die, denk ik, voor de stekkers langs en kan je het boeket aan het rechter uiteinde erop zetten. Dan staat die niet voor de televisie.
Bielsje schreef:Ik weet niet hoeveel ruimte je achter de tv hebt maar wij hebben 1 kabel van de meterkast door de muur naar de tv waar ik een stekkerdoos aan heb gehangen, achter de tv dus, en daar zitten alle stekkers van de tv etc in. Misschien kun je op die manier het meetfoutje oplossen?
Bielsje schreef:Of een balkje aan de muur maken met daaraan de tv beugel, komt de tv iets verder van de muur en heb je daar ruimte voor een stekkerdoos (of een stopcontact). Wel vreemd als je ook aan de zijkant van de tv kunt komen lopen dus wij hebben een zwart houten frame eromheen gemaakt tussen de muur en tv.
Ik kan ook niet tegen kabels zeg maar
PSvanLot schreef:Ja is massief, maar wil hem voor de staatsdeuren laten staan. Daar staat hij erg mooi. Denk ook niet dat het mooi is om de grote bos bloemen laag te zetten. Ik zal eens een foto maken.
Daar wordt het niet beter van vind ik.
[ [url=m/zw7y6Q.jpg]Afbeelding[/url] ]
Lizz schreef:Ik zou een paneel achter de tv maken, zo kan je de stekkerdoos deels wegwerken en de snoeren er achter.
Beetje zoals dit:
https://images.app.goo.gl/dZhKjCwGFEgxWuwz5
Kan je misschien in hetzelfde hout doen als die sokkel.
Farjen schreef:Ik zou de sokkel vervangen door een houten kast, bankje. En dan het boeket links zetten en rechts volle vazen/flessen waar je niet kan doorkijken. Ik vind het nu zo op de foto wat leeg lijken, maar ik zie maar een klein stukje natuurlijk![]()
Zoiets bijvoorbeeld:
[ [url=m/ipRusH.jpg]Afbeelding[/url] ]
PSvanLot schreef:Ik ben bang dat het met een bankje te vol gaat worden. De open ruimte onder de tv maakt het wat ruimtelijker. Er staat ook nog een plant en kast tegen dezelfde wand.
[ [url=m/h31EuS.jpg]Afbeelding[/url] ]
Winged schreef:Helder. snap nu ook beter waarom je de ruimte verder rustig wilt houden![]()
Dan zou ik toch kijken naar de kabelgootopties. Misschien vind je nog een mooie oplossing op pinterest.
karijn schreef:En een plantenkrukje met een decoratief iets? Of een mini sokkel ernaast voor het stopcontact. Dan heb je het stopcontact uit het zicht. Een beetje kabel zien is minder storend, vind ik