Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
poes schreef:Ik heb gisteren mijn potjes voor 2022 ingedeeld. Ik ga weer wat meer sparen dan afgelopen maanden en ook de andere potjes zijn weer wat beter verdeeld. Door het extra werken en (voorlopig) niet paardrijden ontstaat er veel ruimte voor andere dingen en dat is ook wel fijnook het reispotje loopt helaas flink over. Daar ga ik nog bijsparen tot er een bepaald bedrag inzit en als we dan nog steeds niet makkelijk kunnen reizen, laat ik die ook even zo. Of mss wat meer korte tripjes doen haha.
En hopelijk kunnen we in 2022 echt een nieuw huis kopen. Want nu staat er een hele hoop geld maar minder waard te worden op de spaarrekening maar het is de moeite niet om het te beleggen als we op uitkijk zijn.
Edit: en ik ga er geen doekjes om winden. Ik wil tegen half 2022 echt meer gaan verdienen weer.
PSvanLot schreef:poes schreef:Ik heb gisteren mijn potjes voor 2022 ingedeeld. Ik ga weer wat meer sparen dan afgelopen maanden en ook de andere potjes zijn weer wat beter verdeeld. Door het extra werken en (voorlopig) niet paardrijden ontstaat er veel ruimte voor andere dingen en dat is ook wel fijnook het reispotje loopt helaas flink over. Daar ga ik nog bijsparen tot er een bepaald bedrag inzit en als we dan nog steeds niet makkelijk kunnen reizen, laat ik die ook even zo. Of mss wat meer korte tripjes doen haha.
En hopelijk kunnen we in 2022 echt een nieuw huis kopen. Want nu staat er een hele hoop geld maar minder waard te worden op de spaarrekening maar het is de moeite niet om het te beleggen als we op uitkijk zijn.
Edit: en ik ga er geen doekjes om winden. Ik wil tegen half 2022 echt meer gaan verdienen weer.
heb je die potjes allemaal bij je bank of hoe doe je dat?
PSvanLot schreef:Het studeren an sich is niet zo duur, maar het op kamers gaan wel.
PSvanLot schreef:Varekaj schreef:Ik durf niet eens denken aan hoe duur studeren is in NL
Rond de €1500 per jaar.