Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Samo schreef:PSvanLot, wij hebben goede ervaring met Veneta voor raambekleding. Net afgelopen maandag de vouwgordijnen voor de laatste gordijnloze ramen in huis opgehangen. We hebben nu 3x besteld, komt iemand langs met stalen en voor het inmeten, ze waren al goedkoper dan anderen (en iets extra korting hebben we iedere keer ook nog gekregen).
imd schreef:Die vloer is erg mooi!
Onze vloertegels zijn gister geleverd, nog steeds erg blij mee. 1 pak was tijdens transport kapot gegaan, daar kunnen ze als het goed is een deel nog van gebruiken, dus zou goed moeten komen.
Gister ook de vloerverwarming gefreesd en buizen gelegd, en de nieuwe CV ketel geplaatst. Ivm frezen durfde ik het nog niet aan om te gaan verven boven, maar ze hadden een vrachtwagen-stofzuiger dus nagenoeg geen stof of gruis achter gebleven. Ik kan vrijdag avond los met verven!
Iemand trouwens ervaring met het wassen van plissé gordijnen? Die in de keuken zijn enorm vies, met vlekken en alles. Ik denk dat ik ze in een soda badje leg, als soort laatste poging, en anders nieuwe haal..
PSvanLot schreef:Denise, waar is jullie vloer van?