C_arola schreef:Wat jammer!
Bij de aanbieding is te zien welke bioscopen mee doen, hst zijn er maar een paar maar de bios waar wij naartoe gaan doet wel mee.
Dat staat er nu bij ja, toen ik de actie deed, stond het er nog niet bij.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
fohadie schreef:C_arola schreef:Wat jammer!
Bij de aanbieding is te zien welke bioscopen mee doen, hst zijn er maar een paar maar de bios waar wij naartoe gaan doet wel mee.
Dat staat er nu bij ja, toen ik de actie deed, stond het er nog niet bij.
Jtragter schreef:Ik had vandaag ook een goede deal te pakken. AH scharrelkip was in de bonus en er zat ook nog eens 35% verskorting op. Dubbelop korting dus. Verder was ik duur uit deze weekDenk wel een tijdje vooruit te kunnen dus dat is fijn.
Amber_anne schreef:Ik kan geen Pathé korting vinden op pepper ?
C_arola schreef:De Pathé korting waar ik het ook over had was van Grolsch kratten, die tip las ik op Pepper. Ik weet alleen niet of de Grolsch kratten dit nog steeds hebben.
Alwiene schreef:C_arola schreef:De Pathé korting waar ik het ook over had was van Grolsch kratten, die tip las ik op Pepper. Ik weet alleen niet of de Grolsch kratten dit nog steeds hebben.
Oooh ik begreep dat van die filialen al niet, dit met die popcorn is ook maar in een paar filialen maar had er naar mijn idee van het begin af aan bijgestaan. Verwarring alom dus
Coconut schreef:Mijn stockon bestelling wordt zo maar voor de helft geleverdDe helft is namelijk niet op voorraad. Behoorlijk balen, maar ik krijg het geld wel terug gestort.
joyce_eddy schreef:Babsiej schreef:Vandaag wordt stockon gebracht. Meer dan de helft is niet op voorraad. Dat schiet niet op.
Hoe kun je zien dat dingen niet op voorraad zijn? Mijn bestelling komt ook binnen maar geen idee hoe je van te voren al kunt zien of ze op voorraad zijn
Babsiej schreef:Vandaag wordt stockon gebracht. Meer dan de helft is niet op voorraad. Dat schiet niet op.
fohadie schreef:Hihi, lijkt alsof Stockon de aanmeldingen niet bij kan benen. Misschien teveel mensen aangemeld en te weinig vooraad? Benieuwd hoelang de kortijgscodes nog blijven...
8nnemiek schreef:Ik heb vandaag flínk kunnen bezuinigen. Bij de Emté zijn de flessen teisseire siroop afgeprijsd van iets meer dan 3 euro voor 1 euro.. Dus ik heb nu 14 flessen thuis staan, met 28 euro korting
C_arola schreef:Dat is een flinke korting, is het een soort limonade?