Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-18 11:47

C_arola schreef:
Wat jammer!
Bij de aanbieding is te zien welke bioscopen mee doen, hst zijn er maar een paar maar de bios waar wij naartoe gaan doet wel mee.

Dat staat er nu bij ja, toen ik de actie deed, stond het er nog niet bij.

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-18 12:01

fohadie schreef:
C_arola schreef:
Wat jammer!
Bij de aanbieding is te zien welke bioscopen mee doen, hst zijn er maar een paar maar de bios waar wij naartoe gaan doet wel mee.

Dat staat er nu bij ja, toen ik de actie deed, stond het er nog niet bij.

Begrijp ik de reacties van de mensen op Pepper nu ook, er waren er veel die hetzelfde hadden als jij.

plantje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-18 14:15

Ik had vandaag ook een goede deal te pakken. AH scharrelkip was in de bonus en er zat ook nog eens 35% verskorting op. Dubbelop korting dus. Verder was ik duur uit deze week :( Denk wel een tijdje vooruit te kunnen dus dat is fijn.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-18 16:05

Jtragter schreef:
Ik had vandaag ook een goede deal te pakken. AH scharrelkip was in de bonus en er zat ook nog eens 35% verskorting op. Dubbelop korting dus. Verder was ik duur uit deze week :( Denk wel een tijdje vooruit te kunnen dus dat is fijn.

Hihi daar aas ik ook altijd op, bonuskorting + 35%, dat geeft soms hele mooie prijsjes!

Hier wordt het tijd om weer eens even goed op te gaan letten. Door de overschakeling naar glutenvrij een hoop voorraad niet meer bruikbaar en een heleboel nieuwe dingen aangeschaft en ook wat voorraad omdat dingen uit Duitsland komen etc. Maar het hakt er qua kosten allemaal wel in ook := Blij dat ook een deel van mijn opgebouwde voorraad gewoon bruikbaar was. En een ander deel heb ik weggegeven of gebruik ik volgende maand als aanvulling om kerstpakketten te vullen voor mensen die het goed kunnen gebruiken (als dat datums dat toelaten).

Amber_anne

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-18 17:04

Ik kan geen Pathé korting vinden op pepper ?

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-18 17:27

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-18 17:30

De Pathé korting waar ik het ook over had was van Grolsch kratten, die tip las ik op Pepper. Ik weet alleen niet of de Grolsch kratten dit nog steeds hebben.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-18 18:17

C_arola schreef:
De Pathé korting waar ik het ook over had was van Grolsch kratten, die tip las ik op Pepper. Ik weet alleen niet of de Grolsch kratten dit nog steeds hebben.

Oooh ik begreep dat van die filialen al niet, dit met die popcorn is ook maar in een paar filialen maar had er naar mijn idee van het begin af aan bijgestaan. Verwarring alom dus :=

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-18 18:19

Mijn stockon bestelling wordt zo maar voor de helft geleverd := De helft is namelijk niet op voorraad. Behoorlijk balen, maar ik krijg het geld wel terug gestort.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-18 18:24

Coconut schreef:
Mijn stockon bestelling wordt zo maar voor de helft geleverd := De helft is namelijk niet op voorraad. Behoorlijk balen, maar ik krijg het geld wel terug gestort.

En je korting?

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-18 18:26

Die geldt gewoon, want ik heb vooraf betaald voor een eenmalige levering :)

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-18 18:47

Alwiene schreef:
C_arola schreef:

Oooh ik begreep dat van die filialen al niet, dit met die popcorn is ook maar in een paar filialen maar had er naar mijn idee van het begin af aan bijgestaan. Verwarring alom dus :=

Popcorn en drinken geldt in een paar filialen maar inderdaad. De Grolsch actie weet ik niet, ik zag het in een reactie op Pepper staan bij de popcorn actie.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-18 20:35

Coconut schreef:

Ik mis ook 3 dingen. 2 pakken drinken en een rookworst. Zat een sorry briefje in de tas. Beetje jammer wel. Wel fijn dat de korting procentueel gezien nu over de 50% zit. Maar had ook wel graag gewoon mijn hele bestelling gehad. In het begin was dit schering en inslag met als gevolg bijna gratis boodschappen. Maar laatste tijd ging het altijd goed.

Mijn wraps uit het korte tht assortiment blijven nog tot kerst goed trouwens.

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-18 20:43

Ja, de korting is wel ontzettend leuk. Heb vier flessen drinken, vier pakken drinken en olijfolie besteld. Verder nog groente in blik en hagelslag :+

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-18 20:48

Ik heb vooral houdbaar spul van het huismerk gekocht. Dat is vrij goedkoop, en ik kan een hoop inslaan voor de komende maanden. De linzen bv, die zijn haast onbeperkt houdbaar, niet te duur, en erg lekker en voedzaam.

Babsiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-18 11:08

Vandaag wordt stockon gebracht. Meer dan de helft is niet op voorraad. Dat schiet niet op.

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-18 11:26

Hihi, lijkt alsof Stockon de aanmeldingen niet bij kan benen. Misschien teveel mensen aangemeld en te weinig vooraad? Benieuwd hoelang de kortijgscodes nog blijven...

joyce_eddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-18 11:27

Babsiej schreef:
Vandaag wordt stockon gebracht. Meer dan de helft is niet op voorraad. Dat schiet niet op.

Hoe kun je zien dat dingen niet op voorraad zijn? Mijn bestelling komt ook binnen maar geen idee hoe je van te voren al kunt zien of ze op voorraad zijn

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-18 11:30

joyce_eddy schreef:
Babsiej schreef:

Hoe kun je zien dat dingen niet op voorraad zijn? Mijn bestelling komt ook binnen maar geen idee hoe je van te voren al kunt zien of ze op voorraad zijn

In mijn gesloten bestelling kon ik zien wat er echt geleverd is en ik heb ook wel eens een mail gehad misschien heb ik die dit keer gemist.

Babsiej schreef:

Oh dat schiet zeker niet op.

fohadie schreef:
Hihi, lijkt alsof Stockon de aanmeldingen niet bij kan benen. Misschien teveel mensen aangemeld en te weinig vooraad? Benieuwd hoelang de kortijgscodes nog blijven...

Nou in t begin was dit dus heel vaak zo maar laatste weeeeken ging t prima. Maar ze maken nu natuurlijk reclame op tv en t zou me niet verbazen als het daardoor harder gaat dan ze inderdaad kunnen bijbenen.

joyce_eddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-18 11:51

Ik heb een topic geopend voor alles ontremd stockon. Misschien leuk om daarin dingen te delen?

[HTT] Stockon app

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-18 12:33

Ik heb vandaag flínk kunnen bezuinigen. Bij de Emté zijn de flessen teisseire siroop afgeprijsd van iets meer dan 3 euro voor 1 euro.. Dus ik heb nu 14 flessen thuis staan, met 28 euro korting :Y)

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-18 12:49

Dat is een flinke korting, is het een soort limonade?

joyce_eddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-18 13:09

8nnemiek schreef:
Ik heb vandaag flínk kunnen bezuinigen. Bij de Emté zijn de flessen teisseire siroop afgeprijsd van iets meer dan 3 euro voor 1 euro.. Dus ik heb nu 14 flessen thuis staan, met 28 euro korting :Y)

Dikke voorraad! ( hier zou het geen besparing zijn want we krijgen dat nooit op) maar soms is er bij die grenze ook zulke limonade voor 1 euro. Alleen vaak wat korter houdbaar

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-18 13:38

C_arola schreef:
Dat is een flinke korting, is het een soort limonade?

Het is een soort oploslimonade, suikervrij maar zonder aspartaam, dus ik koop bijna alleen dat merk. En het is lang houdbaar, dus als er zo’n aanbieding voorbij komt sla ik groot in :D De komende maanden hoef ik dan ook geen frisdrank meer te kopen.

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-18 13:42

Dankjewel alwiene kon m al niet vinden