Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 12

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-19 08:25

Relaxed schreef:
Serieus... Dat is dus echt niet mijn probleem :+

Dit idd.

Als je zo moet gaan denken zet dan ook maar meteen een bidet neer, mochten er Japanners op bezoek komen :=. Oh en ook meteen een hurktoilet voor de Fransen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-19 08:27

_San87_ schreef:
Relaxed schreef:
Serieus... Dat is dus echt niet mijn probleem :+

Dit idd.

Als je zo moet gaan denken zet dan ook maar meteen een bidet neer, mochten er Japanners op bezoek komen :=. Oh en ook meteen een hurktoilet voor de Fransen.

:')

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-19 08:34

Relaxed schreef:
_San87_ schreef:

Dit idd.

Beter nog, een toilet met ingebouwde waterstraal om 't gat te spoelen. Minimaal.

Anoniem

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 12

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-19 08:40

En een urinoir voor mannen :+

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-19 08:41

Dat komt er in mijn huis echt nooit of te nimmer in. Vieze pisbakken :r. Sowieso dat staand plassen van mannen vind ik echt walgelijk. Al dat pis dat overal heen spettert :r.

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-19 08:43

Feit blijft wel dat als je tampons verwisselt, een kraantje dichtbij wel handig is. Met gel verspreid je het alleen maar over je handen. :P

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-19 08:48

Niet om het een of ander, maar, hoe verwisselen jullie je tampons dat je t bloed aan je handen hebt zitten dan :? . Voor de frisheid handen wassen snap ik helemaal (al kan dat dan ook met gel), maar wat verspreid je met gel over je handen?

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-19 09:09

"Interieurtips" neemt nu wel een hele vreemde wending :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-19 09:10

DubbelDun schreef:
"Interieurtips" neemt nu wel een hele vreemde wending :)

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-19 09:27

_San87_ schreef:
Niet om het een of ander, maar, hoe verwisselen jullie je tampons dat je t bloed aan je handen hebt zitten dan :? . Voor de frisheid handen wassen snap ik helemaal (al kan dat dan ook met gel), maar wat verspreid je met gel over je handen?

Geen bloed (of je moet echt heftig in je periode zitten, dan kan het wel eens gebeuren) maar je bent wel daar beneden aan het friemelen geweest.

Het is al lang bewezen dat je met gel de viezigheid alleen maar verspreid over je handen. Wil je je handen goed schoon hebben, moet je altijd eerst met stromend water schoonmaken en daarna kun je met gel desinfecteren.
Op mijn werk moet ik met regelmaat steriel werken, vandaar.

Om inderdaad weer terug ontopic te gaan, heb je de keuze, neem dan een fonteintje en een prullenbak.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-19 09:35

magda_90 schreef:
_San87_ schreef:

Geen bloed (of je moet echt heftig in je periode zitten, dan kan het wel eens gebeuren) maar je bent wel daar beneden aan het friemelen geweest.

Het is al lang bewezen dat je met gel de viezigheid alleen maar verspreid over je handen. Wil je je handen goed schoon hebben, moet je altijd eerst met stromend water schoonmaken en daarna kun je met gel desinfecteren.
Op mijn werk moet ik met regelmaat steriel werken, vandaar.

Om inderdaad weer terug ontopic te gaan, heb je de keuze, neem dan een fonteintje en een prullenbak.

Van wat ik me kan herinneren is het een touwtje trekken en klaar :=. Maar goed, ik gebruik geen tampons (meer), ondingen.

Ik dacht eigenlijk dat een prullenbakje wel standaard is op het toilet... Je hebt tegenwoordig hele leuke, dus ik zou niet weten waarom je er geen neer zou zetten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-19 09:36

En weer ontopic..

Boras

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-19 10:24

litilaura schreef:
Uhm er zijn steeds meer mensen die een menstruatiecup gebruiken en dan is een fonteintje noodzakelijk, ofja in ieder geval zo handig dat ik er op uitzoek of ik er wel of niet naar de wc ga.

Hoe gaat dat dan in zijn werk? Ga je de cup in het fonteintje legen of reinigen, of allebei?

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-19 10:27

Wij gaan dit weekend raamdecoratie uitzoeken... Spannend :D.

De Gamma heeft korting op plisségordijnen, dus ik hoop dat we kunnen slagen (uiteraard heeft het huis aparte maten qua ramen :=).

Denise_Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-19 10:37

_San87_ schreef:

De Gamma heeft korting op plisségordijnen, dus ik hoop dat we kunnen slagen (uiteraard heeft het huis aparte maten qua ramen :=).

Tip: kijk voor plissé op maat even bij Veneta. Daar waren wij (ondanks korting bij bouwmarkten) nog een stuk voordeliger uit! Voor de hanggordijnen daarentegen niet, die waren (op maat genaakt) bij de bouwmarkt een stuk goedkoper!

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-19 10:38

Denise_Storm schreef:
_San87_ schreef:

Tip: kijk voor plissé op maat even bij Veneta. Daar waren wij (ondanks korting bij bouwmarkten) nog een stuk voordeliger uit! Voor de hanggordijnen daarentegen niet, die waren (op maat genaakt) bij de bouwmarkt een stuk goedkoper!

Als dat goedkoper is, is dat een optie. Op maat is meestal een stuk duurder en dat vind ik voor een huurhuis te gortig.

Ik ga meteen even kijken.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-19 10:41

Net gekeken, maar is tot zo'n 100 euro duurder dan in de bouwmarkt :=. Dus toch zaterdag eens bij de Gamma kijken.

Denise_Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-19 10:43

_San87_ schreef:
Net gekeken, maar is tot zo'n 100 euro duurder dan in de bouwmarkt :=. Dus toch zaterdag eens bij de Gamma kijken.

Huh, wat gek... Nou dan hoop ik dat je zaterdag bij de Gamma slaagt! Ons scheelde het €150 :=

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-19 10:45

Denise_Storm schreef:
_San87_ schreef:

Huh, wat gek... Nou dan hoop ik dat je zaterdag bij de Gamma slaagt! Ons scheelde het €150 :=

Een plisségordijn top down bottom up van 1.50m bij 1.80m kost daar 218 euro, bij de bouwmarkt is een plisségordijn top down bottom up van 1.60 bij 1.80 nu 95 euro :=.

Wel fijn dat het bij jou wel veel scheelde natuurlijk. Maar ik vind 200 euro voor één gordijn te veel. Het wordt anders als t een koophuis is, maar voor een huurhuis heb ik het er niet voor over.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-19 11:21

Ik wilde ook graag plisségordijnen of andere soortgelijke. Geen normale gordijnen iig, maar met de aparte maten van dit huis (maten die vroeger normaler waren blijkbaar) zit ik meteen vast aan maatwerk en dat is niet te betalen voor mij.

San, je kan die 2 prijzen eigenlijk niet vergelijken. Pas als je allebei dezelfde maat, standaard of maatwerk, hebt kan je vergelijken. Zo leek winkel A mij het goedkoopste, tot ik achter de prijs voor het maatwerk wat ik nodig heb kwam. Dan was winkel B goedkoper, ondanks dat de standaard maat duurder was.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-19 11:28

MyWishMax schreef:
Ik wilde ook graag plisségordijnen of andere soortgelijke. Geen normale gordijnen iig, maar met de aparte maten van dit huis (maten die vroeger normaler waren blijkbaar) zit ik meteen vast aan maatwerk en dat is niet te betalen voor mij.

San, je kan die 2 prijzen eigenlijk niet vergelijken. Pas als je allebei dezelfde maat, standaard of maatwerk, hebt kan je vergelijken. Zo leek winkel A mij het goedkoopste, tot ik achter de prijs voor het maatwerk wat ik nodig heb kwam. Dan was winkel B goedkoper, ondanks dat de standaard maat duurder was.

Waarom kan ik niet vergelijken? Ik weet welke maten ik moet hebben. En die maten zijn bij de Gamma goedkoper. Dan ga ik zeker geen maatwerk aanschaffen.

Sowieso ga ik geen maatwerk in een huurhuis stoppen, vind ik t niet waard.

Kirstenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-19 11:47

Als iemand toevallig op zoek is naar een witte topdown duette van 236cm bij 150cm dan heb ik nog wel iets in de aanbieding :')

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-19 11:50

Kirstenn schreef:
Als iemand toevallig op zoek is naar een witte topdown duette van 236cm bij 150cm dan heb ik nog wel iets in de aanbieding :')

Wat zou dat kosten?

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-19 11:50

Ohhhh, ik dacht wel maatwerk door aparte maten :') Sorry! Maar mooi dan zeg!

Dat lijkt meer op mijn maat, Kirsten haha

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-19 11:51

MyWishMax schreef:
Ohhhh, ik dacht wel maatwerk door aparte maten :') Sorry! Maar mooi dan zeg!

Dat lijkt meer op mijn maat, Kirsten haha

Nee, gelukkig is maatwerk niet per se nodig. Wel mooier, maar niet nodig. Dus daar ben ik wel blij mee ja :P.