Relaxed schreef:Serieus... Dat is dus echt niet mijn probleem
Dit idd.
Als je zo moet gaan denken zet dan ook maar meteen een bidet neer, mochten er Japanners op bezoek komen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_San87_ schreef:Niet om het een of ander, maar, hoe verwisselen jullie je tampons dat je t bloed aan je handen hebt zitten dan. Voor de frisheid handen wassen snap ik helemaal (al kan dat dan ook met gel), maar wat verspreid je met gel over je handen?
magda_90 schreef:_San87_ schreef:Niet om het een of ander, maar, hoe verwisselen jullie je tampons dat je t bloed aan je handen hebt zitten dan. Voor de frisheid handen wassen snap ik helemaal (al kan dat dan ook met gel), maar wat verspreid je met gel over je handen?
Geen bloed (of je moet echt heftig in je periode zitten, dan kan het wel eens gebeuren) maar je bent wel daar beneden aan het friemelen geweest.
Het is al lang bewezen dat je met gel de viezigheid alleen maar verspreid over je handen. Wil je je handen goed schoon hebben, moet je altijd eerst met stromend water schoonmaken en daarna kun je met gel desinfecteren.
Op mijn werk moet ik met regelmaat steriel werken, vandaar.
Om inderdaad weer terug ontopic te gaan, heb je de keuze, neem dan een fonteintje en een prullenbak.
_San87_ schreef:Wij gaan dit weekend raamdecoratie uitzoeken... Spannend.
De Gamma heeft korting op plisségordijnen, dus ik hoop dat we kunnen slagen (uiteraard heeft het huis aparte maten qua ramen).
Denise_Storm schreef:_San87_ schreef:Wij gaan dit weekend raamdecoratie uitzoeken... Spannend.
De Gamma heeft korting op plisségordijnen, dus ik hoop dat we kunnen slagen (uiteraard heeft het huis aparte maten qua ramen).
Tip: kijk voor plissé op maat even bij Veneta. Daar waren wij (ondanks korting bij bouwmarkten) nog een stuk voordeliger uit! Voor de hanggordijnen daarentegen niet, die waren (op maat genaakt) bij de bouwmarkt een stuk goedkoper!
Denise_Storm schreef:_San87_ schreef:Net gekeken, maar is tot zo'n 100 euro duurder dan in de bouwmarkt. Dus toch zaterdag eens bij de Gamma kijken.
Huh, wat gek... Nou dan hoop ik dat je zaterdag bij de Gamma slaagt! Ons scheelde het €150
MyWishMax schreef:Ik wilde ook graag plisségordijnen of andere soortgelijke. Geen normale gordijnen iig, maar met de aparte maten van dit huis (maten die vroeger normaler waren blijkbaar) zit ik meteen vast aan maatwerk en dat is niet te betalen voor mij.
San, je kan die 2 prijzen eigenlijk niet vergelijken. Pas als je allebei dezelfde maat, standaard of maatwerk, hebt kan je vergelijken. Zo leek winkel A mij het goedkoopste, tot ik achter de prijs voor het maatwerk wat ik nodig heb kwam. Dan was winkel B goedkoper, ondanks dat de standaard maat duurder was.