Hier wordt volgende week een derde type aan toegevoegd.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
magda_90 schreef:
wendy1987 schreef:Mooi! Ik heb toch een pot gevonden. Geen ecosysteem maar mocht deze pot gebruiken van mijn vriendin. Zat luchtplantje in met schelpen zand en kaarsen die erin hingen dmv iets aan de rand ( mssn op foto's ergens nog zichtbaar, mijn goede uitleg) . Dat eruit, dit erin![]()
[ [url=m/vH0Xa0.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/p3h5vN.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dat was t voor vandaag. Nu in de tuin verder met de koi vijver en mijn acers
ontherun schreef:Heerlijk om al die plantjes hier in het zonnetje te zien![]()
Ik weet niet meer wie de link naar marktplaats plaatste een tijdje terug, maar ik heb dus drie stekjes bij haar gekochtcoffea arabica, hemionitis arifolia en de peperomia prostata. Ik kon bij het tuincentrum gisteren ook al een sansevieria niet laten staan, dus daar heb ik er ook al 7 van... De whalefin is op mijn wishlist terecht gekomen.
Die kneusjesbox vind ik ook een erg leuk idee, ik zit alleen ermee dat ik dan grote kans heb op een giftige plant voor de katten... Nu de grootste kan ik alles bij zetten, die zit alleen aan haar plant. Maar de kitten heeft er een handje van om te graven. Hoewel ik gister een nieuwe heb neergezet en ze daar tot nog toe vanaf is gebleven na 1 waarschuwing. Ik heb dus goede hoop dat ik over een tijdje gewoon weer alles neer kan zetten, behalve de echt giftige. Sansevieria's kijken ze beide niet naar om gelukkig
Tutti_Frutti schreef:Ik heb hetzelfde otherun! Hoop ook op niet giftige plantjes en anders maak ik er vast iemand anders blij mee
@magda, ik wachr even de levering van de box af en kijk wat ik kwijt kan in de lege potjes die ik nog heb! Lief aanbod!