Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
F_inley schreef:Mijn eerste bestelling is net geleverd wel een half uur te vroeg dat vind ik dan weer niet zo netjes want als ik dat had gewild op zaterdagochtend had ik wel de vroegere tijd met extra korting aangevinkt
Alwiene schreef:Ik zag net wat leuks in de app van Stockon, ze hebben wat nieuwe aandachtsgroepen gemaakt, maar ook ééntje met producten die kort op datum zijn met een leuke korting. Hoe kort dat dan is staat er niet bij, maar ik kon het wel waarderenEn moet zeggen wat ze normaal leveren is tegenwoordig echt heel netjes qua datum!
C_arola schreef:Volgens mij zijn er hier mensen die gebruik maken van Pepper?
Ik ben er vandaag toevallig op gekomen en zag een erg leuke aanbieding van Pathé welke ik heb genomen, drinken + popcorn gratis. We willen naar Fantastic beasts gaan dus dat is een leuke aanbieding.
Nu wil ik Pepper elke dag gaan bekijken om te zien welke aanbiedingen er komen. Kan ik dit beter op de website doen? Ik zag dat actieve en verlopen aanbiedingen door elkaar staan wat ik vervelend vind.
Of kan ik beter gebruik maken van een app? Is het mogelijk om je in te schrijven zodat je nieuwe aanbiedingen via de e-mail krijgt?
Babsiej schreef:Je kan bij stockon maar 1x een code invoeren voor 30 euro korting?
C_arola schreef:Volgens mij zijn er hier mensen die gebruik maken van Pepper?
Ik ben er vandaag toevallig op gekomen en zag een erg leuke aanbieding van Pathé welke ik heb genomen, drinken + popcorn gratis. We willen naar Fantastic beasts gaan dus dat is een leuke aanbieding.
Nu wil ik Pepper elke dag gaan bekijken om te zien welke aanbiedingen er komen. Kan ik dit beter op de website doen? Ik zag dat actieve en verlopen aanbiedingen door elkaar staan wat ik vervelend vind.
Of kan ik beter gebruik maken van een app? Is het mogelijk om je in te schrijven zodat je nieuwe aanbiedingen via de e-mail krijgt?