Janine1990 schreef:Iemand hier nog tips voor adresjes (eventueel websites) waar je betaalbare salontafels kan vinden? Ik vind 350 euro wel heel erg veel, voor iets dat je ook zelf kan maken![]()
Dit, maar dan met hout: https://www.eijerkamp.nl/eijerkamp-coll ... 46185.html
(de prijs die ik noemde heb ik elders gezien)
Ik vind dat het met 150 euro wel mooi moet zijn geweest. Voor nu komen er eerst nog twee van die tafeltjes van Ikea.
Hier is nu alles geverfd en behangen, vandaag zijn boven de vitrages er in gehangen, prachtig geworden! Helaas zijn de foto's niet duidelijk door de zon op de grote ramen. Zal het morgen misschien nog eens proberen, maar dat is afhankelijk van hoe de trap is gedroogd. Deze is vanavond in de verf gekomen.
Kleine tegenvaller bij het uithalen van de stucloper was dat de kleine plintjes er slecht onder vandaan kwamen (tip van flip: geen schilderstape op plakken). Ikea heeft de plinten ook niet meer, dus iets vergelijkbaars gehaald bij een andere winkelGelukkig is dit maar een klein klusje.
Er is een tijdelijk fornuis gekomen en een koel-vries combinatie. Morgenochtend eerst zelf maar even naar het paard, en dan naar de Mediamarkt om een tv en wasmachine.
Het tv meubel moet morgen ook in elkaar, maar dat zal wel een flinke rel worden (Ikea Besta)
Ik heb zo'n tafel. Op marktplaats gevonden. Als je goed zoekt, vind je vaak de dingen gewoon op marktplaats. Mijn meubel kwam oorspronkelijk bij Victor Boeren vandaan in Oosterhout, kostte nieuw bijna €600. Op marktplaats gekocht voor €125. Hij ziet er als nieuw uit. Hij doet bij ons dienst als tv meubel.