Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Amable schreef:Ah, vandaar! Ik kreeg maar 3 tuintjes terwijl ik er volgens mij toch minstens 4 moest krijgen. Had 2x de knorr aanbieding. Cassiere beweerde al dat je maar 1 x de aanbieding mocht kopen, maar ik zei, dat klopt niet want ik heb ook 2x de wc schoonmaak actie, dan zou ik maar 2 tuintjes krijgen. Toen zei ze, ja maar je krijgt ook voor 10 euro boodschappen een tuintje. Eh, nee, vanaf 15 volgens jullie folder... Ik vraag me nu achteraf af of ik er dan dus eigenlijk 5 had moeten krijgen. Stom kassa systeem. Heb die 4de wel gekregen uiteindelijk, maar zo vervelend om daar moeilijk over te moeten doen
Iloveiswan schreef:Euhhh zit op de site van de AH te kijken en volgens mij krijg je bij knor en bij de soep in zak de houders van die moestuintjes en bij de andere dingen moestuinpotje.
Ga ik morgen uit proberen nog 2 x knor halen en dan dat moestuinding erbij, kijken of je die dan gratis krijgt.
http://www.ah.nl/moestuintje/producten
idinn schreef:Weet iemand hoe ze dat doen met zelfscannen? Moet je ze dan bij de servicebalie gaan vragen?