Sting schreef:Heeft de Action een lampje met licht/donker én bewegingsensor? Net verhuisd en in het nieuwe huis zit een rare balk net naast het bed. Verplaatsen kan niet. Nu heeft vriendlief een zere teen, dus een klein lampje kan geen kwaad. Zoeken nu dus een lampje dat even die balk kan verlichten. Overdag aangaan hoeft dus niet, alleen in het donker even wanneer er iemand is. Tips voor andere winkels mag ook, als Action ze niet heeft.
Klein nachtlampje niet een optie? Wij hebben er eentje (ik meen van Ikea maar die heeft ze op het moment niet) die alleen aangaat als het donker is. Overdag is hij gewoon uit. Zit in het stopcontact. Die brand dan wel de hele nacht, maar volgens mij trekken die dingen ont-zet-tend weinig stroom dus vind dat zelf niet zo'n bezwaar.
Die van ons hangt overigens op de overloop naar de douche, zodat ik kan zien waar ik loop als ik 's nachts ga plassen. Lampje is ook lang niet zo fel als het ganglicht, wat erg prettig is als je probeert niet té wakker te worden midden in de nacht