[Centraal] Bokkers op de woningmarkt *deel II*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

secricible

Re: [Centraal] Bokkers op de woningmarkt *deel II*

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-14 19:46

Yes! Voor het eerst in 3 jaar as maandag kijkers!!

Selka

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-14 19:57

Super Sec! Hopelijk kopers!!

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-14 20:02

Pfff, ben hier al heel blij mee. Mijn vader zei al: binnen laten en niet meer eruit :D
Ik ben heel benieuwd...

Selka

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-14 20:15

Haha inderdaad! Snel een appeltaart bakken! Dan moeten ze het wel kopen!

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-14 20:16

Hmm, daar zit ik inderdaad aan te denken, maar ze komen 's ochtend om 9 uur dus dat is een beetje vroeg voor appeltaart, lol

Edit: bedenk me zojuist wel dat als ze al om 9u komen de kans groot is dat ze nog veel huizen gaan bekiken die dag..
Laatst bijgewerkt door secricible op 30-01-14 20:17, in het totaal 1 keer bewerkt

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-14 20:17

Oooow, duimen draaien hoor!!!

Djeenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-14 20:17

Succes Sec! Deur op slot en sleutel wegstoppen als ze binnen zijn :P

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-14 20:20

Indeed, en 2 woeste honden achter de deur. Eerst contract tekenen!

Selka

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-14 20:29

Nou hoeft niet toch? Misschien moeten ze om 10 uur naar hun werk of hebben ze een dagje vrij en gaan ze weg maar wilde ze toch graag je huis zien? Kan ook he :D

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-14 20:31

Dat is waar, daar gaan we vanuit :D ze kan gewoon niet teveel vrij nemen, lol

horsii

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-14 20:35

Succes secrible .
Mischien moet ze wel in de.middag werken. Heb ik ook hoor. Als ik avond dienst heb moet ik in de ochtend bezichtigingen plannen

Wij een tegen bod gehad van 2000 onder de vp . Maar in de mail wel erbij dat ze tot onderhandelen bereid is. Ik weet al war ons tegen bod gaat zijn maar na het weekend ga ik pas weer een bod uitbrengen. Laat ze maar even wachten

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-14 21:16

pmarena schreef:
Nah, dat soort dingen kunnen wel prima doorslaggevend zijn als je meerdere serieuze opties hebt, dan zou ik ook gaan selecteren op zulke dingetjes :P
ja, maar dan ga je er van uit een ruim aanbod te hebben, mij valt juist op dat het aanbod een beetje karig aan het worden is momenteel,
gevoelsmatig kan ik iemand die een huis op een beklede trap laat schieten, gewoon echt niet als serieuze kijker zien :n

Sec, wij doen bezichtigingen ook altijd 's ochtend eerste werk of 's middags laatste werk om de rest van de dag gewoon te gaan werken , hoeft niet te betekenen dat ze nog meer gaan bekijken : )

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-14 21:27

Ik ben helemaal gerustgesteld, hihi!

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-14 21:30

Nouja, het ging niet alleen om vrees voor veel werk aan de trap, maar ook het werk van het buiten schilderen en aanpakken van de keuken begrijp ik, dat zijn toch best wat werken waar mensen heel goed tegenop kunnen zien als ze eigenlijk op zoek zijn naar een instapklaar huis :)

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-14 21:47

sja, dat zal het verschil zijn, ik zie een trap kaal maken en een emmer verf tegen de kozijnen niet als flinke klussen, verre van zelfs :+ dak er af, dat is een beste klus , kozijnen vervangen ook, de trap kaal maken is jezelf effe een dag of twee kwaad maken en dan issie kaal :D
buitenboel verven, huur ene rolsteiger en ga van de zomer lekker op je gemak aan de schilder (okay, dat is idd wel een wat grotere klus vooruut, )
en de keuken, sja, als ie niet helemaal nieuw is, is ie dat niet, en als ie wel in hele goede staat is, is ie niet naar smaak,
zo zie ik mijn schoonzusje en zwager ook vermelden dat er bij bepaalde huizen voor ene ton aan verspijkerd moet worden, oftewel er moet een dure nieuwe keuken en badkamer in en alles vers in de stuk en een dure vloer etc , want dat hoort zo in de vriendenkring... waarbij die projecten dus helemaal niks over een huis zeggen, maar alles over degene die de projecten zou willen uitvoeren.
het blijft gewoon een lastig iets, maar ik zou me er niet door op de kast laten jagen

_helga_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-14 21:47

Ik heb dinsdag ochtend ook 2 bezichtigen gepland staan zodat ik de rest van de dag iets anders kan doen.

Maak je niet druk sec! Hoop dat het kopers zijn!!!

Symbeami

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-14 22:49

secricible schreef:
Yes! Voor het eerst in 3 jaar as maandag kijkers!!

Joepie!! succes!

sjaslique

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-14 23:19

Dat is fijn secricible.

Wat betreft klussen aan een huis kunnen sommige mensen al snel iets zien als een grote klus. Het huurhuis waar wij nu in zitten, daar stonden wij op de tweede plek. Nummer een had het afgewezen omdat alles geschilderd moest worden. Maar goed dat vind ik juist iets wat je meestal toch wel doet.

N_B_N

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-14 23:35

Even ego doen hoor reageer zo op de rest.

Vandaag bij een andere financieel adviseur geweest en die kwam op een veel hoger bedrag uit dan die andere en dat zelfs zonder starterslening! Helemaal happy dus.

Het huis waar we op geboden hadden horen we morgen meer van omdat de erfgenamen nog naar NL moesten komen. Helemaal blij dus!

_helga_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-14 23:40

Klussen vind ik ook niet erg zoals: schilderen, tegelen, stukken, electriciteitsnet, keuken en badkamer.

Denk dat wij rond de twee ton lenen ik hoop wat meer maar dan kan het alleen maar mee vallen maandag.

We hebben nu 3 huizen op het oog waar bij alle 3 of de badkamer of de keuken zowiezo verbouwd moet worden

Selka

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 08:00

@sjaslique, serieus? Schilderen een grote klus? Iedereen haalt toch een verfje over de muren in een nieuw huis? Zo zie je maar 100 mensen, 100 wensen.

@lootje, spannend vandaag! Heel veel succes !

lovemyhorse1

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 08:38

@sec succes vandaag!!!Hopen dat het kopers zijn en geen pottenkijkers die graag je huis van binnen willen zien.

En dat buiten schilderen bij ons valt reuze mee.Alleen de voordeur is een beetje dof omdat daar altijd de zon op staat.De kozijnen ed zien er nog supergoed uit.
Volgens mij willen hun een huis wat er net zo uit ziet als in een woonmagazine en waar ze zo in kunnen voor een hele lage prijs.
Manlief is het nu al helemaal beu en heeft gezegd dat hij anders wel nog meer geld in het nieuwe huis pompt zodat wij maar dat ene huis hebben wat we zo graag willen hebben.
Hier ben ik het niet mee eens en nu maar hopen dat het wel lukt met een bieden vanaf prijs.

sjaslique

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 09:38

Ja Selka, serieus ja. Maar inderdaad je hebt overal mensen voor. De persoon die nu in ons huis komt heeft daarom geluk, alles is 4 jaar geleden helemaal nieuw gedaan, verf, vloerbedekking op de trap, nieuwe vloeren etc.

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 10:44

Je gelooft het niet, volgende week weer een kijker!

sjaslique

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 10:52

Dat is goed nieuws. Hopen dat er iemand tussen zit die serieus geïnteresseerd is.