[Info] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Rudina

Re: [centraal] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-14 22:20

Tanks voor de tips zal dat zo eens doen :)
Heb donderdag wel de update gehad naar 8.1 volgens mij stond hij toen ook weer naar de fabrieksinstellingen, maar het kan geen kwaad om dat nog eens te proberen.

Rudina

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-14 22:58

Aah Shiloh!!
Super bedankt voor de tip van het resetten! :D
Ik kan eindelijk in Appstore!!!
Nu weet ik ook waar het echt fout ging, bij de phonehouse hebben ze mijn telefoon gelijk aan gezet om te kijken of die het deed en zo hebben ze de instellingen over geslagen en dus ook het stukje van 'maak gratis id'

cynthiar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-14 23:07

Kan je eindelijk gaan genieten van je iphone! *\o/*

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-14 23:50

Super!!!!!

Echt raar joh dat dit de enige weg was, maar blijkbaar dus toch geholpen.

Fijn dat je nu kunt gaan genieten. Over het algemeen is er bij Apple altijd wel ergens een oplossing :P

Ondanks je hobbelige start hoop ik dat je nu echt van je iPhone kunt gaan genieten!

Akecheta

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-14 12:50

Hoi allemaal,

Ik ga nu maar eens hier hulp vragen, want wat ik ook probeer, ik krijg het niet voor elkaar. -O-

Ik heb de hardlooplessen van Evy gedownload op mijn computer voor mijn Ipod Classic.
Nu probeer ik deze op mijn IPOD te plaatsen en dat lukt dus niet.

De lessen staan al wel in de bibliotheek van Itunes, maar het overzetten naar IPOD lukt niet.
Als ik via de afspeellijst op de drie ... klik, klik op toevoegen, klik op IPOD, dan komen de bestanden niet op de IPOD, ook niet na synchroniseren.

Tevens lukt het me niet op de foto's die ik op mijn IPOD heb te plaatsen op mijn computer.

Digibeet als ik ben, wordt ik nu een beetje radeloos. Wie o wie kan me helpen?

Misschien dat het wat uitmaakt: Mijn IPOD is ruim een jaar niet gebruikt. Ik heb de nieuwste ITUNES versie op mijn computer, en IPOD doet het verder goed, alleen bestanden overzetten van computer naar IPOD en andersom werkt dus niet.

Alsvast bedankt voor het meedenken.

PeerAppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-14 13:05

Heb je via iTunes wel aangevinkt dat hij muziek ook synchroniseert? Dan moet je even je iPod aan iTunes leggen en dan zodra iTunes aangeeft dat hij jouw iPod gevonden heeft, klik je op de iPod en dan moet je even zoeken of er ook een vinkje staat bij muziek ergens.

Heb er maar even een screen van gemaakt omdat mijn uitleg erg vaag is, sorry. :')
Afbeelding

Rudina

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-14 13:29

Ja ik ben echt blij! Nu kan ik eindelijk meer! :)

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 09:00

Ik ga de help desk ook maar mailen :=

Aria_zz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 12:42

Ik ben aan het twijfelen... Ikben zo onwijs tevreden van mijn ipad mini (is echt mijn alles nu <3 ) en word soms echt gek van mijn Samsung young (jaar oud, gekregen van familie) dat ik hem door het raam wil smijten.

Zit ik toch te denken om een iPhone aan te schaffen, kan ik makkelijk alles van ipad delen met phone. Maar...
Koop ik een 4s? Of een 5c? Of toch 5s?
En ik was aan het denken om 2dehands te kopen, maar is dat wel nuttig?
Ik veronderstel dat als ik tweedehands koop, ik het beste een 5 kan kopen, maar ik ben bang dat de batterij duur niet goed zal zijn.
Daarnaast is den 4s niet nieuw meer te krijgen maar kost me behoorlijk wat minder... Maar of dat nog lang meegaat dan?

Iemand die hier gedachten over heeft? Of met hetzelfde zit?
Ik spit topic ondertussen uit, maar wou het ook specifiek vragen omdat de 6 nu net uit is.

cynthiar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 12:48

Volgensmij is de 4s nog bij Dixons te koop. Maar waarschijnlijk zal die volgend jaar niet meer te updaten zijn. Ik heb de 4s al 3 jaar en ben er nog steeds tevreden mee.
Als je budget niet zo heel groot is kan je ook voor de 5c gaan, is ook een prima toestel.
Het je een groot budget dan zou ik voor de 5s gaat. Dan zit je voorlopig wel goed qua updates.
Hou verder goed in de gaten hoe groot geheugen je nodig hebt, wil je muziek en foto's er opzetten dan is 8 gig wel snel vol, want er gaat ook al zo'n 3 gig af voor het besturingssysteem.

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 13:01

Ik ga volgend jaar van 4s ook over naar een andere als er geen updates meer zijn, denk alleen niet dat ik al voor de 6 ga, ik ben fulltime aan het verbouwen dus dat vind ik een beetje zonde van m'n telefoon dan.

Ik moet nu ook 3 keer per jaar een nieuwe beschermfolie op de voorkant doen omdat ik het scherm niet meer kan lezen, en dan zit hij al in een volledig afgesloten hoesje..

Aria_zz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 13:14

Hmm ik lees dat de 5c snel gaat verouderen. Maar het scheelt wel in prijs natuurlijk.
Budget is nog niet echt vast gelegd, hoe minder hoe liever maar als ik dan toch een nieuwe mobiel koop wil ik wel een goede.

Zie hier wel een 5s staan voor 300euro... Is tweedehands wel veilig? Vind het zo raar om zo iets over te kopen.

En bedankt! Op de aantal gig zal ik letten. iPod is aan het sterven dus genoeg geheugen kan nuttig zijn.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 13:14

Heb ik ook Palousa_boy ;) erg vervelend idd!

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 14:08

palousa_boy schreef:
Ik moet nu ook 3 keer per jaar een nieuwe beschermfolie op de voorkant doen omdat ik het scherm niet meer kan lezen, en dan zit hij al in een volledig afgesloten hoesje..

Echt? Ik heb mn 4s in een Griffin Survivor-hoes zitten, en ook met de paarden/water/stof/vallen blijft ie praktisch nieuw :j
Afbeelding

Jess

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 14:39

Ikwashier

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 15:15

Een Refurbised 5 dan? Op studenenmobiel.nl heb je wel goede aanbiedingen opzich :j

Nadia
Oppermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 15:33

Ik heb uiteindelijk de verlengingsaanbieding niet gedaan en zit nu te bedenken om m'n SimOnly gewoon te houden en een losse iPhone 6 te kopen. Omgerekend is dat voordeliger dan een abo. Maar als ik kijk hoeveel 5-jes aangeboden worden, dan krijg ik gelijk een -O- gevoel. Ik snap Aria_zz dus wel...

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 15:39

Cer schreef:
palousa_boy schreef:

Echt? Ik heb mn 4s in een Griffin Survivor-hoes zitten, en ook met de paarden/water/stof/vallen blijft ie praktisch nieuw :j
[ Afbeelding ]

Er zit een soort gelijk iets om heen maar dan een ander merk, otterbox.

Bijkomend nadeel vind ik ook dat al m'n broeken kapot gaan omdat ik m'n telefoon altijd in m'n zak heb zitten.
Overal komt de telefoon gewoon door de broek heen :(

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 16:06

is ook weer zo.. ik wilde perse een hoes met een clip, zodat ik m in de zomer aan mn rijbroek kan hangen en toch mee kan nemen met ritten...

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 16:11

Als ik ga rijden doe ik hem in de zak van m'n bodywarmer :)

Ik vind het ook weer een beetje te veel werk om hem telkens uit die hoes te halen als ik bijvoorbeeld een goede broek aan trek.

Aria_zz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 16:32

Ikwashier schreef:
Een Refurbised 5 dan? Op studenenmobiel.nl heb je wel goede aanbiedingen opzich :j

Zal ik even bekijken, bedankt!

Nadia, idd, dan stel je je toch vragen. Moeilijk moeilijk

Vind die case van Jess wel mooi eigenlijk! En veilig, top :)

Rudina

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 16:33

Ik heb bij Tele2 een abo voor 38,-
150 belminuten en 500 mb, de iPhone 6 zat er gratis bij.
Voor mij ideaal ben niet zo beller en ben veel thuis dus zit over het algemeen op WiFi.

Aria_zz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 16:38

Hmm ik heb nu een abbo, ben ik heel te reden over en ik denk niet dat ik meer kan gaan betalen per maand aan een abbo. Dan spaar ik liever wat, koop een losse iPhone en hou mijn abbo.

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 18:00

Nadia schreef:
Ik heb uiteindelijk de verlengingsaanbieding niet gedaan en zit nu te bedenken om m'n SimOnly gewoon te houden en een losse iPhone 6 te kopen. Omgerekend is dat voordeliger dan een abo. Maar als ik kijk hoeveel 5-jes aangeboden worden, dan krijg ik gelijk een -O- gevoel. Ik snap Aria_zz dus wel...

succes, laat het even weten als je er eentje vindt? Ik zoek er al tijden naar, maar ze zijn niet leverbaar in Nederland. De datum dat ze weer verwacht worden, schuift iedere dag met een dag op.
(baal ervan, want de batterij van mijn 5 wordt ook met de dag beroerder)

Szan

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 20:03

En een losse iPhone in Duitsland of België kopen, als je daar in de buurt woont?