Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
secricible schreef:Die voegen waren ook mijn twijfels, maar toch gedaan.
En echt, ondanks dat het hele duidelijke voegen zijn vragen ZO veel mensen "Oh, mooie houten vloer zeg!" Echt grappig.
Maar hier dus gekozen voor tegels ivm slijtvastheid met een hond en 2 kinderen en ik ben er erg blij mee.
Marion_ schreef:Tegels houden de warmte beter vast en zijn slijtvaster, maar ook harder, kouder als de vloerverwarming niet aan staat en je krijgt voegen tussen je tegels.
Zijn hier bokkers die bewust voor het één of voor het ander gekozen hebben? En waarom/zijn jullie blij met de keuze?
Jildau schreef:Marion_ schreef:Tegels houden de warmte beter vast en zijn slijtvaster, maar ook harder, kouder als de vloerverwarming niet aan staat en je krijgt voegen tussen je tegels.
Zijn hier bokkers die bewust voor het één of voor het ander gekozen hebben? En waarom/zijn jullie blij met de keuze?
Wij willen ook voor tegels gaan over de gehele benedenverdieping (met vloerverwarming). Maar in principe zet je de vloerverwarming nooit uit toch? Ik heb nog nooit vloerverwarming gehad maar ik meende dat je die altijd op een constante temperatuur hebt.
Jildau schreef:Wij willen ook voor tegels gaan over de gehele benedenverdieping (met vloerverwarming). Maar in principe zet je de vloerverwarming nooit uit toch? Ik heb nog nooit vloerverwarming gehad maar ik meende dat je die altijd op een constante temperatuur hebt.
_San87_ schreef:PSvanLot schreef:Nooit ga ik meer aan PVC, we hebben een van de duurste varianten en ik vind het echt k.. materiaal. Krast als een dolle. Het is prachtig daar niet van, maar dan heb heb ik 10x liever tegels zoals hierboven.
Joh, PVC wordt juist aangeprezen als slijtvast. Wat een domper.