Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
wat voor ras is hij/zij trouwens? Ziet er echt übercute uit
maar meestal als je dan bezig bent gaat het allemaal ook wel weer
Varekaj schreef:Wij maken sommige dingen in een grotere hoeveelheid, vriezen in en eten het dan geleidelijk aan leeg. Zo zitten we niet steeds op zelfde moment met een lege vrieskist of met een grote uitgave.
MissAnnemijn schreef:Gefeliciteerd met je puppy PSvanlot! Maarre, wordt hij thuisbezorgd dan?
Ik lees nog steeds wel mee. We hebben ons spaardoel voor dit jaar gehaald. Kan wel zijn dat er voor het volgende loon weer wat af moet om een tekort op te vangen

Ik werk nu 20u en wil graag naar 30u of 32u ofzo. Al zal ik een leuke full-time ook niet laten schieten.

en dan kan ik nee gaan zeggen maar dan kom je de volgende dag op je dienst moet je zoveel administratie wegwerken dat je alsnog extra uren moet gaan draaien. Want de directe zorg gaat altijd voor administratie. Administratie als bijv het bestellen van spoed materialen waarvoor je doordat het zo druk is soms wel ene half uur in de wacht staat... In die tussentijd kun je nog wat rapporteren maar je staat dus maar met die telefoon in je hand of op handsfree en kunt verder vrij weinig.
ik heb op mijn gewone werkplek een administratieve functie en ook de shiften in het prikcentrum zijn administratie. Daarnaast zitten er echt wel wat momenten voor pauze tussen. In totaal ben ik ongeveer 11u aan het werk, maar dan verdeeld over 2 locaties.
... yep...Citaat:Daarnaast zijn werkdagen van 11u toegestaan. Sterker nog, ze mogen je zelfs 9 dagen aaneengesloten laten werken in de zorg alvorens je een rustdag krijgt.
het systeem waarmee we medicatie controleren en toedienen viel uit... leuk ...
ik draai ook veel lange dagen, wel op eigen initiatief en dat gaat prima.
tenzij ik ga scheiden ofzo
zo niet mijn hobby maar goed alles voor een stralende glimlach