Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zil schreef:Ik lees al even mee maar ben nog wel bijlezende....
Maar wij hebben vandaag een nieuwe vloer gekregen. PVC... erg blij mee.
Een voor en na foto...
[ [url=m/M032hc.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/glfDNK.jpg]Afbeelding[/url] ]
De plavuizen vloer was net 4 jaar oud maar helaas met een fabrieksfout waardoor er geen beschermlaag op leek te zitten en je alles erop bleef zien, ook na het dweilen, en de krassen van de nagels van de hond alles beschadigde... Helaas iets met failliet bedrijf enzo... Maar na 4 jaar ergenis waren we het helemaal zat dus nu nieuwe vloer.
Nu ga ik weer verder lezen.. ben op pagina 72.. Hihi. Zo leuk om inspiratie op te doen en ideeën.
Wij hebben ook alle oude meubels verkocht op de bank na. In oktober komen alle nieuwe meubels.
Kijk ernaar uit.
dems75 schreef:Wow Zil, dat knapt echt enorm op! Wat een verschil kan een vloer dan maken he?
Vonneke, wat een leuke tafeltjes! En die aankleding komt welvind het nu al erg geslaagd!
De lamp is overigens ook helemaal gaaf!
Janine1990 je kan ook op mp kijken natuurlijk. Soms worden daar hele gave kisten aangeboden. Of plankentafeltjes op stoere wieltjes.
Je kunt ook kijken bij houtenmeubeloutlet.nl Die hebben soms ook gave. Ik zag laatst van die houten kommen met een deksel als salontafel. ERG gaaf. (en volgens mij zo rond de 150 eur)
Revanches schreef:Zil schreef:Ik lees al even mee maar ben nog wel bijlezende....
Maar wij hebben vandaag een nieuwe vloer gekregen. PVC... erg blij mee.
Een voor en na foto...
[ [url=m/M032hc.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/glfDNK.jpg]Afbeelding[/url] ]
De plavuizen vloer was net 4 jaar oud maar helaas met een fabrieksfout waardoor er geen beschermlaag op leek te zitten en je alles erop bleef zien, ook na het dweilen, en de krassen van de nagels van de hond alles beschadigde... Helaas iets met failliet bedrijf enzo... Maar na 4 jaar ergenis waren we het helemaal zat dus nu nieuwe vloer.
Nu ga ik weer verder lezen.. ben op pagina 72.. Hihi. Zo leuk om inspiratie op te doen en ideeën.
Wij hebben ook alle oude meubels verkocht op de bank na. In oktober komen alle nieuwe meubels.
Kijk ernaar uit.
Over de plavuizen heen gelegd? Of plavuizen er uitgehaald?
Janine1990 schreef:[naam] schreef:Ik heb een 180 een 120 naast elkaar. Totaal 3 meter dus.
Bij de 180 zitten ophangbeugeltjes bij. Dat werkt perfect.
Bij de 120 moet je een losse rails kopen gvdm.... dat werkt voor geen meter...
Oeps, ik heb rails meegenomen in het kader van stevigheid.dat wordt oorlog
Janine1990 schreef:dems75 schreef:Wow Zil, dat knapt echt enorm op! Wat een verschil kan een vloer dan maken he?
[naam], wat een leuke tafeltjes! En die aankleding komt welvind het nu al erg geslaagd!
De lamp is overigens ook helemaal gaaf!
Janine1990 je kan ook op mp kijken natuurlijk. Soms worden daar hele gave kisten aangeboden. Of plankentafeltjes op stoere wieltjes.
Je kunt ook kijken bij houtenmeubeloutlet.nl Die hebben soms ook gave. Ik zag laatst van die houten kommen met een deksel als salontafel. ERG gaaf. (en volgens mij zo rond de 150 eur)
Geen kisten of tafels met wieltjes hier. Die kommen zijn ook echt niet mijn ding. Daarbij krijg ik twee banken, denk dat rond daar niet echt mooi bij staat.
Maar ik ga die site even opzoeken! En natuurlijk genoeg op mp. Maak toch pas een keuze als de banken er zijn.
vonneke schreef:Wij hebben de besta gisteren gehangen. Het systeem wat bij de 180 kast zit is top. Het systeem bij de 120 kast is k#t... we hebben snel 4 haken gehaald zoals bij de 180 kast. Mochten we gratis meenemen bij ikea.
Toen was ophangen geen centje pijn.
[ [url=m/JQmdjo.jpg]Afbeelding[/url] ]