Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
!
)
) , maar of die vergund is ...
x_tico schreef:Optiwolk: de enige tip die ik je zou willen geven is goed kijken wat voor bestemming er op het object zit. Als er bijv een agrarische bestemming op zit is het heel moeilijk te financieren als je geen agrarisch bedrijf hebt.
Wij hebben net bericht gehad, 3 April de overdracht! Gaat snel zo!
als he geen bedrijf hebt kun je het ook gewoon gefinancierd krijgen mits er ook woonbestemming op zit. Als je wel een bedrijf wilt beginnen en dat kan al een bed and brekfast zijn dan is het wel handig te kijken of je bedrijf binnen de sector valt. Een klus of bouwbedrijfje kan bijvoorbeeld, een boerencamping er zijn heel veel mogelijkheden, mits het binnen sector 2 valt maar hoe dat precies genoemd wordt ben ik dus even kwijt.
, voor ons is het een vakantiehuis, wat bestemmingsplan betreft is in Belgiė idd wel anders al is veel mogelijk. Maar hierover is het zeker nuttig om de gemeente ook te raadplegen zeker als je gaat verbouwen
er is sinds 2005 heel veel veranderd vanwegen de politiek in Belgiė
Anoniem schreef:Waar je in ieder geval rekening mee moet houden is dat woningen binnen een dag weg zijn tegenwoordig , in ieder geval heel snel.
Funda is ook niet altijd up to date. Ik zou al een bezichtiging plannen bij het huis en afspraak adviseur. Mocht je een hypotheek kunnen krijgen heb je het huis al gezien en kan je er al voor gaan of niet

Duplo schreef:Dat is ook klote gianti, gebeurde hier ook regelmatig daar word je echt moedeloos van
ik weet ondertussen ook niet meer hoe we er wel tussen kunnen komen.. Hebben onderhand zelfs maar afgesproken dat we niet eens meer samen proberen te bezichtigen, als 1 van ons kan gaat die en moet maar knoop door hakken.. voelt ook niet echt "fijn" aan om zo te moeten beslissen