haffiefreak schreef:Vraagje hebben ze de volgende dingen bij de action?
* wegwerphandschoenen (doosje 100 stuks maat S)
* spul voor in de bellenblaaser
* broekjes maat 80
* slofjes maat 21
Spul voor bellenblazen ?
Gewoon afwasmiddel en water erin

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ceetje_bokt schreef:Ikea?
MarlindeRooz schreef:Hema?
Ik kan morgen wel even kijken bij de ACTION in Zwolle-Zuid, daar woon ik sinds kort.
Alwiene schreef:MarlindeRooz schreef:Hema?
Ik kan morgen wel even kijken bij de ACTION in Zwolle-Zuid, daar woon ik sinds kort.
Hoeveel Actions hebben we in Nederland? Zat toch? Stelt ze voor om precies bij DIE ene Action waar ik vanavond geweest ben even te gaan kijken, hahaha. Lief aangeboden, maar niet nuttig dus
Alwiene schreef:Ik heb vanavond gezocht naar Kerstetiketten waar je een naam op kan zetten. Verwachtte deze wel bij Action, maar helaas. Wel superleuke coctailprikkers met Oud en Nieuw thema meegenomen
Maar zou Action deze nog krijgen? Xenos heeft ze ook al niet. Blokker wel, maar van het hele velletje zijn er maar 2 waar je de naam op kan zetten en juist die ogen niet zo luxe, de overige stickers wel maar die zijn alleen ter decoratie. Zeeman nog bijna geen kerst, dus niks gezien.
Ik zoek het liefst een beetje luxe ogende kerstthema etiketten waar dus ruimte is voor een naam, wel graag stickers. Iemand nog een idee toevallig?
Alwiene schreef:Ceetje_bokt schreef:Ikea?
Bedankt voor het idee. Meteen even op de site gekeken, maar ze hebben ze of heel neutraal (beetje saai) of neigend naar het kinderachtige met getekende kerstmannen en sneeuwpoppen. Iets met een beetje glim of glitter zou mijn voorkeur hebben, maar ik hou de kerstmannen even in gedachten voor als ik echt niks kan vinden.
Alwiene schreef:MarlindeRooz schreef:Hema?
Hoeveel Actions hebben we in Nederland? Zat toch? Stelt ze voor om precies bij DIE ene Action waar ik vanavond geweest ben even te gaan kijken, hahaha. Lief aangeboden, maar niet nuttig dus
Boekhandel zou ik nog kunnen proberen! Die had vorige week alleen helemaal nog geen kerst, dus geen idee. Hema kan ik ook nog kijken