Afgelopen weekend heb ik nog een krans gemaakt. De krans gemaakt van koffiefilters is de deur uit (werd ook een beetje een stoffig ding) dus tijd voor iets nieuws.
Kentaro
Geplaatst: 30-10-13 10:54
Wat mooi gemaakt weer!! (alleen sorry, ik vind hem een beetje een 'droeve' kleur/uitstraling hebben... )
Dan gaat t ineens heel hard! Fijn dat t nu eindelijk allemaal vorm begint te krijgen!
Ik heb m'n gekleurde muur in de eetkamer eindelijk voor de tweede keer geverfd (eerste keer was zeker maand terug ) En de muur in de keuken ook nieuwe kleurtje gegeven. Hopelijk kan dat met een keer af. Nu alleen nog de woon en eetkamer witten en dan ben ik eindelijk klaar. (Of nouja moet op zolder nog twee deuren verven maar dat heeft niet zo'n haast vind ik)
Nu nog even opzoek naar een rolgordijn voor m'n slaapkamer. Heb zo'n kantel kiep raam die eigenlijk wel altijd in kiepstand staat. Iemand tips voor betaalbare rolgordijnen die er voor zorgen dat m'n raam nog steeds open kan?
En ik wil eigenlijk nog een dekbedovertrek maar weet niet zo goed wat voor kleur.
050206051012
Geplaatst: 30-10-13 15:26
Ik vind hem prachtig SAKKIA! Wat voor krans heb je ervoor gebruikt?
wat voor vloer hebben jullie in de badkamer gelegd? Ziet er mooi uit. IK zou de wc ook niet zo dicht tegen het bad aan doen, maar neem aan dat je gewoon niet meer ruimte had. Moet je in het bad staan om te douchen?
Kentaro
Geplaatst: 31-10-13 10:53
Ik zat ook al naar de wc te kijken..... Mooi meubel!
Wc was niet helemaal de bedoeling zo , maar je kan gelukkig gewoon zitten. Voor t mooi had ie nog iets opzij gemogen. Helaas niet optijd opgemerkt .voordeel is dat ie niet in t zicht staat omdat er nog een muur voor zit.
We hoeven niet in t bad te douchen, hebben een aparte douche cabine
De tegels waren mocca ofzo dacht ik. Zal van t weekend een betere foto maken.
Kentaro
Geplaatst: 31-10-13 11:02
Is er geen mogelijkheid om hem alsnog iets opzij te verplaatsen, nu de badkamer nog niet af is? Als straks de bril erop zit, weet je zeker dat je dan nog kunt zitten?
Ash_
Geplaatst: 31-10-13 11:17
Pauline: mooie vloer zeg. Ik vind indd ook de wc erg dicht op het bad.
Pauline, wil je eens een foto maken van hoe het bad precies staat? ik kan me daar niet helemaal een beeld bij vormen....... Niet om vervolgens commentaar te leveren hoor, maar omdat onze badkamer ook nog moet en ik de inspiratie wel kan gebruiken