Topic telefoonkeuze

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

lkaw

Woonplaats: Jaaa, in het pittoreske Middenmeer...... maar dan 6 km erbuiten....

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 06:46

Ik hoor over Huawei ook niet zo veel goede dingen... :o Daarom was ik wel benieuwd naar informatie over andere merken (want die ken ik dus niet... en ben ook wel een beetje uit het stenen tijdperk...vandaar :+ ).

Bedankt voor je info xZiva_ . Ik ga er nu in ieder geval nog serieuzer naar kijken. Jouw telefoon heeft geen kuren laten zien dus? En je hebt hem al een tijdje?

FNews

Re: Topic telefoonkeuze

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 09:46

Wat horen jullie dan allemaal over huawei?
Ik vind het juist een prima telefoon.

xIrlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 10:10

FNews schreef:

Hier dezelfde ervaring. Wij hebben thuis een Huawei g6, en die doet het prima! Batterij gaat 2 dagen mee, is snel genoeg, fijne camera (zowel achter als voor) en kan tegen een valpartij. Voor de prijs die we ervoor betaalden echt niks te klagen over huawei.

Ik heb overigens de sony xperia z1 compact besteld :D Hoop 'm deze week binnen te krijgen, dan zal ik laten weten of hij echt zo goed is als iedereen zegt!

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 10:11

FNews schreef:

Ik vind het persoonlijk een prima merk met prima middensegment toestellen. Maar in China zelf zijn ze wel iets duurder dan de rest met dezelfde hardware.

En niet vergeten, het is de 3e telefoonfabrikant wereldwijd, na Apple en Samsung.

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 19:14

Het is bij mij de Samsung S4 geworden!

[LZP] Waar koop je leuke telefoon hoesjes?

Als jullie nog tips hebben...
Wil een goed hoesje hebben dit keer.
Ga denk ik ook een laagje over het scherm laten plakken.
Ik laat mijn telefoon nog weleens vallen.

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 19:53

Gewoon op eBay rondsnuffelen, voor een screenprotector idem, maar zou niet direct de goedkoopste nemen, je hebt namelijk ook kwalitatief goede screenprotectors en hoesjes. Van bijvoorbeeld Spigen.

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 20:20

Zo een laagje op me beeldscherm ga ik gewoon naar de Phone house.
Ik kan zulke dingen niet netjes plakken.

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 21:12

Ik heb een screen protector van glas gekocht.
Je ziet het niet, en je voelt het ook niet.

Happyhealthy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 21:46

Hoihoi!

Eind oktober is mijn abonnement afgelopen dus ik ben nu aan het rond kijken voor een nieuwe telefoon + abonnement.

Ik heb tot nu toe gekeken naar de lg g2, lg g3, HTC one m8 en de Samsung Galaxy s5. Vooral bij de lg g3 heb ik een erg voordelig abonnement gevonden. Ik had hem bijna besteld maar ik besloot hem toch nog maar even op te zoeken op Tweakers om een review te lezen en door die review ben ik weer erg aan het twijfelen. In die review werd hij vergeleken met verschillende telefoons in hetzelfde segment en daar kwam die toch niet zo goed uit de bus. Dus wie helpt mij uit de brand en kan mij helpen de juiste keuze te maken?

Alvast bedankt! :)

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-14 09:25

Ik heb zelf de s5, en ik kan zeggen dat dit de beste telefoon is die ik tot nu toe ooit gehad heb.
Kijk eens bij studentmobiel , daar heb ik hem heel voordelig besteld.

XiiaaooNaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-14 13:35

heeft iemand hier de sony z ultra? :)

Zoja ... kun je met deze telefoon dingen tegelijk doen?
Zoals een filmpje kijken en whatsappen?

Lotje199

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-14 16:01

Ik heb de Z Ultra! Je kunt er inderaad 2 dingen tegelijk doen. Maar je kunt niet whatsappen en filmpjes tegelijk kijken bij mijn weten. Wel kun je je nieuwe whatsapp berichten lezen tijdens een filmpje, wil je hierop reageren moet je toch naar whatsapp zelf. Ik vind het een super fijne telefoon en de reacties van mensen zijn altijd hilaries. Voor meer vragen kun je altijd PBen. Tip: bestel hem bij pdashop.nl dan krijg je een dock erbij t.w.v. 40 euro.

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-14 16:22

chaanttaall schreef:
Hoihoi!

Eind oktober is mijn abonnement afgelopen dus ik ben nu aan het rond kijken voor een nieuwe telefoon + abonnement.

Ik heb tot nu toe gekeken naar de lg g2, lg g3, HTC one m8 en de Samsung Galaxy s5. Vooral bij de lg g3 heb ik een erg voordelig abonnement gevonden. Ik had hem bijna besteld maar ik besloot hem toch nog maar even op te zoeken op Tweakers om een review te lezen en door die review ben ik weer erg aan het twijfelen. In die review werd hij vergeleken met verschillende telefoons in hetzelfde segment en daar kwam die toch niet zo goed uit de bus. Dus wie helpt mij uit de brand en kan mij helpen de juiste keuze te maken?

Alvast bedankt! :)

Heb zelf de LG G2, ben daar wel erg tevreden mee! Accu gaat onwijs lang mee, regelmatig als ik hem 's avonds voor het slapen gaan uit de oplader haal als hij 100% is, dan is hij de dag erna 's avonds om 22:00 ofzo nogsteeds niet leeg, terwijl ik er wel dingen mee gedaan heb. (alleen als ik veel spelletjes heb gedaan of echt veel op internet heb gezeten, gaat hij natuurlijk wel sneller leeg.)
En alles werkt gewoon snel en prima. Ook geluid geen problemen mee.

Met de andere mobiele telefoons heb ik geen ervaring, dus dat zou ik niet weten.

Florale

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-14 20:33

Over 3 weken kan ik verlengen. Nu ben ik aan het twijfelen tussen de HTC one mini 2, de Samsung s5mini of toch de s5. Wie heeft er 1 van deze telefoons en hoe bevallen ze?
Ik zit bij Vodafone,wil ik wel blijven. De abonnementsprijs is voor allemaal gelijk,alleen zou ik voor de s5 90 euro bij moeten betalen.

Kimmm_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-14 22:04

Ik zag een aantal mensen die benieuwd waren naar de huawei.
Ik heb hem nu denk ik 2 maanden de Huawei ascend g6 en ben er echt super tevreden over.
Ik kan voor jullie echt niks bedenken wat ik tegen vind vallen over deze telefoon.
Echt een aanrader!!

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-14 22:06

hittepit_12 schreef:
Over 3 weken kan ik verlengen. Nu ben ik aan het twijfelen tussen de HTC one mini 2, de Samsung s5mini of toch de s5. Wie heeft er 1 van deze telefoons en hoe bevallen ze?
Ik zit bij Vodafone,wil ik wel blijven. De abonnementsprijs is voor allemaal gelijk,alleen zou ik voor de s5 90 euro bij moeten betalen.

De s5 mini is veel te duur voor wat je krijgt, dus niet nemen. En de HTC one mini 2 is ook een stuk minder snel dan de S5.

XiiaaooNaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-14 10:53

---

lkaw

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-14 08:52

Is er iemand bekend met de Cubot X6 ?

Ik kom een paar ervaringen op internet tegen en die zijn allemaal lovend (voor wat ik zoek :o ), maar las ergens anders dat er wel eens problemen voorkomen. Alleen ben ik niet technisch genoeg om te snappen waarover ze het hebben (in Engels... :+ ).

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-14 09:13

Op papier een leuk toestel maar de batterij is te klein, je haalt hier het einde van de dag niet mee met normaal gebruik.

lkaw

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-14 09:47

Ken je iets vergelijkbaars dat wel een goede batterij heeft?
Hoe zit het nu met die Aldi aanbieding van de Wolfgang AT-AS 45Q? Is dat wat?

lkaw

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-14 11:49

Hmmm, Aldi aanbieding is al uitverkocht...hahaha :P

Gowlan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-14 14:58

De consumentenbond is nu bezig met het beste toestel van 2014..
Ik ben op zoek naar een nieuwe telefoon, mijn contract is in juni al verlopen en 3 maanden daarvoor mocht ik al verlengen.
Toen hadden ze ook mooie toestellen erop staan die wel een schappelijk prijsje + abonnementsprijs hadden, nu vind ik dat ze echter niets hebben en zeker niet betaalbaar. (T-mobile).
Mijn moeder is wel lid van de consumentenbond, maar we hebben geen inlog die gekoppeld is met haar lidmaatschap.
Kan iemand die dit mogelijk wel is, de uitkomst van de consumentenbond met mij delen? :))
Ik ben toch wel benieuwd.. Ik heb nu een Iphone 4, wilde een 5S halen maar krijg nu twijfels.
Mijn collega heeft een huawei, betaald geen reet aan abo-kosten en is helemaal in de hemel ermee.
Zelf ken ik het merk niet en vind het daarom moeilijk om te bedenken of die het over een jaar of 2 jaar nog zo goed doet.
Verder zag ik van Sony en Nokia ook mooie toestellen op staan.
Samsung vind ik op zich ook mooi, maar behoud ik ook enigszins twijfels bij.

Iemand die me kan helpen? :D

Florale

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-14 18:07

Een vriend van ons is erg thuis in de telefoonwereld, die raadde mij de huawei af.

Ik twijfel nog erg tussen de s5 of de s5 mini. Vind de s5 zo groot worden en aangezien ik hem wel in broekzak wil dragen...

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-14 18:31

Ik heb de s5.
Ik zelf durf deze niet in mijn broekzak te doen, bang dat het scherm barst ofzo.
Ik draag hem in mijn bh.

Florale

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-14 18:38

Hoe bevalt de s5 je?