Bedankt voor je info xZiva_ . Ik ga er nu in ieder geval nog serieuzer naar kijken. Jouw telefoon heeft geen kuren laten zien dus? En je hebt hem al een tijdje?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
FNews schreef:Wat horen jullie dan allemaal over huawei?
Ik vind het juist een prima telefoon.
FNews schreef:Wat horen jullie dan allemaal over huawei?
Ik vind het juist een prima telefoon.
chaanttaall schreef:Hoihoi!
Eind oktober is mijn abonnement afgelopen dus ik ben nu aan het rond kijken voor een nieuwe telefoon + abonnement.
Ik heb tot nu toe gekeken naar de lg g2, lg g3, HTC one m8 en de Samsung Galaxy s5. Vooral bij de lg g3 heb ik een erg voordelig abonnement gevonden. Ik had hem bijna besteld maar ik besloot hem toch nog maar even op te zoeken op Tweakers om een review te lezen en door die review ben ik weer erg aan het twijfelen. In die review werd hij vergeleken met verschillende telefoons in hetzelfde segment en daar kwam die toch niet zo goed uit de bus. Dus wie helpt mij uit de brand en kan mij helpen de juiste keuze te maken?
Alvast bedankt!
hittepit_12 schreef:Over 3 weken kan ik verlengen. Nu ben ik aan het twijfelen tussen de HTC one mini 2, de Samsung s5mini of toch de s5. Wie heeft er 1 van deze telefoons en hoe bevallen ze?
Ik zit bij Vodafone,wil ik wel blijven. De abonnementsprijs is voor allemaal gelijk,alleen zou ik voor de s5 90 euro bij moeten betalen.