Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cynthia82 schreef:Heeft een P1 meter nog meerwaarde als ik in de app van Greenchoice één dag later mijn verbruik per uur kan inzien?
Elisa2 schreef:Nou jouw probleem is exact ook mijn probleem en ik snap er helemaal niks meer van..ik verbruik ook veel minder dan gemiddeld zowel qua stroom als gas en heb zonnepanelen en het bedrag wordt alleen maar hoger en hoger...
Karuna bij welke maatschappij zit jij?
Elisa2 schreef:Nou jouw probleem is exact ook mijn probleem en ik snap er helemaal niks meer van..ik verbruik ook veel minder dan gemiddeld zowel qua stroom als gas en heb zonnepanelen en het bedrag wordt alleen maar hoger en hoger...
Karuna bij welke maatschappij zit jij?
Hatsikidee89 schreef:[ [url=m/cjUjry.jpg]Afbeelding[/url] ]
Poe, pittige prijzen vanaf 1 Jan bij essent
Sanet schreef:Cynthia82 schreef:Heeft een P1 meter nog meerwaarde als ik in de app van Greenchoice één dag later mijn verbruik per uur kan inzien?
Nou ja, je kunt echt zien wat je op dat moment verbruikt. Dus als je de tv uit zet, dan floep, zie je zo je verbruik naar beneden schieten.
En ook qua gas, blijkbaar verwarmen we alleen in de ochtend.
wouterpaard schreef:Ik snap dat de prijs vanaf 1 januari in gaat. Maar hoe gaat het met de eindafrekening? Nu zou ik die in februari krijgen. Gaat dan in januari alles op 0 en dan tellen t/m je verbruik 1 januari 2024? Dus alleen wat je gebruikt in 2022 geldt voor het verbruik? Misschien moet ik het zo verwoorden. Ik zit ermee dat ik waarschijnlijk erboven (alleen gas) kom hoe hou ik dit in de gaten?
Misschien verwoord ik het alsnog niet goed wat ik bedoel maar weet het niet anders neer te zetten.
wouterpaard schreef:Ik snap dat de prijs vanaf 1 januari in gaat. Maar hoe gaat het met de eindafrekening? Nu zou ik die in februari krijgen. Gaat dan in januari alles op 0 en dan tellen t/m je verbruik 1 januari 2024? Dus alleen wat je gebruikt in 2022 geldt voor het verbruik? Misschien moet ik het zo verwoorden. Ik zit ermee dat ik waarschijnlijk erboven (alleen gas) kom hoe hou ik dit in de gaten?
Misschien verwoord ik het alsnog niet goed wat ik bedoel maar weet het niet anders neer te zetten.
Spenk schreef:wouterpaard schreef:Ik snap dat de prijs vanaf 1 januari in gaat. Maar hoe gaat het met de eindafrekening? Nu zou ik die in februari krijgen. Gaat dan in januari alles op 0 en dan tellen t/m je verbruik 1 januari 2024? Dus alleen wat je gebruikt in 2022 geldt voor het verbruik? Misschien moet ik het zo verwoorden. Ik zit ermee dat ik waarschijnlijk erboven (alleen gas) kom hoe hou ik dit in de gaten?
Het wordt gewoon over het hele jaar gerekend. Dus januari valt in je afrekening van feburari en feb tm december valt in je afrekening van 2024.
Dees schreef:Vanmiddag (plm 15.45 uur) kwam op BNR radio een waarschuwing voorbij dat enkele kleine leveranciers er erg slecht voor staan en mogelijk gaan omvallen.
BudgetEnergie werd in het rijtje genoemd. Ik las dat enkelen hier daar nog bij zitten. Neem je maatregelen, probeer te voorkomen dat je veel van ze tegoed hebt.