De vloerverwarming opstoken kost behoorlijk was gas, dus ik probeer het zo een beetje te rekken, en als ik het koud heb dan zet ik voorlopig de elektrische kachel aan. We hebben dit jaar nog bijna 1 MWh over aan stroom van de zonnepanelen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
C_arola schreef:Dit jaar is een erg goed jaar voor zonnepanelen heb ik in het nieuws gelezen.
8nnemiek schreef:C_arola schreef:Dit jaar is een erg goed jaar voor zonnepanelen heb ik in het nieuws gelezen.
Enorm goed![]()
Wel eigenlijk te warm, daar houden zonnepanelen niet zo van, maar erg veel zonuren!
We hebben ze eind vorig jaar laten installeren, en nu al €2000 terugverdiend van de €10000 die ze gekost hebben. We gebruiken ze wel met twee huishoudens. Maar in dit tempo is de terugverdientijd maar een jaar of 5 in totaal
Alwiene schreef:Jeetje dat is zeker een lange avond. Hier de livetrack van postnl gevolgd. Nou ja live... toen mijn stockon op tafel stond zei de track dat de bezorger nog 2 adressen voor mij had en er over 10 minuten zou zijn. Juist ja
lor1_1984 schreef:Alwiene schreef:Jeetje dat is zeker een lange avond. Hier de livetrack van postnl gevolgd. Nou ja live... toen mijn stockon op tafel stond zei de track dat de bezorger nog 2 adressen voor mij had en er over 10 minuten zou zijn. Juist ja
Ik weet van DPD dat er bewust wat vertraging in kan zitten ivm de veiligheid vd bezorgers.
Wellicht dat dat ook voor PostNL geldt.
LizMD schreef:Mijn stockon bestelling wordt ook vanavond bezorgd. Eerst 20.30, toen 21.00, toen 22.00-22.30 en nu word ik net gebeld of ze nog aan mogen bellen. Zijn hier met een kwartier. Lange avond voor de bezorger (én voor mij)
JoyCiej007 schreef:LizMD schreef:Mijn stockon bestelling wordt ook vanavond bezorgd. Eerst 20.30, toen 21.00, toen 22.00-22.30 en nu word ik net gebeld of ze nog aan mogen bellen. Zijn hier met een kwartier. Lange avond voor de bezorger (én voor mij)
Jammer van de vertraging, maar wel erg netjes dat ze bellen of ze nog mogen langskomen/aanbellen.
Hier gaat de deur niet meer open zodra het donker is. Vrienden en familie hebben m'n nummer dus kunnen bellen/appen; ik woon alleen en mijns inziens heeft niemand hier in het donker zomaar wat te zoeken/aan te bellen.
Tenzij dingen zoals dit dus; als ik het van te voren maar weet.