[Centraal] Bokkers op de woningmarkt *deel II*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

horsii

Re: [Centraal] Bokkers op de woningmarkt *deel II*

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 13:42

Bij deze makelaar gaat het per brief. Maar mer het opsturen was het al fout gegaan dus vandaar dat ik de brief bij de receptioniste heb afgegeven.

horsii

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 13:43

Selka jammer dat die mensen niet willen onder handelen.

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 13:44

Selka: Eethen, gemeente Aalburg, maar die grond is wel te gebruiken, maar alleen als oprit om achter op je terrein te komen, ja meg het er niet bij trekken en anderen moeten er ook overheen kunnen blijven gaan
, dan houd het voor ons al op, want de gemeente weet ook nog niet wat ze er mee willen, huizen bouwen is een optie, maar ook bedrijf, of wat dan ook...of misschien wel niks ... iets te veel "maybe's " om te gokken wat mij betreft

jammer dat het direct zo afgeketst word, maar willen ze pertinent niet onderhandelen, of vonden ze het bod gewoon te laag om een tegenbod op te geven ?
als ik naar de markt ter plaatse kijk moet daar echt nog wle iets van af voor je het kwijt kan ...

Selka

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 13:49

Oh oke nou hopelijk heb jij meer geluk horsii!

Nee Sonja pertinent niet onderhandelen. Ze hebben 270.000 afgewezen eerder hoorde ik..

Jammer Sonja, zo blijven we bezig :P

Dungen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 13:55

Selka gefeliciteerd :)
En jeetje hoe schrik je kopers af?!
En zo'n hoge prijs? Dat is toch ncog hoger dan de vraagprijs?

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 13:55

ik vermoed dat die verkoper nog wel even verkoper is dan met die prijs.
we houden gewoon stug vol en wachten geduldig :roll: af
er komt vast weer het 1 en ander de markt op en wie weet win ik de loterij wel, dan weet ik gelijk nog wel wat leuke opties :')
maar het valt tegen , de nieuwe aanwas, heb het idee dat veel mensen toch maar blijven zitten waar ze zitten ivm de markt, dus momenteel zijn wij echt een beetje afhankelijk van ex huurhuizen die de markt sporadisch opkomen of erfenishuizen die ook hopeloos verouderd zijn, maar goed...zoals ik al zei...iets met geduld :roll:
lastig, dat heb ik namelijk niet met dit soort dingen, ik wil gewoon een huis kopen nondeju

gefeliciteerd nog trouwens :j

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 14:09

Wat jammer Selka! Hopelijk komt er dan snel een ander leuk huis op jullie pad. Niet erg slim van die verkoper om het zo af te kappen.Die heeft zeker ergens gehoord dat de markt aantrekt :+

Symbeami

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 14:13

Als je in deze tijd al niet wilt onderhandelen als je een bod krijgt dan ben je volgens mij niet heel slim bezig....of ze moeten veel belangstelling voor het huis hebben en daarom denken dat ze een goeie prijs kunnen krijgen.

Dat van dat geduld vind ik wel herkenbaar, ik wil eigenlijk ook gewoon nu de loterij winnen zodat ik mijn droomhuisje kan kopen. :D Maar ja, dat willen we allemaal wel. :)

Nieuwe aanwas komt er altijd wel, soms moet je even geduld hebben of soms moet je ook even verder kijken. Dat huisje in Epe had ik totaal over het hoofd gezien terwijl het toch al langere tijd te koop staat en binnen onze zoek opdracht valt. (maar mijn vent ziet nog steeds Epe niet zo zitten, ondanks dat hij het huis en de ligging er van helemaal ok vindt)

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 14:17

Selka gefeliciteerd! *\o/* Helaas geen leuk verjaardagscadeau dus, jammer dat het zo snel afketst -O-

Sonja ook weer een huis van het lijstje, toch jammer dat het allemaal nog zo onzeker is. Zal je zien dat daar voorlopig nog niks gebeurt.. Maar snap goed dat je geen zin hebt in die onzekerheid!

Wij hopen ook dat ons droomhuis of nog te koop staat tegen de tijd dat we dit verkocht hebben of dat er iets op de markt komt waar we iets mee kunnen. Hebben nu ook weer iets te koop zien staan waar we eigenlijk wel achteraan willen, maar tsja, eerst een huis verkopen :+ Morgen komt een makelaar, ben wel benieuwd!

horsii

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 14:29

Succes allemaal.

Selka

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 14:34

Haha nee geen mooi verjaardagscadeau :P Ach we komen er wel weer overheen. We zoeken een 5jaren huis, geen droomhuis dat scheelt al wel :) Daarom willen we ook geen 279.000 neertellen, dat krijgen we over 5 jaar echt niet terug :n

Nieuwe aanwas in Waalwijk zat. Toch maar hierheen Sonja :P

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 14:44

haha, sja...ik blijf toch liever iets verder hier heen zitten, Vriend zijn werk is van hier af vrij goed te doen en he, ik ben een echt boerentrien blijkbaar, ik wil echt in een durp zitten...of liever nog tussen de dorpen in zonder buren :=

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 15:17

Selka schreef:
Haha nee geen mooi verjaardagscadeau :P Ach we komen er wel weer overheen. We zoeken een 5jaren huis, geen droomhuis dat scheelt al wel :) Daarom willen we ook geen 279.000 neertellen, dat krijgen we over 5 jaar echt niet terug :n

Nieuwe aanwas in Waalwijk zat. Toch maar hierheen Sonja :P

En jullie willen zeker niet naar Den Bosch O:) Heb een huis in de aanbieding op een zeer gunstige uitvalslocatie langs de A59 ;)

N_B_N

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 17:04

Gefeliciteerd Selka, wel jammer van dat huis zeg!

Ah Horssi toch maar geboden!

Sonja jammer van het huis zeg, maar je kan het ook anders zien; dan moet je droomhuis gewoon nog op je pad komen.

hier nog steeds niets gehoord van de makelaar :(

Selka

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 17:08

Den Bosch is de verkeerde kant op Tamara, vriend moet naar Rotterdam. Voor mij wel dichterbij mijn paarden :P

Lootje, nog niks?? Duurt lang. Bij mij zat er wel een heel uur tussen :P Ach misschien is dat goed nieuws dus ;)

N_B_N

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 17:11

De eigenaar van het huis is overleden en dus moet ook met de erfgenamen overlegd worden, maar dat duurt nu al ander halve dag. En ik kan niet zo goed tegen die spanning!!!

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 17:16

Hahah synbeamy dat huis is echt 2 kilometer van mijn huis, is ook niet echt epe, maar buurtschap Zuuk.

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 17:39

Lootje1991 schreef:
Gefeliciteerd Selka, wel jammer van dat huis zeg!

Ah Horssi toch maar geboden!

Sonja jammer van het huis zeg, maar je kan het ook anders zien; dan moet je droomhuis gewoon nog op je pad komen.

hier nog steeds niets gehoord van de makelaar :(

naast een stukje teleurstelling (het had echt best gaaf kunnen zijn) is dat wel hoe ik er in sta Lootje
dat het gewoon niet voor ons is/was bedoeld, next :D
vervelend, wachten op bericht van een ander, ook zoiets waar ik dan wat minder geduldig mee ben

maar als er meerdere erfgenamen zijn om mee te overleggen kan het zomaar een dag duren , dus houd moed ;)

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 17:48

Selka, gefeliciteerd! Jammer dat de verkopers niet in onderhandeling willen gaan. Hadden jullie een bod uitgelegd van 225000? Is fiks onder de prijs, als ik verkoper was was ik daar ook niet op ingegaan. :o

Tamara schreef:
:+
Toch een stap Neon! Hebben jullie het huis dus verkocht zonder makelaarsbezichtigingen als ik het goed begrijp? Zelf de bezichtiging gedaan van de daadwerkelijke kopers?

Huis is erg snel verkocht. Op maandag kregen we de concept brochure om goed te keuren, op dat moment zaten wij in China. :+ Goedgekeurd, op dinsdag is het huis op Funda geplaatst, op donderdag op de site van de makelaar. Op zaterdag was het open huis, wij zaten in China en mijn ouders zouden in huis zitten. Het was een gekkenhuis die dag. Volgens mijn ouders 3 stellen die serieus geinteresseerd waren.
Op maandag telefoon van de makelaar, 2 partijen hadden een openingsbod gedaan. Met 1 partij in onderhandeling gegaan, dit was uiteindelijk een 4de partij. :+ Op maandag ook direct het huis verkocht. Toen wij in onderhandeling waren hebben er nog 2 kandidaten zich gemeld.
De enige bezichtiging was dus de open dag, en het huis is dus binnen 7 dagen verkocht, en dat allemaal terwijl wij op vakantie in China waren. :+

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 17:50

Neon, de verkopers van dat huis waar Selka op bood willen sowieso niet onderhandelen, VP or bust zeg maar

Selka

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 18:23

Nee hoor Neon, dan had ik mijzelf ook niet serieus genomen :P €260.000 geboden. Dat denken we er namelijk over 5 jaar nog wel voor te krijgen en €280.000 niet.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 18:24

Dat is een net bod. :j
Raar dat ze helemaal niet willen onderhandelen.

Selka

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 18:28

Ja erg jammer! Makelaar ging nog een poging doen maar ik verwacht er niks van :)

horsii

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 18:29

Dat is dan inderdaad een keurig bod.

Symbeami

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 18:48

Dat is een heel net bod bij die vraagprijs!

Jeetje Neonlight dat is wel super snel gegaan met de verkoop *jaloers*